نیکون را گسترش آنلاین رایگان کلاس های عکاسی تا پایان مارس

نیکون ساخته شده است که کل برنامه درسی آنلاین کلاس های عکاسی رایگان تا پایان ماه مه. این کلاس ها در اصل ساخته ش

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

نیکون ساخته شده است که کل برنامه درسی آنلاین کلاس های عکاسی رایگان تا پایان ماه مه. این کلاس ها در اصل ساخته شده رایگان در سراسر مه اما نیکون در حال حاضر گسترش دسترسی برای یک ماه دیگر.

10 تمام کلاس های موجود در نیکون مدرسه می تواند جریان به صورت رایگان. این کلاس ها به طور معمول قیمت در هر نقطه بین $15 و 50 دلار در هر.

هر کلاس تدریس شده توسط یک عکاس حرفه ای فراهم می کند در عمق درس به شما کمک کند بهتر در گرفتن عکس. برخی از دوره های پوشش نیکون-محصولات خاص اما بسیاری از آنها آموزش اصول عکاسی مانند یک دوره است که به شما می آموزد که چگونه به عکس های خود را, کودکان و یا حیوانات خانگی یا اصول ساخت موزیک ویدئو. بنابراین حتی اگر شما خود را ندارد نیکون دوربین بسیاری از این کلاس ها هنوز هم ممکن است ارزش یک ساعت مچی.

اگر شما علاقه مند در جریان دوره های آموزشی شما می توانید با رفتن به نیکون وب سایت رسمی. شما نیاز به ثبت نام با وارد کردن نام و آدرس ایمیل خود را قبل از شما می توانید در کلاس های, اما شما می توانید انتخاب کردن از دریافت ایمیل های بازاریابی.

به روز رسانی آوریل 7th, 1:54بعد از ظهر ET: این داستان به روز شده است به ذکر نیکون گسترش آن در دوره های آنلاین رایگان از طریق پایان ماه مه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن