Nier: اتوماتیک, مدیر یکو تارو جدیدترین بازی تاریک پری بر روی تلفن همراه

SinoAlice بسیار از آنچه که شما می خواهم انتظار از یک بازی از یوکو Taro تحسین مدیر بهترین و شناخته شده برای کار

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

SinoAlice بسیار از آنچه که شما می خواهم انتظار از یک بازی از یوکو Taro تحسین مدیر بهترین و شناخته شده برای کار خود را در Nier: ماشینها. این تیره و درونگرا با یک داستان است که شما را می کشد در جهت غیر منتظره. این زمان در اطراف او توجه خود را تبدیل به کرات داستانهای تخیلی; SinoAlice می گیرد در یک محیط به سادگی به نام "کتابخانه" که در آن شخصیت های کتاب داستان مثل آلیس و کمی هود سواری قرمز تبدیل به شمشیر دست رزمندگان مبارزه کردن امواج از هیولا در تلاش برای احیای خود را "نویسنده است." در نمونه deprecating, مد تارو می گوید: او کشیده شده بود به این شخصیت برای یک دلیل بسیار ساده.

"این به دلیل کپی رایت تمام شده است و هیچ هزینه," او می گوید در آستانه. "من تحقیق در ویکیپدیا. چه راحت جهان ما زندگی می کنند."

تارو به عنوان مدیر خلاق در این بازی است که در صورتحساب یا لیست به عنوان یک همکاری بین شرکت Square Enix و Pokelabo کوچک, ژاپنی, mobile game studio. در حالی که SinoAlice در واقع راه اندازی دوباره در سال 2017 در ژاپن آن را راه اندازی در سطح جهان امروز به عنوان free-to-play عنوان در هر دو آندروید و iOS. در برخی از راه های آن را معمولی تلفن همراه کرایه: شما باید به بازی به طور منظم برای باز کردن طیف وسیعی از شخصیت ها و دنده در حالی که درگیر شدن در نسبتا ساده در زمان واقعی جنگ و برخورد با چیزهایی مانند حق بیمه و ارز و روزانه check-ins.

چه چیزی باعث می شود بازی منحصر به فرد است و آن تن است که بخشی از علت به تارو نوشتن و همچنین استادانه شخصیت طراحی شده توسط هنرمند Jino و آوردن متن از Nier آهنگساز Keiichi Okabe. هر یک از شخصیت های تعریف شده توسط یک موضوع خاص — آلیس نشان دهنده "برده" به عنوان مثال در حالی که زیبای خفته است "فتور" — و خود را در چند فصل داستان قوس روایت را از طریق بازی. این سلاح ها حتی خود را lore که شما می توانید به آرامی کشف بسیار شبیه در Nier.

با توجه به تارو جهانی آشنایی از این شخصیت های کتاب داستان ساخته شده روند نوشتن آسان تر در راه است. "هر کس می داند که این داستان برای شخصیت های معروف, پس از آن مناسب است که من لازم نیست که به توضیح backstory هر زمان" او می گوید. "آن را بدون هیچ زحمتی به توضیح دهد که چرا قرمز سواری هود است با پوشیدن یک هود برای مثال." اما این بدان معنا نیست که این روند ساده بود.

"این مشکل را با شخصیت های منحصر به فرد" تارو می افزاید. "اگر شما فقط به آلیس و سیندرلا چهار چشم و آنها را به بیرون تف سمی پرتابه استفراغ آن را می خواهم چیزی جدید. چه دشوار است حفظ احساس هر دو طراوت و بازار. آن را بسیار دشوار است که من تا به حال همه اما با توجه به در SinoAlice. من صادقانه احساس می کنم مثل من اهمیتی نمی کنه."

عمیق داستان نیست دقیقا شایع در, رایگان-به-بازی موبایل فضای که در آن بازی به طور معمول دیده می شود به عنوان زمان wasters. ("نگران نباشید" تارو جوک "داستان را می توان از قلم تنها با یک شیر!") اما مسلما اصلی درخواست تجدید نظر از SinoAlice. من شده است بازی به صورت چند روز گذشته و در حالی که من پیدا کردم هسته گیم پلی بازی تا حد زیادی یکنواخت من شده است هل دادن به جلو به دیدن آنچه که اتفاق می افتد بعدی. حتی آموزش متن مختصر و مفید و سرگرم کننده; در یک نقطه به عروسک خیمه شب بازی هدایت شخصیت های شوخی که یک اژدها شما برخورد "کاملا نامتعادل."

با توجه به تولید Shogo Maeda از Pokelabo یکی از چیزهایی که این تیم آموخته پس از SinoAlice راه اندازی در ژاپن است که داستان سرایی در خارج از بازی در سیستم عامل های مانند یوتیوب و شبکه های اجتماعی یک ابزار بسیار مهم است. "بازی های تلفن همراه در حال رشد به یک مطلب جامع شکل از سرگرمی های آنلاین," او می گوید.

آن را به دور از تضمین شده است که SinoAlice خواهد بود در سراسر جهان به عنوان محبوب آن را به عنوان شده است در ژاپن, اما نشانه های اولیه مثبت هستند. شرکت Square Enix می گوید: بیش از 2 میلیون بازیکن preregistered برای بازی در این منجر به راه اندازی. آن را نمونه دیگری از تارو رشد مشهور است. همیشه از Nier: اتوماتیک تبدیل به یک فرقه آمار تبلیغات-خجالتی مدیر که می پوشد یک ماه نگران کننده, ماسک, در, شده در تقاضا. در علاوه بر این به کار بر روی این بازی موبایل او همچنین کمک به ایجاد یک تلاش جدید line برای Final Fantasy XIV. این یک عمل متعادل شده است که از روی حیله و تزویر به جلو.

"من پشت در همه مهلت و هر کس دیوانه در من از تمام جهات مختلف" تارو می گوید. "آن را فراتر از تخیل است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن