Niantic می افزاید: 'واقعیت ترکیب' به گوگل بروید و برای ایجاد مجازی خود را بگیرید و یاد دهید حتی بیشتر واقع بینانه

Niantic Labs است که با اضافه کردن یک جدید واقعیت افزوده ویژگی به گوگل بروید و در ماه آینده که مجازی موجودات نگ

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

Niantic Labs است که با اضافه کردن یک جدید واقعیت افزوده ویژگی به گوگل بروید و در ماه آینده که مجازی موجودات نگاه حتی بیشتر واقع بینانه است. این ویژگی جدید به شما اجازه در دنیای واقعی اشیاء مبهم قطعات هیولا جیب و یا اجازه دهید آنها را به طور کامل پنهان در پشت محیطی وسایل مانند درختان و یا مبلمان.

شرکت تماس قابلیت "واقعیت ترکیب" و آن را بر اساس علیرضا تکنیک شناخته شده به عنوان انسداد که با استفاده از ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار به ویژگی های قدرتمند در گوشی های هوشمند مدرن به نقشه محیط و درک شکل و عمق دنیای واقعی اشیاء است. Niantic می گوید این ویژگی برای اولین بار خواهد آمد به کهکشان سامسونگ S9 S10 و دستگاه ها و همچنین گوگل صفحه 3 صفحه 4. بیشتر دستگاه ها انتظار می رود برای پیوستن به لیست در آینده است.

"گوگل قادر خواهد بود برای مخفی کردن در پشت یک شی واقعی و یا occluded توسط یک درخت یا جدول مسدود کردن راه خود را درست مثل یک تالار به نظر می رسد در دنیای فیزیکی" Niantic مدیر محصول Kjell Bronder می گوید در یک پست وبلاگ. "به عنوان Pokémon رفتن رشد کرده است در طول سال مربیان شده اند قادر به عکس پیاده روی و بازی با گوگل خود را دوستان. این ویژگی های جدید به ارمغان می آورد آنها را حتی نزدیک به واقعیت است."

Niantic اول demoed آن انسداد تکنولوژی نزدیک به دو سال پیش با فیلم های زندگی به اندازه Pikachu darting در اطراف شلوغ فضای عمومی پر از پیاده روی پیاده گیاهان گلدانی و نیمکت. هر بار که Pikachu را پشت یک گلدان یا ایستاده با یک فرد در بین آن و دوربین تلفن, قطعات موجود خواهد پنهان شدن.

Niantic ساخته شده چشمگیر تیم از محققان در طول چند سال گذشته به کمک آن جلو و تکنیک های شبیه به این موجود با استفاده از سخت افزار گوشی. آن را انجام داده است تا از طریق استراتژیک ادغام آر و هوش مصنوعی شرکت هایی مانند Escher واقعیت ماتریس آسیاب و معقول شی.

اخیرا Niantic خریداری شده 6D.ai, راه اندازی, اختصاص داده شده به استفاده از هوش مصنوعی به 3D نقشه فضاهای فیزیکی است. "تیم تحقیقاتی رشد کرده است پس از این 6D.هوش مصنوعی کسب و در حال حاضر شامل مشهور جهان علیرضا محققان آکسفورد فعال چشم انداز آزمایشگاه و دانشگاه کالج لندن در میان دیگران" یک Niantic سخنگو می گوید در آستانه.

در علاوه بر این به واقعیت ترکیب Niantic نیز به گوگل بروید و توانایی برای کمک به آن crowdsourced 3D نقشه برداری پروژه به عنوان آن را با اصلی خود را در تاریخ بازی Ingress. به جای پورتال اسکن آن را به عنوان نامیده می شود و در نفوذ, Niantic می گوید بازیکنان از تالار رفتن خواهد بود قادر به انجام "PokéStop اسکن" برای "کمک به ایجاد نقشه های 3D خود را "مورد علاقه PokéStops و ورزشگاه توسط راه رفتن در اطراف مورد علاقه خود را در مکان های عمومی و ضبط یک جریان از تصاویر با تلفن خود را."

"تکنیک های مانند تاری به طور بالقوه قابل تشخیص اشیاء مانند چهره و یا پلاک به طور خودکار اعمال می شود به اطلاعات است که مربیان را انتخاب کنید برای ارسال به Niantic," Bronder توضیح می دهد که در این پست وبلاگ. "Niantic را جمع آوری و یا ذخیره هر گونه اطلاعات شخصی در ارتباط با این اطلاعات و آن را به بازیکن خاص حساب."

این ویژگی خواهد بود محدود به مربیان که در سطح حداکثر از 40 قبل از آن می آید به طور گسترده تر به سطح پایین تر بازیکنان. Bronder می گوید این تصاویر به کمک آن تولید بیشتر واقع گرایانه 3D maps که به نوبه خود بازی را ترکیب واقعی و مجازی بیشتر باور. "این به ما اجازه خواهد داد در آینده به کراوات اشیاء مجازی به مکان های جهان واقعی و ارائه کلیپ با فضایی و متنی آگاهی از محیط اطراف خود," او می گوید. "مثلا این آگاهی کمک خواهد کرد Snorlax پیدا کنید که کامل پچ چمن برای چرت زدن و یا به Clefairy یک درخت به پشت."

البته COVID-19 پیچیده است این بزرگ مشارکتی در تاریخ بازی در حال حاضر. Niantic گرفته است برخی از اقدامات برای اطمینان از آن بازی ها را می توان با خیال راحت از صفحه اصلی خود شرکت گذاشته یک طرح در ماه مارس به طور مداوم به روز رسانی بازی خود را در طول این بیماری همه گیر را آسان تر برای ضبط محیط داخل ورزش به عنوان در بازی فعالیت و افزایش, اجتماعی, اکتشاف و رویداد زندگی می کنند ویژگی ها به کت و شلوار بهتر بازیکنان در طول پناهگاه در محل.

که منجر به برخی از ویژگی های جدید از جمله از راه دور آمدید در گوگل بروید و هری پاتر: جادوگران متحد's در بازی گزینه های حمل و نقل کشتی بازیکنان به "قلعه" است که به طور معمول نیاز به حضور فیزیکی شما در یک دنیای واقعی نقطه عطفی و یا محل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن