ملی روز پزشک-2020 امروز : 'کاهش مرگ و میر COVID-19'

ملی, دکتر, روز جشن گرفته می شود در تاریخ 1 ژوئیه هر سال است. این روز جشن گرفته می شود با تشکر از پزشکان و پزشک

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

ملی, دکتر, روز جشن گرفته می شود در تاریخ 1 ژوئیه هر سال است. این روز جشن گرفته می شود با تشکر از پزشکان و پزشکان خود را برای خدمات اختصاص داده شده. اول ملی, دکتر, روز جشن گرفته شد در ماه ژوئیه سال 1991. در این روز ارائه می دهد یک فرصت برای ابراز قدرشناسی نسبت به پزشکان برای round-the-clock خدمات آنها ارائه دهد. در هند این روز نشانه ای از تولد و همچنین سالگرد مرگ دکتر Bidhan چاندرا Roy بود که یکی از مشهور ترین پزشکان و همچنین دومین وزیر, West Bengal.

Dr. B. C. Roy (1.7.1882 – 1.7.1962)

این روز پزشک – 2020 با موضوع 'کاهش مرگ و میر COVID-19' است که از اهمیت ویژه ای به آن اختصاص داده شده است به پزشکان بی حد و حصر که در حال خدمت در این COVID-19 همه گیر در اولیه و ثانویه مراقبت از تنظیم به عنوان به خوبی به عنوان اختصاص داده شده COVID بیمارستان مراقبت. هر جا یکی است و آن زمان است که هر یک تلاش می شمارد.

این روز پزشک, تیم, ستاره میسور صحبت کرد و به برخی از پزشکان در Mysuru به دانستن بیشتر در مورد آنها خود را حرفه ای و چالش هایی که با آنها روبرو هستند. در حال حاضر در ادامه...

عدم اعتماد از مردم شما نگاه کنید بعد از آن دلهره آور: سرهنگ دکتر Dayanand مدیر JSS بیمارستان

سرهنگ دکتر Dayanand مدیر JSS بیمارستان

چه ساخته شده شما را به انتخاب این حرفه ای ؟

سرهنگ دکتر Dayanand: در حالی که من بود جوان خانواده من استفاده می شود به پس از نگاه یک پزشک عمومی دکتر Ramappa. هر چه زمان از روز او استفاده می شود به لباس پوشیدن هوشمند و تعامل خود را با ما لذت بخش بود. این یک تاثیر قوی و با انگیزه من است.

آن را یک شغل رویایی برای شما ؟ به همین دلیل این بیمارستان و یا پزشکی وزارت منافع شما ؟

سرهنگ دکتر Dayanand: بله این شده است تا به صورت کاملا بلند شده اند و من مدیریت بیمارستان برای 20 سال گذشته است.

راه خود را از اداره اورژانس و حجم کار به خصوص در طول COVID-19.

سرهنگ دکتر Dayanand: اگر من نه دست زدن به اورژانس من تیم از پزشکان آموزش دیده اند و باز آموزی خود را برای رسیدگی به شرایط اضطراری و همچنین حجم کار سنگین.

پزشکان در حال کار دور ساعت به عنوان جهان گریبانگیر است با بیماری همه گیر کوروناویروس. چگونه شما را مدیریت زندگی شخصی و حرفه ای?

سرهنگ دکتر Dayanand: در حرفه ما آموزش دیده برای چنین شرایطی است. راه من آن نگاه این است که ما باید به آنچه که ما باید انجام دهیم.

وجود دارد بسیاری از نظریه ها در مورد کوروناویروس. در چنین شرایطی چگونه شما خود را متقاعد کند بیمار است که او/او خواهد شد درمان این بیماری ؟

سرهنگ دکتر Dayanand: در حال حاضر ما درمان با هر دارو در دسترس با ما. وجود دارد غیر ضروری ترس در میان مردم در مورد عفونت با ویروس. از 100 نفر آسیب دیده 85 درصد از آنها تنها بیماری خفیف است. بقیه در حدود 10 درصد نیاز به بستری شدن در بیمارستان. تنها 5 درصد از آنها به شدت بیمار است.

این روزها مردم تمایل به اعتماد به اینترنت بیشتر از پزشکان است. چه چیزی شما را به می گویند به این ؟

سرهنگ دکتر Dayanand: آن را خوب است برای به دست آوردن دانش از هر منبع. اما یکی به دنبال کمک های حرفه ای برای بیماری خود و نه خود درمانی.

چه روز پزشک به شما چیست ؟ و چه چالش شما به عنوان یک دکتر ؟

سرهنگ دکتر Dayanand: آن را به یاد من به rededicate خودم به خدمت مردم است. عدم اعتماد از مردم شما نگاه کنید بعد از آن چالش اصلی.

ساخت بيماران درک خود را در مورد بیماری های چالش برانگیز است: دکتر آنیتا Seshadri, MBBS, DNB, مشاور, پزشک, سیگما در بیمارستان

دکتر آنیتا Seshadri, MBBS, DNB, پزشک مشاور سیگما در بیمارستان

چرا او را انتخاب کرد, این حرفه, دکتر آنیتا Seshadri می گوید: "مفهوم درمان یک بیماری ساخته شده من در انتخاب این حرفه است. آن است که یک شغل رویایی برای من در حالی که محیط کار و اخلاق کار من جذاب ترین." اما در حال حاضر دست زدن به حجم کار خود را با COVID-19 pandemic یک چالش است. "ما همیشه باید آماده برای موارد اضطراری. البته مدیریت حرفه ای و زندگی شخصی یک چالش بزرگ است اما من قادر به انجام این کار با حمایت از خانواده من است."

در Coronavirus و چگونه آن را تحت تاثیر یک فرد او می گوید: "COVID-19 تاثیر می گذارد تنفسی فوقانی به عنوان هر نوع دیگر ویروس در ابتدا اما می تواند به سرعت در حال پیشرفت را تحت تاثیر قرار تحتانی دستگاه تنفسی و سایر ارگان ها نیز هست. شدت بیشتر در افراد مسن و افراد مبتلا به سایر بیماری های مرتبط. چرا که گسترش این ویروس از فردی به فرد دیگر از طریق قطرات ما نیاز به درک نیاز به اجتماعی فاصله و بهداشت دست برای جلوگیری از انتقال است."

در مردم اعتماد به اینترنت بیش از پزشکان او می گوید: "اینترنت است که قطعا یک مزیت است اما با محدودیت های آن است. به عنوان وجود دارد بسیاری از اطلاعات در مورد همه چیز ما نیاز به دانستن آنچه که مربوط به ما و آنچه نیست. عموم مردم ممکن است همه چیز را درک کنند و این باعث ایجاد اطلاعات غلط و وحشت. من نشان می دهد که مردم بحث با دکتر خود قبل از اعتماد به اینترنت خود به سلامت." "بزرگترین چالش ما به عنوان یک پزشک که بیمار درک در مورد خود بیماری و پیشنهاد درمان به خصوص برای مشکلات طولانی مدت مانند دیابت و فشار خون بالا."

به مناسبت به درک مسئولیت های ما به عنوان پزشکان: Dr. M. S. Vishveshwara رئیس Radiation Oncologist & Medical Superintendent Bharath بیمارستان و موسسه انکولوژی

چرا او را انتخاب کرد و این حرفه او می گوید: "به عنوان یک کودک من استفاده می شود برای دیدن خانواده ما دکتر آینده به پدربزرگ و مادربزرگ من. بنابراین دیدن آنها احتمالا من یک میل نسبت به این حرفه است."

"در زمینه های پزشکی تنها اگر ما نگه داشتن به روز رسانی دانش ما می توانیم انجام عدالت است. پزشکان باید به توسعه دانش و کار در جهت بهتر خود را بیمار, سلامت," او اضافه می کند.

"پدر من در اواخر Somasundara Aradhya بود استاد اقتصاد و اواخر Hemalatha خانه دار بود. آنها می شده اند به رشد در زندگی حرفه ای من. همسر من, B. P. Jalajakshi طول می کشد تا تمام مسئولیت های خانوادگی به طوری که من می تواند به تمرکز بیشتر در حرفه من است و من عمیقا مدیون او است. من یک دختر Radhika Vishveshwara که به دنبال او MD در سالمندان در MGM کالج پزشکی در بمبئی نو و یک پسر Raghav Vishveshwara که در حال انجام خود را از سال دوم علوم کامپیوتر مهندسی در SJCE در Mysuru."

Dr. M. S. Vishveshwara رئیس Radiation Oncologist & Medical Superintendent Bharath بیمارستان و موسسه انکولوژی

"در طول COVID مسئولیت پزشکی حرفه ای است که بیشتر به خصوص در سرطان, بیمارستان, مراقبت بیشتری داده می شود به عنوان بیماران مبتلا به سرطان بیشتر در معرض ابتلا به عفونت است," او می گوید. برای او روز پزشک فرصتی برای تحقق مسئولیت است. "این انگیزه برای حفاظت از اهمیت این حرفه و حرمت می گوید:" افتخار دکتر است که در خدمت مردم برای 30 سال گذشته.

در Coronavirus او می گوید: "این مهم است که به توسعه سیستم ایمنی. که نه تنها مواد غذایی سالم اما از نظر ذهنی قوی است نیز به همان اندازه مهم است. مدیتیشن و یوگا کمک خواهد کرد. نفرت و حسد بیش از حد باعث کاهش ایمنی."

اجازه دهید خود را پزشکان انجام تحقیقات به جای شما بودن گوگل پزشک: دکتر P. T. Vipin Kaverappa, MD, DNB (نفرولوژی), مشاور, نفرولوژیست, سیگما در بیمارستان

چرا شما را انتخاب کنید حرفه ای ؟ "من شیفته با انسان شناسی در طول سال های شکل گیری و انتخاب پزشکی که در آن زمان به نظر می رسید مانند یک پیشرفت طبیعی. به صداقت در آن زمان من هرگز واقعا درک آنچه در آن به معنای به یک دکتر. اما زمانی که من به عقب نگاه من نمی توانستم تصور کنید یک حرفه ای متفاوت," او می گوید.

دکتر Vipin می گوید که یک دکتر یک رویا است. "نفرولوژی بود من در زمینه انتخاب است. تشخیص یک مشکل کلیوی در مراحل نوپای خود و درمان آن زود قبل از آسیب یک چالش است. هدایت یک فرد با بیماری مزمن کلیه خود را از طریق آسیب پذیر ترین زمان بسیار زیاد رضایت" او می گوید. در استراتژی برای رسیدگی به شرایط اضطراری و حجم کار به خصوص در طول COVID-19 دکتر Vipin نشان می دهد "ما شده اند اداره اورژانس در سراسر مستند فاز. ضروری است به احتیاط کافی از جمله حداقل پایه اقدامات حفاظتی شخصی."

Dr. P. T. Vipin Kaverappa, MD, DNB (نفرولوژی), مشاور, نفرولوژیست, سیگما در بیمارستان

"بله, این یک تست هم برای ما. اما در کارناتاکا تا این برهه از زمان شده است وجود دارد افزایش قابل توجه در COVID موارد است. این است که رفتن به تغییر در روزهای آینده با توجه به های اخیر در کشور گسترده سنبله. بزرگترین چالش خواهد بود برای ادامه ارائه مراقبت های بدون قرار دادن خودمان در خطر است. رژیم غذایی سالم و ورزش منظم رفتن به یک راه طولانی در افزایش ایمنی و این صادق است برای هر فردی" او احساس می کند.

درباره مرگبار بودن این ویروس او می گوید: "درک ما از COVID 19 است که هنوز هم در حال تحول است و با تحقیقات گسترده در سراسر جهان, من مطمئن هستم که ما به بینش های جدید به پاتوفیزیولوژی و مدیریت بیماری. در این مقطع مردم نیاز به اطمینان که بیشتر خواهد شد و درمان بدون هر گونه مداخله. آنها نیاز به آموزش در مورد بهداشت فردی و اجتماعی فاصله. وحشت غیر ضروری نیاز به اجتناب از آن می تواند معکوس شود."

در مردم اعتماد آنلاین بیش از پزشکان او می گوید: "این مایه تاسف است برای دیدن آموزش کلاس اعتماد به اطلاعات تایید نشده. گسترده اطلاعات در دسترس آنلاین نیاز به فیلتر و تنها از معتبر آمار تایید شده نیاز به توان اعتماد کرد. اجازه دهید خود را پزشکان انجام تحقیقات به جای شما بودن گوگل دکتر."

خواندن Bendre و Kuvempu است فعالیت های مورد علاقه: دکتر Venkataram Srinivas, پزشک و Diabetologist, Clearmedi تابشی بیمارستان

دکتر Venkataram Srinivas شده است در این حرفه از دو دهه گذشته است. یک رهبر اسکادران در نیروی هوایی هند که در آن او کار می کرد و نه سال او شروع به کار خود را در JSS بیمارستان Mysuru و سپس مشغول به کار در آپولو BGS بیمارستان. او پس از تحصیلات عالی در لندن او در حال حاضر در خدمت در Clearmedi تابشی بیمارستان. "در دوران کودکی وجود نداشت بيمارستان در من ایجاد کرد مورد استفاده مردم زیادی رنج می برند. از این رو, من آرزو من می خواهم تبدیل شدن به یک دکتر. من احساس رویای من به حقیقت می پیوندند. من همسر دکتر روپا نیز در همان حرفه ای (متخصص راديولوژی) و من احساس می کنم خوشحال و خوش شانس," او می گوید. دکتر زن و شوهر و دو بچه. "شرایط اضطراری بخشی از ما در حرفه پزشکی. هنگامی که مردم با شرایط تهدید کننده حیات با عجله به بیمارستان ما نیاز به حضور در آنها را بلافاصله. این بیماری همه گیر کوروناویروس به ما داده است بیشتر مسئولیت و فرصت را برای خدمت به دیگران" او می گوید. در مورد تعادل خود را در زندگی شخصی و حرفه ای دکتر می گوید: "اولویت من این است که بیماران من. در وقت آزاد من گوش دادن به موسیقی یا خواندن یک کتاب. خواندن آثار Bendre و Kuvempu است فعالیت های مورد علاقه."

دکتر Venkataram Srinivas, پزشک و Diabetologist, Clearmedi تابشی بیمارستان

در مورد COVID-19 او می گوید: "برای نجات خودمان از عفونت های ما نیاز به حفاظت و ایمنی افزایش دهد. بیماران آلوده نیاز به اطمینان. به ویژه در افراد مبتلا به دیابت و فشار خون و سرطان و یا دیگر شرکت مرضی شرایط باید مراقبت بیشتری."

در روز پزشک او این را می گویند: "مردم باید اعتماد به نفس و درک ما سخت کار به طوری که آن را بهبود پیوند میان بیماران و پزشکان و البته تشویق ما را به خدمت بیشتر است."

اطمینان است درمانی اولین گام: Dr. C. B. Avinash سرطان متخصص Clearmedi تابشی بیمارستان

من هم از خواب تبدیل شدن به یک دکتر در دوران کودکی من است. من هرگز احساس این حرفه پر استرس. ما نیاز به خدمت به بیماران با شور و شوق از آنجا که سلامت آنها مهم است برای یک پزشک" او می گوید."مردم نیاز به ترس نیست در مورد COVID-19. ما نیاز به اقدامات احتیاطی و امن است."

دکتر Avinash همسر دکتر Chaitra Katakol نیز یک متخصص سرطان در Bharath سرطان بیمارستان و آنها دو فرزند دارند. "پزشک حرفه ای شریف حرفه ای و بیماران و بیمارستان باید اولویت اول ما. اطمینان است درمانی اولین گام و کلید آموزش به بيمار. تاج البته وحشتناک, بیماری تهدید کننده زندگی. برای مبارزه با این کار ما نیاز به یک ایمنی قوی. افراد مسن و کودکان نیاز به اقدامات احتیاطی ویژه پس از آنها ایمنی پایین," او می گوید. مردم رو به اینترنت برای توصیه های پزشکی او می گوید:, "بله, ما نیاز به اینترنت اما هر چه می گوید درست نیست. آن را ممکن است به ارائه برخی از اطلاعات اما اگر شما آن را باور 100 درصد هیچ کس نمی تواند به شما کمک کند."

Dr. C. B. Avinash سرطان متخصص Clearmedi تابشی بیمارستان

"این وظیفه ما خدمت به بیمارانی که به ما اعتماد. پزشکان باید به پرورش عادت از خدمات این نگرش مهم است. اگر بیماران به ما بستگان بیمار را به دست آوردن اعتماد به نفس و احترام به خود, دکتر. این امر تقویت ارتباط" او می گوید: در پیوند میان بیماران و پزشکان.

هر کس کار, اما نه همه مشاغل پرخطر; ماست: دکتر Pavan V. Joshi, مدیر پزشکی و رئیس چشم, جراح Annapoorna چشم بیمارستان

این 35 ساله, دکتر, دارای بیش از 17 سال تجربه. ساکن Lakshmipuram دکتر Pavan V. جوشی است به دکتر Anupama P. جوشی, Paediatrician در JSS, بیمارستان حال انجام فلوشیپ نوزادان در لکنو. آنها چهار سال Gaurika Joshi.

دکتر Pavan V. Joshi, مدیر پزشکی و رئیس چشم, جراح Annapoorna چشم بیمارستان

چرا شما انتخاب رشته پزشکی چشم پزشکی خاص ؟

دکتر Pavan: من پدر بزرگ پدر بزرگ پدر بزرگ و پدر بیش از حد پزشکان بودند. نوع رضایت آنها پس از درمان یک بیمار با موفقیت انگیزه من است. پس پدر من یک چشم پزشک و این یک انتخاب طبیعی برای من.

ما را دیده اند مردم با پوشیدن ماسک. نه اهمیت زیادی داده شده است ،

دکتر Pavan: چشم ها نیز بسیار مهم است به عنوان قطرات همچنین می توانید وارد کنید از طریق چشم است. مردم با استفاده از رایانه ها و گوشی های تلفن همراه که باعث خشکی چشم و تمایل آنها به مالش چشم منجر به عفونت. اما ما نمی توانیم توصیه سپر چهره/ عینک برای عموم مردم آن را به عنوان یک کمی خسته کننده و کسی نمی تواند آن را. اما آنها باید برای متخصصان مراقبت های بهداشتی.

مردم برای جلوگیری از بیمارستان با ترس از آلوده شدن. اما به عنوان یک پزشک شما باید برای رفتن به بیمارستان در هر روز است.

دکتر Pavan: هر چیزی ممکن است برای ما اتفاق می افتد اما ما باید مطمئن شوید که ما نه انتقال آن به دیگران. اگر ما خودمان را, آن را مانند حفاظت از همه. امروزه من از لحاظ فیزیکی نزدیک به هر یک از اعضای خانواده. من مطمئن شوید که من حفظ فاصله اجتماعی در درون خانواده بیش از حد.

خود را می گویند در روز پزشک.

دکتر Pavan: من خوشحال هستم که مردم شناخت ما سخت کار می کنند. بسیاری از پزشکان فوت کرده اند در COVID وظیفه به عنوان آنها در حال قرار دادن خدمات بالاتر از زندگی خود را. هر کس کار, اما نه همه مشاغل خطرناک هستند. پزشکان گرفته اند خطر را برای خانواده ها و هیچ کس در حال فرار از مسئولیت های خود را. این باید به رسمیت شناخته شود در روز پزشک.

مردم تقاضای تضمین از پزشکان و ما را تحت فشار: دکتر Raghunath Aladakatti مشاور Anaesthesiologist و مراقبتهای ویژه Gopala Gowda Shanthaveri بیمارستان یادبود

دکتر بعد معنوی است به من. "من همیشه می خواستم برای ایجاد یک تفاوت در این جهان از دوران کودکی است. من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که هیچ چیز می آید نزدیک تر از بخش مراقبت های ویژه," او می گوید.

در کار و شور و شوق او می گوید: "این تنها کار من همیشه می خواستم به انجام. عشق من به من رمه را به تخصص در مراقبت ويژه است. مدیریت علاج بیماران و از نزدیک شاهد هر دو به پایان می رسد زندگی به من داده است از یک نوع درک بهتر از زندگی است و من بهتر از فرد است. پس از یک روز کار سخت در ICU وقتی که من به خانه من احساس رضایت است که من ساخته شده یک تفاوت در زندگی کسی را," او می گوید.

دکتر Raghunath Aladakatti مشاور Anaesthesiologist و مراقبتهای ویژه Gopala Gowda Shanthaveri بیمارستان یادبود

در مدیریت زندگی شخصی و حرفه ای دکتر Raghunath می گوید: "ما چوب به اصول آن را درست انجام دهد و همچنین خودمان را نگه دارید به روز شد. شخصی که یک پسر و یک پدر از دو, من مطمئن شوید که خانواده من تحصیل در COVID. خانواده من درک بسیار زیاد تعهد من نیاز به به حرفه من به خصوص در طول این زمان دشوار است و آنها برای حمایت از من در هر راه است." بسیاری از نظریه ها در مورد کوروناویروس ها نظری می باشد. "این تجربه شخصی من است که COVID مثبت بيماران توسعه بیش از حد ایمنی وضعیت که در نوبه خود اختلال interleukins و علت دیگر عدم تعادل شیمیایی در بدن منجر به عوارض. بنابراین در هر مورد خود را ارائه متفاوت است و یک چالش به خودی خود" او نشان می دهد.

"گوگل پزشکان متوجه این واقعیت است که یک به یک آموزش حرفه ای پزشکی به درک پیچیدگیهای خاص اختلال است. مگر اینکه شما اعتماد به خود, دکتر, درمان نتیجه خواهد شد به شدت به خطر بیافتد. متاسفانه ما حرفه ای در حال حاضر شده است کاهش می یابد به یک کسب و کار انجام پر از مشروعیت و محدودیت. مردم تقاضای تضمین از پزشکان و ما را تحت فشار است."

یک پزشک باید به بیمار اطمینان در مورد درمان: دکتر شیلپا Santhrupth, مدیر پزشکی, سیری Caree IVF مرکز Gopala Gowda Shanthaveri بیمارستان یادبود

هر روز یک روز پزشک برای من اگر من قادر به آوردن لبخند بر روی حداقل یکی از چهره بیمار" می گوید: دکتر شیلپا که همچنین یک امانت از موسسه بین المللی برای کمک به باروری و مرکز تحقیقات.

"اگر من 100 درصد بسیاری از یک بار نتایج را نمی توان به مطلوب است. با وجود توضیح جوانب مثبت و منفی از هر گونه درمان بیماران می خواهید نتایج تضمین شده است. مردم باید درک کنند که پزشکان در حال عادی انسان قرار دادن بهترین تلاش خود را برای انجام یک کار فوق العاده ای" او می گوید.

دکتر شیلپا Santhrupth, مدیر پزشکی, سیری Caree IVF مرکز Gopala Gowda Shanthaveri بیمارستان یادبود

"خانواده من پشت سر من انتخاب این حرفه شد و من برای اولین بار در خانواده من است. علاوه بر این که یک متخصص باروری من تفاوت را در زندگی مردم به من این فرصت را به متعدد زوج های بدون فرزند پدر و مادر" او با افتخار می گوید. در مدیریت زندگی شخصی و حرفه ای دکتر شیلپا می گوید که شوهرش دکتر Santhrupth بودن یک دکتر خود را درک پیچیدگی حرفه خود. من استفاده می شود برای من عجیب و غریب-ساعت کار می کنند. من حرفه ای نیاز دارد قطعا بیشتر شخصی من آنهایی که" دکتر شیلپا می گوید.

در بسیاری از COVID نظریه های نوظهور دکتر شیلپا احساس می کند که یک پزشک باید با ایجاد یک رابطه دوستانه خوبی با بیمار و آموزش آنها را با معتبر و اطلاعات اخیر در مورد این بیماری و نشان دادن باز بودن در توضیح این بیماری از یک بیمار است. "لطفا نه گوگل و خود دارو. چند بار اینترنت مطالب نوشته شده توسط افرادی که محدود و یا مبهم و دانش است. اعتماد به دکتر خود را به عنوان او/او می داند چه چیزی برای شما بهتر است" او آمده است.

من دوش و سپس دیدار با کودک من: Dr. D. Sinchana, General مشاور Annapoorna چشم بیمارستان

سی و یک ساله Dr. D. Sinchana دارای دو سال تجربه. او ازدواج کرده به Dr. S. R. Divakar استادیار در بیهوشی مندیا موسسه علوم پزشکی. آنها دو فرزند است.

Dr. D. Sinchana, General مشاور Annapoorna چشم بیمارستان

چرا شما انتخاب رشته پزشکی چشم پزشکی خاص ؟

دکتر Sinchana: از دوران کودکی پدر و مادر من استفاده می شود به من بگویید در مورد اصالت هوش حرفه پزشکی. حتی برادر من است ، من چشم از یک روز و من استفاده می شود به بالا در این موضوع است.

چگونه می توانم به شما تعادل زندگی حرفه ای و شخصی به خصوص در طول COVID?

دکتر Sinchana: در واقع من نمی بازدید از بیمارستان در طی مستند. اما در نهایت انجام داد. من یک کودک و سالمندان در خانه و برای جلوگیری از خطر من گرفته بود را ترک کنند. ما با استفاده از PPEs در بیمارستان و ماشین آلات sanitised بعد از هر بیمار به نمایش در آمد. پس از رفتن من ترک من دمپایی خارج و به طور مستقیم رفتن به حمام, دوش گرفتن و سپس به من عزیزم. این است که با دنبال شوهر من بیش از حد.

چقدر مهم است برای محافظت از چشم ؟

مردم فکر می کنم که یکی COVID آلوده تنها از طریق سرفه اما بسیاری نمی دانند که حتی از طریق چشم می توان دریافت کنید. حتی بسیاری از پزشکان غفلت حفاظت از چشم. مردم باید برای جلوگیری از دست زدن به چشم و بدون دست پاک است. در بسیاری از کشورها بیشتر چشم پزشکان آلوده شده اند زیرا ما بسیار نزدیک به بيماران در حالی که غربالگری. چشم پزشکان بیش از حد باید پوشیدن PPEs و چهره سپر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن