Netflix است که ساخت آن را آسان تر برای مردم را به حذف از عناوین خود ادامه تماشای ردیف

پس از مرور برای یک فیلم و یا تلویزیون نشان می دهد به تماشای Netflix مردم ممکن است پرتاب چیزی در قبل از تصمیم گ

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

پس از مرور برای یک فیلم و یا تلویزیون نشان می دهد به تماشای Netflix مردم ممکن است پرتاب چیزی در قبل از تصمیم گیری 10 دقیقه در آنها نه تنها که علاقه مند است. Netflix بکشد جدید "حذف ردیف" از ویژگی های طراحی شده برای آن را آسان تر برای مردم برای حذف کسانی که به عنوان از خود را در حال حاضر مشاهده ارائه شده است.

هدف این است که به مردم بیشتر کنترل بیش از آنچه به نظر می رسد خود را Netflix صفحه اصلی. "ادامه تماشای" ردیف یکی از برجسته ترین ظاهر می شود در بالای صفحه اصلی. این باعث می شود آن را آسان برای پرش به یک تلویزیون نشان می دهد که کسی ممکن است ساخت راه خود را از طریق و یا انتخاب حق بازگشت به جایی که آنها به سمت چپ خاموش با The Irishman (اگر شما مانند من هستید و آن را در زمان چند نشست به دیده بان).

این چیزی که آزار دهنده است این است که اگر کسی دیگر علاقه مند به تماشای یک فیلم و یا تلویزیون نشان می دهد, عنوان نمی ناپدید می شوند از ردیف. آن را در نهایت می شود تحت فشار قرار دادند پایین خط به عنوان عناوین جدید در حال تماشای, اما آن را نمی کند فقط از بین برود. در حال حاضر مردم می توانند دسترسی به این ویژگی را با کلیک کردن بر روی یک عنوان در ردیف. وجود دارد یک مثال از اینکه چگونه آن را به نظر می رسد بر روی دستگاه های آندروید در تصویر زیر.

Netflix نیز ساخت آن را کمی سریعتر برای دسترسی به قسمت اطلاعات و رتبه بندی با اضافه کردن آنها را به طور مستقیم به منوی هنگامی که مردم به آن ضربه بزنید بر روی یک عنوان. این باید برای نجات مردم از داشتن برای رفتن به فیلم یا تلویزیون نشان می دهد فردی, صفحه فرود. یک مثال از این میانبر است که در تصویر زیر.

"حذف از ردیف" از ویژگی های است که در حال حاضر در دسترس برای آندروید کاربران تلفن همراه در هر دو تلفن و قرص دستگاه های. Netflix در نظر دارد به رول ویژگی به مردم با استفاده از دستگاه های iOS در ماه ژوئن 29th. آستانه خواسته است Netflix برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیشتر rollout.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن