ناسا زندگی-شکار مریخ رسما در راه خود را به سیاره سرخ

ناسا آخرین مریخ — شش چرخ SUV اندازه ربات به نام پشتکار — با موفقیت راه اندازی شد از فلوریدا صبح امروز گام گذاش

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

ناسا آخرین مریخ — شش چرخ SUV اندازه ربات به نام پشتکار — با موفقیت راه اندازی شد از فلوریدا صبح امروز گام گذاشتن در نزدیک به هفت ماه سفر به سیاره سرخ. پس از آن می رسد مریخ آن تلاش خواهد کرد دلخراش فرود به سطح و شروع به کاوش در این سیاره زمین با امید به حل بزرگترین طولانی اسرار در مورد مریخ گذشته است.

تمرکز اصلی پشتکار ماموریت برای پیدا کردن اگر مریخ تا کنون میزبان زندگی برخی از 3.8 میلیارد سال پیش. مریخ نورد مجهز به ابزار های متعدد برای جستجوی نشانه های باستان میکروب است که ممکن است در کمین در سنگ ها و خاک بر روی مریخ است. اما مهم تر از همه پشتکار است decked با پیچیده حفاری طراحی شده برای حفاری نمونه برداری از سطح این سیاره بسته بندی آنها و ترک آنها را در استراتژیک سپرده در مریخ.

این فقط اولین گام در یک بسیار طولانی و پیچیده فرایند شناخته شده به عنوان مریخ نمونه بازگشت — مفهوم آوردن مریخ سنگ به زمین به طوری که دانشمندان می توانند تجزیه و تحلیل آنها با تمام فوق العاده حساس فن آوری های ما در آزمایشگاه های ما. پشتکار قادر است از جمع آوری نمونه ها در مریخ, اما آن را نمی قادر به آوردن این نمونه ها به زمین است. پیگیری ماموریت را به دیگری ارسال رور و یک موشک به مریخ برای جمع آوری نمونه ها و انفجار از سطح.

هر گونه پیگیری ماموریت می تواند تا یک دهه دور ، در حال حاضر این تیم پشت پشتکار ماموریت است که به سادگی با تمرکز بر گرفتن مریخ نورد به مریخ است. پشتکار با موفقیت راه اندازی شد از کیپ کاناورال فلوریدا در 7:50am می باشد و و آن را جدا از این خودرو حدود یک ساعت بعد. ناسا به دست آورد و سپس یک سیگنال از رور ایجاد یک خط ارتباطی با این فضاپیما که ادامه خواهد داد و تمام راه را به مریخ است. پیچیده شده در داخل یک سپر حرارتی و یک aeroshell به مریخ سفر خواهد کرد از طریق فضای بین سیارهای در ماه های آینده به مریخ مدتی در فوریه 2021.

"ما در راه ما را به مریخ" عمر بائز ناسا ارشد راه اندازی مدیر در مرکز فضایی کندی گفت: پس از پرواز. "وجود دارد هیچ راهی برای بازگشت."

که در آن نقطه آن خواهید بود زمان برای پشتکار را به شیرجه رفتن به پایین به سطح مریخ است. آن را برای رفتن به یک ناخن جویدن فرود فرایند شبیه به ناسا کنجکاوی مریخ نورد در سال 2012 تبار که آژانس infamously با نام مستعار "هفت دقیقه وحشت." پشتکار را فقط چند لحظه به انجام یک سری پیچیده از مراحل به سرعت خود را از 12000 مایل در ساعت را تنها 1.7 کیلومتر در ساعت به طوری که آن را می تواند زمین را در یک قطعه.

این مریخ نورد را پنهان در پشت یک سپر حرارتی برای نگه داشتن خود را نسبتا سرد به عنوان آن فرود را از طریق جو مریخ. در نهایت این فضاپیما استقرار چتر نجات به کم کردن سرعت و حتی بیشتر. هنگامی که نزدیک به سطح یک وسیله نقلیه متصل به پشتکار را آتش آن پیشرانه معلق در هوا در هوا. که وسیله نقلیه خواهد شد و سپس به آرامی پایین پشتکار به زمین — در آنچه شناخته شده به عنوان "آسمان جرثقیل" مانور.

خبر خوب این است که ناسا با موفقیت کشیده این بار قبل از اینکه با کنجکاوی بنابراین امیدوارم این سازمان می تواند حق آن را دریافت برای بار دوم. علاوه بر پشتکار ورزشی است برخی از ابزارهای اضافی است که باید کمک به اطمینان از موفقیت. این مریخ نورد در حال پرواز با یک "خطر اجتناب سیستم" کمک خواهد کرد که این فضاپیما جلوگیری از هر گونه مشکل سنگ ها هنگامی که آن را پایین آمدن به زمین است. پشتکار را به مقصد مکانی به نام Jezero دهانه — یک محل است که بسیار وسوسه انگیزی در جستجو برای زندگی است اما همچنین پر شده با تعداد زیادی از صخره. برای کمک به پشتکار از ناسا ایجاد یک نقشه خطر از Jezero دهانه با استفاده از تصاویر گرفته شده از فضاپیما در مدار اطراف مریخ و آپلود آن را به رور.

در طول فرود پشتکار سعی خواهد کرد به نقطه خطرات خود را. "همانطور که ما در حال پایین آمدن نزدیک به سیاره ما یک تصویر" متی والاس معاون مدیر برنامه برای پشتکار ماموریت در ناسا گفت: در قبل از راه اندازی کنفرانس مطبوعاتی گفت. "ما خودمان را پیدا کنید در نقشه خطر که ما بدست در هیئت مدیره و سپس ما منحرف و دور از مهم ترین خطرات برای این فضاپیما است. و پس از آن به طور قابل توجهی بهبود ما احتمال فرود و در راه امن است."

پشتکار همچنین دارای برخی از موضوعات اضافی است که می تواند این فرود سرگرم کننده برای همه است. مریخ نورد حمل میکروفن را ضبط همه صداهای فرود دنباله. پشتکار نیز decked با تعداد زیادی از با وضوح بالا دوربین بنابراین ما حتی ممکن است برای دیدن آنچه آن را مانند به نظر می رسد برای فرود بر روی مریخ از مریخ نورد نقطه نظر. "آنها را دریافت ویدئو با کیفیت بالا است که ما را به عقب پس از ما زمین در سطح کل فرود فعالیت — از تورم از چتر نجات به زمین نشستن کامل هواپیما از رور" والاس گفت. "و این است که رفتن به بسیار هیجان انگیز فیلم است."

هنگامی که مریخ نورد زمین, از آن خواهد شد توسط یک حدود 11 پوند بسته رادیواکتیو پلوتونیوم یا پلوتونیوم-238. به عنوان پلوتونیوم واپاشی آن را تولید گرما است که سپس تبدیل به برق است. برای دهه پلوتونیوم-238 شد در حال اجرا پایین در تامین, به عنوان ما متوقف شد تولید مواد بیش از 30 سال پیش. اما در سال 2015 این بخش از انرژی با موفقیت راه اندازی مجدد تولید و ذخایر شروع به رشد دوباره. این Oak Ridge National Laboratory ایجاد شده پلوتونیوم که قدرت پشتکار اولین بار پلوتونیوم-238 ایجاد شده توسط آزمایشگاه قدرت ناسا ماموریت.

این مریخ نورد همچنین معروف حمل کوچک هلیکوپتر در آن حلقه که می تواند تبدیل به اولین انسانی ساخته شده و خودرو را به پرواز در جهان دیگر. پنج قطعه از ناسا فضا در آینده مناسب هستند و همچنین گیر کردن تو بازی سوار شدن به تست دوام خود را بر روی مریخ است. مهندسین همچنین بسته بندی قطعات شناخته شده مریخ شهاب سنگ به مریخ ارسال یک قطعه کوچک از مریخ به خانه برگشت. و سه میکروچیپ پر از تقریبا 11,000,000 نام آنها را در راه خود را به مریخ بیش از حد بخشی از ناسا "ارسال نام خود را به مریخ" کمپین.

در حال حاضر می آید این انتظار طولانی به عنوان پشتکار و نوزادان سفر را از طریق اعماق فضا. زمانی که مریخ نورد می رسد ممکن است بسیاری از شرکت. دو دیگر مریخ ماموریت برنامه ریزی شده برای رسیدن به سیاره سرخ در ماه فوریه: امارات متحده عربی آب و هوا ماهواره ای به نام امید و همچنین چین Tianwen-1 ماموریت که همچنین شامل یک رور. این بدان معناست که همه چشم خواهد شد بر روی مریخ دوباره در اوایل سال آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن