جدید سیمز 4 پچ می افزاید: نردبان بلکه یک اشکال که در آن سیمز ردهها آتش

ما تاسف به اطلاع شما برسانیم که به تازگی منتشر شده پچ برای سیمز 4 به نظر می رسد برخی از سیمز ردهها آتش. RockPa

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

ما تاسف به اطلاع شما برسانیم که به تازگی منتشر شده پچ برای سیمز 4 به نظر می رسد برخی از سیمز ردهها آتش. RockPaperShotgun آورده و گزارش به ما توجه با کاربران ارسال در مورد رفتار در سراسر چندین Reddit موضوعات. این پچ منتشر شد پیش از بازی جدید سازگار با محیط زیست در شیوه زندگی گسترش بسته و متعدد شامل ویژگی های جدید از جمله نردبان (که به نظر می رسد خود را سرگرم کننده اشکالات) یک مخزن فرد NPC برای پایه بازی و جزء به جزء صورتحساب.

اگر وجود داشت همیشه یک زمان خوب برای سیمز برای شروع غرقه شدن در بدن بر اساس توالت آتش سوزی آن خواهد بود در حال حاضر به لطف جدید آتش نشان NPCs که پچ نیز به بازی اضافه شده. متاسفانه خبر خوب به پایان می رسد وجود دارد. RockPaperShotgun گزارش می دهد که برخی از نیروهای جدید به نظر نمی رسد به واقع بسیار خوب در آتش نشانی با برخی تبدیل به فقط ایستاده و به تماشای آتش سوزی که آنها قرار بود برای قرار دادن. یک بازیکن دیگر خود را آتش گرفتن یک استراحت از کار به رقص با هم.

متاسفانه برخی از اشکالات مطرح شده توسط دیروز پچ ها کمی جدی تر از دیگران با کاربران گزارش که موجود خود را موجب صرفه جویی در حال توفنده قرار دادن ساعت از گیم پلی پیشرفت در خطر است. یک عضو از بازی تیم پشتیبانی گفته است که این تیم آگاه است از گزارش و می گوید که آنها در حال حاضر بررسی این مسائل است. به روز رسانی همچنین انتظار می رود برای بسیاری از محتوای سفارشی و مدها که شکسته به عنوان یک نتیجه از پچ — یک موضوع بر روی سیمز مرجع تخصصی ردیابی به روز رسانی پیشرفت است.

در عین حال, اگر شما می خواهید مطالب جدید بدون نیاز به در معرض خطر خود را موجب صرفه جویی در و سپس مشاوره به نظر می رسد به حذف هر گونه فن ساخته شده مدها و یا محتوای سفارشی (مکرر منبع باگ ها و اشکالات) و پشتیبان گیری خود را ذخیره فایل ها قبل از نصب پچ جدید.

آن را تعجب آور نیست که یک پچ باعث شده است مسائل مربوط به شش سال, بازی با پر جنب و جوش هواداران جامعه و ده ها تن از مقام add-ons. اما امیدوارم Maxis و EA می توانید این آتش ادرار سیمز منظور قبل از رایت آنها تمام خانه را به زمین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن