دادستان نیوجرسی در رد پرونده آزار سایبری بر سر توییت کردن عکس پلیس

دادستانی شهرستان اسکس نیوجرسی در حال حرکت است تا اتهامات آزار و اذیت علیه پنج نفر که عکس یک افسر پلیس را توییت

توسط PARINEWS در 18 مرداد 1399

دادستانی شهرستان اسکس نیوجرسی در حال حرکت است تا اتهامات آزار و اذیت علیه پنج نفر که عکس یک افسر پلیس را توییت یا بازتوییت کرده اند رد کند. Asbury پارک پرس در گزارش این خبر در بعد از ظهر جمعه، به نقل از سخنگوی کاترین کارتر گفت که "پس از بررسی موارد، ما به این نتیجه رسیدند که شواهد کافی برای حفظ بار ما از اثبات وجود دارد."

در ماه جولاي پليس جولاي عليه معترض کوين آلفارو شکايت جنايي کرد که در ماه ژوئن در يک تظاهرات جوونلي براي زندگي سياه عکس کارآگاه پيتر سوندومنيکو را توييت کرد در توییت آلفارو پرسیده شده است "اگر کسی می داند که این عوضی اطلاعات خود را زیر این توییت پرتاب می کند، چیزی که Sandomenico گفت باعث ترس او برای ایمنی خانواده اش شده است. همچنین این دپارتمان چهار نفر را متهم کرد که توییت را دوباره توییت کردند، از جمله جورجا سزیزک که این پرونده را در کمپین GoFundMe به صورت عمومی در می آورید. همه با اتهامات یازدن به سایبری مواجه شدند، یک جرم درجه چهار که مجازات آن تا 18 ماه زندان است.

مدافعان آزادی مدنی گفتند که این پرونده توجیه کمی دارد و بعید است دادستان یرای آن را تعقیب کند، اما منتقدانی را که آن را به عنوان تاکتیک رعب و رعب پلیس می دیدند، نگران می کرد. همچنین بخشی از یک الگوی اتهامات حقوقی تهاجمی علیه معترضان ماده زندگی سیاه در سراسر کشور است - مانند یک پرونده جنایتکار یوتا که تظاهرکنندگان را می بیند که با حکم زندگی برای چلوپ کردن رنگ و شکستن پنجره ها روبرو هستند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن