نیویورک کمیک کان لغو شد

حضور فیزیکی نیویورک کامیک کان امسال لغو شده است. معمولاً کنوانسیون سالانه در مرکز جاویت های منهتن صورت می گیرد

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

حضور فیزیکی نیویورک کامیک کان امسال لغو شده است. معمولاً کنوانسیون سالانه در مرکز جاویت های منهتن صورت می گیرد. سازمان دهندگان امروز اعلام کردند که "به احتمال زیاد به عنوان جای تعجب نیست که NYCC 2020 'sرویداد فیزیکی در Javits قادر به اجرا به عنوان در نظر گرفته شده می آید."

به دلیل همه گیر شدن، همه رویدادهای مهم امسال - از جمله گوگل I/O، E3، و SXSW - به توقف آمده اند. سازمان دهندگان سان دیگو کمیک-کان را در ماه آوریل برای اولین بار در 50 سال گذشته به نفع یک رویداد آنلاین لغو کرد. NYCC خواهد شد کت و شلوار با رویداد آنلاین تنها ، در حال وقوع اکتبر 8th - 11th ، از طریق پورتال آنلاین لقب نیویورک کمیک کان Metaverse. سازمان دهندگان می گفتند: «ما با یوتیوب شریک می شدیم تا چهار روز محتوای باورنکردنی از بزرگترین استودیوها، ناشران و سازندگان در کسب و کار را به زندگی ببخشیم»

اگر چه دیجیتال بهترین تلاش هر رویداد می تواند با خیال راحت را ، حوادث مانند کمیک کان امور اجتماعی هستند. سرگرم کننده برای بسیاری از طرفداران پانسمان کردن است، دیدن افراد مشهور مورد علاقه در فرد، و صرف وقت با گیک همکار. رویدادها آنلاین نیز برای مشکلات لجستیکی رسیده است؛ رویداد آنلاین SDCC که اواخر ماه گذشته صورت گرفت، جریان های گرفته شده به دلیل ادعاهای حق تکثیر یا طرفداران مورد نیاز برای دسترسی به چندین سیستم عامل جریان.

اخبار در مورد آنچه که این رویداد شامل هنوز به آمده است. در حالی که ما قادر به گیک کردن با یکدیگر در سال جاری ، ما در حال تلاش سخت برای اطمینان از Metaverse اوت و اکتبر خواهد شد تجربه منحصر به فرد برای کمک به پر کردن برخی از حسود ما همه باید به بازگشت به یک کنوانسیون ارائه ،" سازمان دهندگان گفت. ما هر کاری که می توانیم انجام می دیم تا مطمئن شویم که وقتی برای ما امن است که دوباره با هم باشیم، همان تجربه شگفت انگیزی را خواهید داشت که از NYCC انتظار شرایق را داشته باشید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن