Netflix بکشد می افزاید: یکی دیگر از عظیم 10 میلیون مشترک اما هشدار می دهد رشد ممکن است آهسته

Netflix است که هنوز هم در حال رشد به عنوان مردم همچنان به پناهگاه در محل در سراسر کشور, اما این شرکت در حال حا

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

Netflix است که هنوز هم در حال رشد به عنوان مردم همچنان به پناهگاه در محل در سراسر کشور, اما این شرکت در حال حاضر شاهد کاهش رشد مشترک مدیران پیش بینی شده خواهد رسید سه ماه پیش.

در بالای اعلام کرد که دیرین رئیس محتوای افسر Ted Sarandos خواهد پیوستن مدیر عامل رید هیستینگز به عنوان co-مدیر عامل شرکت ساخته شده چند چشمگیر اطلاعیه ها. Netflix اضافه 10.2 میلیون مشترک در سه ماهه دوم, ضرب و شتم خود شرکت تخمین می زند که از آن ساخته شده در سه ماهه اول خود را که نشان از آن می تواند اضافه کردن حدود 7.5 میلیون.

Netflix اشاره کرد که در آن اضافه شده 26 میلیون پرداخت مشترکین جدید در دو چهارم از سال 2020 به تنهایی در سال 2019 افزود: شرکت 28 میلیون مشترک در کل. درآمد این شرکت رشد 25 درصد در سال بیش از سال, اما از دست رفته درآمد آن اهداف برای سه ماهه. این غیر قابل انکار قوی اجرای دو چهارم چیزی است که این شرکت افتخار است اما مدیران هنوز هم هشدار به سرمایه گذاران در مورد خواندن بیش از حد به. Netflix است که پیش بینی اضافه کردن 2.5 میلیون مشترک در سه ماهه سوم از 6.8 میلیون دلار در سال گذشته به سه ماهه مشابه.

"به عنوان یک نتیجه ما انتظار داریم کمتر رشد برای نیمه دوم سال 2020 نسبت به سال قبل" نامه به سهامداران می خواند. "همانطور که ما حرکت به این آشفته شرایط ما در حال تمرکز بر اعضای ما با ادامه بهبود کیفیت خدمات ما و آوردن جدید فیلم و سریال به مردم صفحه نمایش."

به عنوان Netflix حل و فصل آن به "طبیعی" یک اصطلاح است که شرکت ها با استفاده از تعریف مرور زمان همه گیر چشم انداز وجود دارد یک زن و شوهر از سوالات است که Netflix بکشد باید به آنها پاسخ دهید. یکی این است که چگونه خیلی بیشتر می Netflix رشد و آیا مدیران این شرکت می تواند یک تصویر واضح تر از چقدر همه گیر است که شتاب آن کسب و کار است.

و مسلما یکی از مهم ترین برای Netflix بکشد مشترکین است چقدر دیگر Netflix بکشد می توانید نگه دارید تا آن سرعت سریع از انتشار عناوین جدید. Netflix هسته مزیت آن به ظاهر بی پایان صف از فیلم و تلویزیون را نشان می دهد که حفظ توجه مردم است. اما به عنوان سوال برچسبها بیش از زمانی که فیلم و تلویزیون تولید می زدن دوباره این امکان وجود دارد که Netflix بکشد ممکن است مجبور به عقب نگه دارید.

"برای 2021 بر اساس اين طرح در حال حاضر انتظار داریم که متوقف تولیدات منجر به بیشتر نیمه دوم وزن محتوا تخته سنگ در نظر ما بزرگ عناوین اگر چه ما پیش بینی تعداد کل اصل برای سال هنوز هم بالاتر از سال 2020" Netflix سهامداران نامه می خواند.

در حالی که جدید streamers مانند طاووس (NBCUniversal) و HBO Max (WarnerMedia) روبرو هستند و عمده برنامه نویسی تاخیر برای برخی از اولیه خود عناوین اصلی به دلیل همه گیر Netflix است که در خدمت عظیم تعدادی از عناوین جدید را برای مردم به تماشای. در این ماه به تنهایی Netflix است که برای آزادی 59 تلویزیون جدید, فصل, فیلم و مستند, در میان دیگران. در مقایسه دیزنی Plus و Apple TV به علاوه هر دو قابل توجه اصل. آمازون نخست تصویری از Hulu و HBO حداکثر یک دانش سطحی از اصل اما هیچ کدام نزدیک به Netflix خروجی.

در ماه آوریل Netflix رئیس محتوای افسر Ted Sarandos گفت که این شرکت نگران نیست در مورد خروجی است که سه ماه پیش. "Netflix بکشد قطعا باید برای نگه دارید تا با آن" استیو Nason ارشد رسانه های تحلیلگر در پارک همکاران گفت: در آستانه. "Netflix شده است قادر به تبدیل خود را به عنوان یک محتوای اصلی نیروگاه. آنها هنوز هم باید برای حفظ که خروجی تا حدی به ویژه با هر یک از این رقبای اصلی بدانند راه های مختلفی برای رفتن در مورد گرفتن مشترکین. نکته مهم این است که انحصار از آن همه است."

بر خلاف دیزنی به علاوه یا HBO Max Netflix ندارد ثروت از کلاسیک نشان می دهد و فیلم آن را فقط می توانید ارائه به مردم است بنابراین استراتژی خود را ایجاد به عنوان بسیاری از اصل به عنوان امکان پذیر است و صدور مجوز عناوین دیگر — به خصوص از بازارهای بین المللی — شرکت می تواند به عنوان برچسب "Netflix اصل است." که در بالا از پرداخت برای فیلم های پرفروش مانند استخراج و Spenser محرمانه, که Netflix گفته بلومبرگ انباشته 99 میلیون و 89 میلیون جریان در عرض چهار هفته اول انتشار خود را. این شرکت تبدیل شده است به خانه جدید برای تابستان فیلمهای با تئاتر هنوز بسته در سراسر جهان است.

در حال حاضر با چارلیز ترون را قدیمی گارد و بسیار پیش بینی نشان می دهد مانند چتر آکادمی's, فصل دوم, Netflix است که اثبات می شود این فصل غالب streamer. "Netflix است که ایجاد خود را به عنوان یکی از هسته های بنیادی خدمات مردم را به" Nason گفت. "آنها باید چنین کم اونا رای در مقایسه با رقبا به دلیل اینکه در بخش هزینه پایین و محتوای خروجی. آن را به چیزی فوق العاده ای برای بسیاری از مشترکان خود برای خلاص شدن از Netflix بکشد. آن را می سازد آنها را شماره یک بنیادی است."

چالش بزرگ است که Netflix را رشد بی سابقه ای سه ماهه گذشته برای این شرکت است که تعیین چگونه بسیاری از مشترکین این سرویس می توانید پیدا کنید. Netflix را زودتر پیش بینی اساسا گفت که حدود 7.5 میلیون نفر از ثبت نام در آوریل, مه, ژوئن, به جای آن از اواخر ماه مارس است. که زمانی که اقامت در خانه دستور اول به اثر رفت در ایالات متحده مرتبه و مردم تقاضاهای مصرانه برای سرگرمی بیشتر.

با توجه به این که رشد در ایالات متحده است و عمدتا کاهش بیش از 18 ماه گذشته — با درک این نکته است که اکثر مردم در ایالات متحده که می خواهید Netflix احتمالا در حال حاضر باید Netflix — قادر به اضافه کردن میلیون ها نفر از مشترکان در سه ماه هنوز هم چشمگیر feat. به عنوان پیش بینی بسیاری از این مشترکان هستند که از سرزمین های بین المللی. در حال حاضر Netflix بکشد راهنمایی های جدید برای سرمایه گذاران است که "رشد کند به عنوان مصرف کنندگان از طریق شوک اولیه از Covid و محدودیت های اجتماعی" در این نامه می خواند.

"وجود دارد یک مقدار مناسب و معقول از افرادی که هرگز در معرض Netflix بکشد قبل از اینکه حتی اگر آنها در حال استفاده ترین سرویس تا زمانی که COVID آمار Netflix بکشد از آن بهره مند رشد" Nason گفت.

چه روشن است که بخش هایی از Netflix کسب و کار در حال ادامه برای بهره مندی از این بیماری همه گیر اما عدم قطعیت در اطراف چه مدت طول این معنی Netflix نیز باید شروع به آماده شدن. Netflix در تلاش است تا مجددا تولید در کشورهایی که آن را ممکن است برای انجام این کار از جمله ایسلند و دیگر نقاط اروپا و مجوز محتوایی که در آن آنها می توانند. اما این درست است برای Netflix بکشد رقبا بیش از حد است و اینجا است که Netflix را از موضع یک رهبر در فضا است که به کمک آن آب و طوفان است.

"چه اتفاق می افتد با Netflix اثرات کل فضا" Nason گفت. "اگر وجود دارد یک رهبر واقعی در SVOD فضای آن را Netflix و آنچه اتفاق می افتد با آنها و یا به آنها می تواند و به احتمال زیاد موج دار شدن را به دیگر خدمات است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن