منطقه جدید بیمارستان تبدیل به یک مزیت برای COVID-19 بيمار

میسور/Mysuru: منطقه جدید بیمارستان در KRS جاده Metagalli است تبدیل به یک مزیت برای COVID-19 بیماران مبتلا از M

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

میسور/Mysuru: منطقه جدید بیمارستان در KRS جاده Metagalli است تبدیل به یک مزیت برای COVID-19 بیماران مبتلا از Mysuru منطقه.

پس از شیوع مرگبار رمان Coronavirus همه گیر در این منطقه در ماه مارس مقامات منطقه تبدیل شده بود Jayadeva قلب و عروق بیمارستان بلوک در K. R. بیمارستان محل آن خالی بود پس از آن که معطوف به یک محل جدید در KRS جاده به یک COVID-19 بیمارستان با راه اندازی جداسازی بخش.

اما به عنوان تعدادی از بیماران شروع به افزایش دولت های منطقه و مقامات بهداشت و درمان, ترس از گسترش این ویروس مرگبار تصمیم به توقف سایر خدمات پزشکی در K. R. بیمارستان با در نظر گرفتن سلامت و ایمنی بیماران است.

بعد از آن مقامات تصمیم به تبدیل و در عین حال برای شروع جدید بیمارستان منطقه در KRS جاده به تعیین COVID-19 بیمارستان با فراهم کردن زیرساخت های لازم پزشکی از جمله یک مرکز و تعداد کافی از تخت مسئولیت رسیدگی به تعداد زیادی از بیماران است. منطقه جدید بیمارستان افتتاح شد, توسط وزیر بهداشت B. Sriramulu تنها در فوریه سال بدون هر گونه تجهیزات پزشکی دیگر زیرساخت ها و کارکنان آن.

با نهایت پزشکی و مراقبت های پرستاری در تمام 90 COVID-19 بیماران بستری در بیمارستان شده است به طور کامل درمان و مرخص شد. با این حال دو بيمار آزمایش مثبت برای این ویروس بعد تحت درمان در این بیمارستان در حال حاضر.

با موفقیت درمان تمام 90, بیماران, بیمارستان منطقه به دست آورده است تمایز درمان تمام و بدون هر گونه مرگ و میر. به عنوان بیمارستان استراتژیک واقع آن دسترسی آسان برای بیماران و خدمه آمبولانس دیگر وزارت بهداشت وسایل نقلیه و کارکنان برای حرکت در اطراف.

بسیاری از پزشکان پرستاران و دیگر کارکنان پیراپزشکی بر این عقیده هستند که این بیمارستان است که احتمالا این بیمارستان برای اولین بار در نوع خود در دولت است. بیمارستان است که همیشه حفظ تمیز و مرتب و منظم sanitised. هنگامی که تهدید COVID-19 همه گیر به پایان می رسد بیمارستان می توانید شروع به ارائه سایر خدمات پزشکی به عنوان آن است که مجهز به تمام زیرساخت های لازم در حال حاضر به لطف رمان Coronavirus !



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب