Netatmo ساخته شده جدید دوربین در فضای باز با یک آژیر برای ترساندن مزاحمان

Netatmo منتشر کرده است یک نسخه به روز شده از آن فضای امنیتی دوربین های هوشمند با زنگ هشدار برای ترساندن مهمان

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

Netatmo منتشر کرده است یک نسخه به روز شده از آن فضای امنیتی دوربین های هوشمند با زنگ هشدار برای ترساندن مهمان ناخوانده. تجدید نظر دوربین های امنیتی باقی مانده عمدتا بدون تغییر از Netatmo قبلی مدل. این نسخه شامل یک ساخته شده در 105dB آژیر به معنای ترساندن هر مزاحمان. آژیر را می توان به صورت دستی فعال با استفاده از Netatmo برنامه شما پس از دریافت یک هشدار است که یک فرد یا وسیله نقلیه وارد شده به اموال خود را.

البته نه هر فرد با وارد کردن اموال خود را در حال آمدن است ناخوانده. شما می توانید ویرایش و هشدار دوربین به شما می دهد از طریق Netatmo نرم افزار دوربین تنها شما ارسال فوری اطلاعیه ها. شما همچنین می توانید هشدار-مناطق ویژگی برای مشخص کردن چه زمینه تنظیم کردن حرکت هشدار پس از آن می تواند تمرکز بر کسی وارد باغ خود را و یا یک ماشین کشیدن در جلوی خانه.

مانند اصلی مدل Netatmo جدید دوربین امنیتی در فضای باز ویژگی های 1080p, زاویه گسترده و لنز دوربین با دید در شب مادون قرمز و نور افکن است که به طور خودکار باعث زمانی که کسی خارج از خانه خود را. هر دو محصول نیز تجزیه و تحلیل دوربین را درست در زمان واقعی برای تشخیص حرکت در خارج از خانه خود را اجازه می دهد شما را به دریافت یک اعلان و پس از آن اتصال به زنده فیلم از آنچه در خارج از خانه خود را از طریق گوشی های هوشمند خود و یا قرص. علاوه بر این هر دو ارائه پشتیبانی از آمازون, الکسا, اپل HomeKit و گوگل صفحه اصلی.

بر خلاف دستگاه های مانند حلقه doorbells و دوربین های دیجیتال که به شما پرداخت به خود را مشاهده و ذخیره ویدئو, تاریخچه Netatmo ویدئو تاریخچه ذخیره شده است به یک کارت SD محلی. ذخیره سازی و پس از آن می تواند آپلود شود با استفاده از یک پروتکل انتقال فایل مانند Dropbox برای ذخیره امنیت خود فیلم.

این Netatmo, هوای آزاد, دوربین های هوشمند با یک آژیر داخلی است که میله میله به راه اندازی در ژوئن 9 برای $349.99. و یا اگر شما می خواهید دوربین بدون آژیر آن را در دسترس بر روی Netatmo سایت برای $299.99.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن