ناسا سر انسان spaceflight استعفا پیش از تاریخی SpaceX راه اندازی

رئیس ناسا بشر برنامه اکتشاف داگ Loverro است استعفا کمتر از شش ماه پس از فرض موقعیت در درون سازمان با توجه به ن

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

رئیس ناسا بشر برنامه اکتشاف داگ Loverro است استعفا کمتر از شش ماه پس از فرض موقعیت در درون سازمان با توجه به ناسا یادداشت. تغییر بنیادی در رهبری می آید فقط یک هفته قبل از ناسا راه اندازی خواهد شد اولین فضانوردان از ما در نزدیک به یک دهه در بالای SpaceX جدید خدمه فضاپیمای اژدها.

این دومین بار در طول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که این نقش شده است در آشفتگی. در ماه جولای سال 2019 ناسا تنزل مقام اصلی فرد در این موقعیت ویلیام Gerstenmaier است که در خدمت به عنوان دانشیار مدیر بشر اکتشاف در ناسا برای نزدیک به 15 سال است. Loverro در زمان بیش از این موقعیت در ماه دسامبر پس از یک جستجوی طولانی توسط ناسا, اما در حال حاضر تصدی خود قطع شده است ،

"Loverro آمار زمین در حال اجرا در این سال ساخته شده است و پیشرفت های قابل توجهی در زمان خود در ناسا" یک یادداشت به ناسا کارکنان متحده است. "خود رهبری [انسان اکتشاف] نقل مکان کرد به ما نزدیک تر به انجام هدف ما از فرود اولین زن و مرد در ماه در سال 2024. Loverro اختصاص داده است بیش از چهار دهه از عمر خود را در خدمت به کشور ما و ما از او تشکر می کنم برای خدمات خود را و کمک به آژانس است."

Loverro استعفا داد و در روز شنبه, مارس 18th, با این حال ناسا مدیر جیم Bridenstine نیست ذکر است این تغییر به معاون رئیس جمهور مایک پنس در این جلسه از ملی فضای شورا صورت گرفت که در روز شنبه, مارس 19. در یک یادداشت به کارکنان Loverro ویژگی استعفای خود را به خطر او در اوایل این سال, اما توضیح نمی آنچه در آن بود. "ماموریت ما این است که قطعا آسان نیست و نه برای ضعف قلب و ریسک بخشی از شرح شغل" او می نویسد. "خطرات ما را, آیا ویژگی های سیاسی و یا شخصی همه عواقب بالقوه اگر ما آنها را قضاوت نادرست. من در زمان یک خطر در اوایل سال به خاطر من قضاوت لازم را به انجام برسانند ماموریت ما است. در حال حاضر بیش از تعادل بار آن را روشن است که من ساخته شده یک اشتباه در این انتخاب که من به تنهایی باید عواقب."

کن Bowersox که پر از موقعیت موقت که Gerstenmaier شد تنزل مقام را بیش از نقش یک بار دیگر در حال حاضر که Loverro رفته است. Bowersox یک فضانورد سابق و در حال حاضر معاون دستیار مدیر بشر اکتشاف.

به عنوان دستیار مدیر برای انسان spaceflight, Loverro نظارت آژانس آرتمیس برنامه ریزی برای ارسال اولین زن و مرد بعدی به ماه تا سال 2024. Loverro نیز شده بود مسئول سازماندهی مجدد ناسا قصد دارد برای کمک به نوبه خود در مدار زمین کم به بیشتر تجاری دامنه. "من می خواهم برای روشن است که این واقعیت است که من از این مرحله است و هیچ ربطی به عملکرد خود به عنوان یک سازمان و نه با برنامه های ما قرار می گیرد در حرکت برای تحقق ماموریت ما" Loverro نوشت: در یک یادداشت به کارکنان. "اگر هر چیزی, عملکرد شما و این برنامه همه چیز را ما باید کار می کرد برای بیش از شش ماه گذشته قابل دسترسی تر و خاص تر از همیشه قبل از. من ترک است که به دلیل اعمال شخصی نیست هر چیزی که ما باید انجام با هم."

آن را در یک زمان برای این نوع از تغییر بیش از حد به عنوان Loverro شده است به طور موثر نظارت بر NASA Commercial Crew Program, که شده است در حال توسعه جدید وسایل نقلیه خصوصی به فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی. SpaceX است به پرواز آن برای اولین بار دو فضانورد از طریق این برنامه در مارس 27th, کمی بیش از یک هفته دور.

ناسا معتقد است که تغییر نمی گذارد برنامه یا ماموریت. "ما باید اعتماد به نفس کامل در کار [برنامه] کتی Lueders و تمام خدمه تجاری تیم انجام داده اند را با ما اینجا" ناسا یادداشت متحده است. "این پرواز آزمایشی خواهد بود و تاریخی و مناسبت مهم است که دیدن بازگشت انسان spaceflight به کشور ما و باور نکردنی فداکاری مردان و زنان در ناسا چه ساخته شده است این ماموریت ممکن است."

به روز رسانی آوریل 19, 4:42PM ET: اين مقاله به روز رسانی شامل اطلاعات از یک یادداشت از Loverro.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن