جدید جهش است که هنوز هم بدون توضیح برنامه ریزی برای اکران است اما در اینجا فیلم صحنه باز

جدید جهش است که ظاهرا هنوز هم در مسیر ضربه تئاتر در آگوست 28th, حتی به عنوان شعار و مولان صورت نامحدود به تاخی

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

جدید جهش است که ظاهرا هنوز هم در مسیر ضربه تئاتر در آگوست 28th, حتی به عنوان شعار و مولان صورت نامحدود به تاخیر می اندازد.

جزئیات در این فیلم تئاتر برنامه آمده از جدید جهش' پنل در ComicCon@صفحه اصلی نسخه دیجیتال از سالانه سن دیگو جشنواره که در آن بازیگران در جمع آوری به بحث در مورد این فیلم. پانل باز می شود با یک دارای گونه های برامده یادآوری این فیلم را در سالن های تئاتر در آگوست 28th. آنها نیز به ارمغان آورد فیلم صحنه باز است که می تواند در بالا دیده می شود. باز کردن صحنه در ضربات در 24:10 با یک پانل بحث و گفتگو در مورد فیلم پخش شده از قبل.

طرفداران به نظر می رسید به پیش بینی که دیزنی خواهد حرکت جدید جهش به انتشار دیجیتال در نور های اخیر به تاخیر می اندازد. برادران وارنر با تاخیر شعار به طور نامحدود در اوایل این هفته و در همان زمان به عنوان جدید جهش پنل, دیزنی اعلام کرد که مولان نیز به طور نامحدود به تعویق افتاد. همه چیز به نظر می رسید به نقطه جدید جهش همچنین داشتن آن تاریخ منتقل شده و یا در حال حرکت به یک دیجیتال-برای اولین بار عنوان شده است. دیزنی در حال حاضر نقل مکان کرد و طی آن فیلم از تئاتر منتشر شده به دیزنی به علاوه انحصاری: Artemis Fowl, یکی و تنها ایوان, و همیلتون.

اما جواب منفی بود. بر اساس تریلر جدید دیزنی است که هنوز هم, گفته های جدید جهش خواهد رسید تئاتر. که اگر تئاتر باز هستند البته. AMC تئاتر امروز اعلام کرد که این تاخیر در بازگشایی آن به اواسط تا اواخر ماه اوت است. که قرار بود همزمان با شعار Mulan و جدید جهش بازی اما در حال حاضر آن را فقط جدید جهش. عجیب و غریب!

آن را هنوز هم سخت به این باور است که جدید جهش واقعی است فیلم بعد از این همه سال تولید تاخیر و سوال در مورد آن وجود ندارد. فاکس در ابتدا ساخته شده است برنامه ای برای توسعه این فیلم تمام راه برگشت در سال 2015 با هدف رفتن به تولید در سال 2016. همه چیز خوب به نظر می رسید در اولین.

فیلمبرداری به پایان رسید و در سپتامبر سال 2017, اما در ماه ژانویه 2018 فاکس تا به حال تاخیر در انتشار این فیلم فوریه 2019. بنا به گزارش فاکس نمی خواهم Deadpool 2 و جدید جهش به رقابت با یک دیگر است. چند ماه بعد جدید جهش دوباره به تعویق افتاد. سرانجام جدید جهش بود و قرار بود منتشر شده در آوریل 3, 2020, اما با توجه به همه گیر آن عقب رانده شد یک بار دیگر به اوت 28.

در حال حاضر اگر تئاتر نمی, باز, جدید جهش می تواند با تاخیر بیشتر است. کسی چه می داند ؟ همه چیز در هوا اما حداقل وجود یک تریلر جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن