نینتندو خر کنگ مجسمه نمی شد در واقع به سرقت رفته از آن نیویورک فروشگاه

ترس نیست: زیادی خر کنگ مجسمه در نینتندو شهر نیویورک فروشگاه است نه از دست رفته پس از ساخت و ساز در هم شکسته شد

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

ترس نیست: زیادی خر کنگ مجسمه در نینتندو شهر نیویورک فروشگاه است نه از دست رفته پس از ساخت و ساز در هم شکسته شد و در روز دوشنبه.

در حال حاضر ویروسی جیر ادعا غارتگران حذف یک زندگی به اندازه مدل داستانی گوریل در طول تظاهرات در منهتن در اوایل این هفته. توییت های ویژه تصاویر واقعی از نینتندو خرده فروشی محل با پلیس ایستاده در خارج و شکسته نمای ویندوز. اما آن را نیز شامل یک تصویر مشکوک به فتوشاپ از خر کنگ مجسمه گم شده است.

در حال حاضر نینتندو دارای مجموعه ای از رکورد مستقیم. "وجود دارد هیچ سرقت از یک خر کنگ مجسمه از نینتندو نیویورک فروشگاه" نینتندو آمریکا سخنگوی تایید به آستانه.

در حالی که طرفداران نینتندو را می توان رها شوند که خر کنگ بود ربوده شده است بعید است این مجسمه بود و حتی در داخل فروشگاه در زمان استراحت در. در نوامبر 21, 2019, در سالگرد 25 از خر کنگ کشورنینتندو رونمایی از تندیس جدید از ماریو آنتاگونیست Bowser خود که در حال حاضر اشغال همان فضای DK مجسمه بود. نینتندو نیست که اظهار نظر در محل DK مجسمه و یا اینکه آیا آن را در واقع در داخل فروشگاه.

نینتندو نیویورک در اصل باز در نوامبر سال 2001 به عنوان مرکز تفریحی. در جولای 2005, فروشگاه تحت یک تغییر علامت تجاری به عنوان فروشگاه جهان نینتندو قبل از آن تغییر نام داد و دوباره در مارس 2016 به عنوان نینتندو نیویورک. دو داستان ویژگی های فروشگاه کشت و کالا بر اساس محبوب نینتندو شخصیت ها — از جمله پوشاک و اسباب بازی و حتی نادر نینتندو سخت افزار. از مارس 16th, فروشگاه بسته شد به طور نامحدود به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن