جدید SpongeBob SquarePants movie خندق اکران برای جریان مراسم افتتاحیه

پس در قدم به قدم از عضو شورای نظارت مدت تور جهانی و Scoob!, The SpongeBob Movie: Sponge on the Run جست و خیز آ

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

پس در قدم به قدم از عضو شورای نظارت مدت تور جهانی و Scoob!, The SpongeBob Movie: Sponge on the Run جست و خیز آن اکران و سر راست به تصویری بر روی تقاضا بازار قبل از فرود بر CBS همه دسترسی داشته باشید.

The SpongeBob Movie: Sponge on the Run در اصل میله میله به آمار تئاتر در آگوست 7th, اما در حال حاضر با تاخیر به 2021. فیلم برتر خواهد شد برای اولین بار در بیمه ویدئو بر روی تقاضا خدمات (مانند آمازون و آیتونز و دیگر بازار) برای مقدار نامعلومی از زمان قبل از آن حرکت می کند به CBS همه دسترسی داشته باشید.

زمان آن حرکت می کند به CBS همه دسترسی به همه قبل از فصل SpongeBob SquarePants نیز در دسترس خواهد بود به جریان شرکت امروز تایید کرد. در اوایل فصل SpongeBob SquarePants در دسترس هستند به صورت غیر کابل مشتریان به سازمان دیده بان از طریق NickHits در آمازون — جداگانه Nickelodeon کانال از انواع ارائه می دهد که دسترسی به تعدادی از Nickelodeon نشان می دهد برای $7.99 در ماه است.

"ما خوشحال هستیم به کودکان و نوجوانان و خانواده ها بسیار سزاوار آسانسور در هر راه ما می توانیم, و PVOD نسخه جدید بن تئاتر و قرار دادن تمام فصول از سری تلویزیون در فردا همه دسترسی هستند دو تا از بهترین راه من می توانم از فکر می کنم برای دریافت غوطه ور در خوش بینی و شادی است که این شخصیت فوق العاده نشان دهنده" گفت: رمزی Naito معاون اجرایی رئیس جمهور از Nickelodeon انیمیشن تولید و توسعه بخش.

ViacomCBS نیست اولین استودیو به حرکت یکی از آن فیلم به دیجیتال آزادی, اما زمان آن میریزد نور را در برخی چگونه استودیو می بیند بازار در حال حرکت بیش از چند هفته آینده و ماه. سوال در مورد اینکه آیا مخاطبان خواهد سر به تئاتر به تماشای فیلم در حالی که با شدت گرفتن بیماری همه گیر و بخشنامه از سازمان هایی مانند سی دی است که نشان می دهد اجتناب از بودن در مجاورت نزدیک از افراد دیگر هنوز معطل. برادران وارنر با تاخیر کریستوفر نولان را بسیار پیش بینی زمان خم فیلمهای, شعار, دو هفته از ماه جولای 17th جولای 31st و تحلیلگران سوال که آیا دیزنی را به تاخیر می اندازد مولان دوباره از آن زمان July 24th نقطه.

فیلم بشود نسبت به کودکان دیده می شود برخی از موفقیت رفتن به مسیر دیجیتال. NBCUniversal spouted اعداد بزرگ به صورت پیش فرض تور جهانیو Scoob! دیدم برخی از اقدام. SpongeBob بیشتر در مشترک با این دو فیلم از شعار, مولان, و یا در تعجبم که زن 1984که نیز به تازگی با تاخیر برای بار دوم توسط Warner Bros.

اگر چه بعید است که SpongeBob Movie: Sponge on the Run را تا حد رفتن به شدت دیجیتال آن را به عنوان ممکن است در تئاتر این فیلم که ViacomCBS می تواند محوری به عنوان یک مستقیم به مصرف کننده آزاد است. این نه شعار, مولان, بیوه سیاه, Wonder Woman 1984, یا جیمز باند, که در آن اکران یک جزء. به علاوه آوردن آن به CBS دسترسی به همه در همان زمان است که ViacomCBS همچنان گسترش و تغییر علامت تجاری از جریان آن خدمات را حس می کند برای این شرکت است.

مسلما این گروه بیشتر نا امید تصمیم توسط انجمن ملی تئاتر صاحبان (ناتو). این سازمان آمده است نوسانی بیش از چند ماه گذشته به عنوان استودیوهای بزرگ از جمله دیزنی NBCUniversal, Warner Bros. و در حال حاضر ViacomCBS حذف فیلم های خود را از تئاتر و رفتن مستقیم به مصرف کنندگان است. جهانی تصمیم به عضو شورای نظارت مدت تور جهانی دیجیتال منحصر به فرد منجر به طولانی بیانیه از AMC تئاتر صندلی-مدیر عامل آدم آرن.

"این ناامید کننده است برای ما اما جف نظرات به Universal یک طرفه اعمال و نیات ما را ترک کرده اند با هیچ انتخاب" آرن نوشت: با اشاره به دیدگاه های ساخته شده توسط NBCUniversal مدیر عامل جف شل در وال استریت ژورنال مصاحبه. "بنابراین به طور موثر بلافاصله AMC دیگر نمی خواهد در هر بازی جهانی فیلم در هر یک از ما تئاتر در ایالات متحده و اروپا یا خاورمیانه است."

در اوایل این ماه AMC تئاتر, هشدار به سرمایه گذاران در مورد آن لرزان آینده پس مالی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر. این شرکت که در عموم منتشر شد اسناد و مدارک است که "قابل توجهی شک وجود دارد در مورد توانایی ما برای ادامه به عنوان یک نگرانی رفتن برای یک مدت زمان معقول." استودیو را تحت فشار قرار دادند در برابر AMC تئاتر و دیگران تکرار تعهد خود را به تئاتر آزاد است.

به عنوان آن می ایستد در حال حاضر بعید به نظر می رسد که عمده فیلم های پرفروش از بزرگترین استودیوهای حرکت خواهد کرد به تصویری بر روی تقاضا انتشار یا پخش انحصاری. که گفت:, دیزنی, NBCUniversal, WarnerMedia و ViacomCBS همه باید خود را در جریان خدمات پس از آن به احتمال زیاد برخی از عناوین را ادامه خواهد داد به محوری رفتن به جلو به عنوان استودیو باقی می ماند مضطرب در مورد تئاتر حضور و غیاب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن