Netflix بکشد گارد قدیمی را نگه می دارد در تابستان فیلمهای زنده

آن بوده است عجیب و غریب تابستان برای فیلم. اواخر آوریل تا جولای قرار بود توسط مارول و DC superheroes بیش از حد

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

آن بوده است عجیب و غریب تابستان برای فیلم. اواخر آوریل تا جولای قرار بود توسط مارول و DC superheroes بیش از حد بالا اقدام سریع و خشمگین حق رای دادن و مرموز درام کریستوفر نولان را شعاراما تئاتر آتن با توجه به همه گیر آورده و همه از آن به توقف screeching. اما در میان این سینمایی gridlock پشت سر هم یک نفس هوای تازه برای هر کسی که به دنبال یک کلاسیک هالیوود فیلمهای تابستان: گارد قدیمی. آن را مناسب پاپ کورن تلنگر ما گم شده است.

گارد قدیمیمنتشر شده در Netflix, چک هر جعبه برای یک تابستان رسید. داستان یک گروه از جاودانه رزمندگان به خوبی انجام می دهند در سراسر سنین کشیده است از صفحات محبوب سری کمیک. بازیگران رهبری Mad Max: Fury Road و اتمی بور ستاره چارلیز ترون (و refreshingly گروه متنوع از شرکت ستاره) هستند لایزال قهرمانان مبارزه برای بشریت هزاران سال است که وعده kickass عمل از پرش. این یک جهان-رقص ماجراجویی پر هیجان انگیز با مناظر و مربوط با نرم و صاف کردن صحنه های اکشن از ترون و دوستان تخمگذار beatdown بر روی نابکار شنیدها — عملا یک نیاز برای مدرن رسید. و اجازه دهید فراموش نکنید شیطان بزرگ داروسازی شرکت است که می خواهد برای مهار جاویدان قدرت برای سود یک داستان است که می تواند کشیده شده است حق خروج از یک X-Men فیلم.

این جمله از یک فیلم اکشن است که آن را آسان به تصور یک جهان که در آن گارد قدیمی دعوا برای نقطه بالا در دفتر جعبه را به جای Netflix بکشد جریان نمودار. این نه تنها خوب, سرگرم کننده, فیلم مدرج بر روی یک منحنی نسبت به کمبود های جدید — این یک فیلم اکشن ،

گارد قدیمی نیست تنها فیلم بزرگ به اولین بازی این آخر هفته در خارج از تئاتر ،

شاید شما گرسنه برای یک رام-com و تبدیل به Hulu را شلاق-هوشمند پالم اسپرینگزیک چرخش تازه در روز موش خرمای کوهی امریکا سناریو با یک جفت کاریزماتیک منجر می شود. یا شاید شما می خواستم یک مطلب جدی, درام که در این صورت شما ممکن است قرار دادن بر روی Apple TV Plus' تازی.

Palm Springs movie image

این تصادفی نیست که این جریان فیلم در حال شروع به احساس بیشتر شبیه به فیلم های پرفروش تابستان: برخی از آنها در نظر گرفته شده بود که فقط. تازی در اصل مجموعه برای اولین در تئاتر قبل از همه گیر آمار و سونی به فروش می رسد حقوق برای اپل سعی کنید برای نجات سرمایه گذاری خود را. پالم اسپرینگز شد, رهبری برای صفحه نمایش بزرگ هم تا Hulu خریداری حقوق به عنوان گران قیمت ترین فیلم تا کنون خریداری شده در ساندنس. و گارد قدیمی — در حالی که تقریبا همیشه میله میله به عنوان یک Netflix منحصر به فرد — تولید شد توسط Skydance رسانه ها همان ضربه کارخانه در پشت یک لیست خشکشویی پاپ کورن pleasers از جمله اخیر ماموریت غیر ممکن, جک ریچرو نابودگر فیلم.

همه گیر و متعاقب آن تعطیلی سالن های تئاتر را ایجاد یک طوفان کامل برای جریان موفقیت است. تقریبا همه گیر است و بسیاری از فیلم های با بزرگتر دفتر جعبه بالقوه هستند و بچه ها در برزخ: آنها بیش از حد بزرگ به نوشتن کردن با اینترنت انتشار بنابراین تنها حرکت است به نگه دارید هل دادن آنها را بیشتر به آینده مبهم و مه آلود که در آن همه چیز در حال "بازگشت به حالت عادی است." است که برگ های مخاطبان که گرسنه برای تلفن های موبایل عینک مانند گارد قدیمی — و بر خلاف بسته, تئاتر, Netflix است که همیشه باز برای کسب و کار.

در آن خلاء فیلم هایی مانند گارد قدیمی نیست فقط نگه داشتن روح تابستان فیلمهای زنده است. در زمانی که برای رفتن به یک تئاتر با یک جمعیت از مردم به نظر می رسد غیر ممکن است به تصور آن را اثبات سنتی که فیلم ممکن است نه تنها برای زنده ماندن اگر آنها جست و خیز تئاتر, اما می تواند حتی با رشد یک خانه آزادی. آن را خیلی زود به آنچه طبیعی جدید را مانند زمانی که همه گرد و غبار حل و فصل اما تعادل بین تئاتر منتشر شده و جریان عناوین را نگاه بسیار متفاوت هر زمان که تئاتر را بازگشایی شده است.

این آخر هفته گذشته است که احتمالا نزدیک ترین ما به یک "نرمال" آخر هفته تابستان در یک روش multiplex در سال 2020 است. و آن را احتمالا با یک نگاه به آنچه که در آینده نگه می دارد برای عمده فیلم به عنوان همه گیر در ادامه به تغییر چگونه ما مربوط به موسسات مثل سینما و جریان خدمات به طور یکسان. اما در یک سال با هیچ جایی برای گله به گارد قدیمی است که فیلمهای تابستان که ممکن است بستگی سینما در همه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن