Nio آینده بستگی دارد و بیشتر در دولت چین از همیشه

چینی EV راه اندازی Nio خود را اعلام کرد در سه ماهه اول نتایج هفته گذشته و با بسیاری از حساب های Tencent-حمایت

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

چینی EV راه اندازی Nio خود را اعلام کرد در سه ماهه اول نتایج هفته گذشته و با بسیاری از حساب های Tencent-حمایت شرکت به نظر می رسد به اب و هوای تاثیر COVID-19. که بحث شد بیشتر تقویت روز پنج شنبه زمانی که Nio منتشر قوی ممکن است تحویل ارقام است. اما Nio نیز به تازگی نهایی یک مهمتر بهنگام 1 میلیارد دلار کمک مالی از دولت های محلی در چین و قیمت این شرکت مجبور به پرداخت برای زنده ماندن در حال تبدیل شدن به طور فزاینده آشکار است.

در حال حاضر Nio — است که در صورتحساب یا لیست به عنوان مستقل راه اندازی با جاه طلبی های فروش خودرو در اروپا و آمریکا و حتی دفاتر در لندن و مونیخ و دره سیلیکون — بیشتر لنگر به هوی و هوس از دولت چین نسبت به قبل. و صاحبان Nio سهام که تجارت در بازار بورس نیویورک تا به حال یک لایه اضافی از انتزاع بین آنها قرار داده شده و این شرکت را با ارزش ترین دارایی.

هزینه های نجات

معامله عمده Nio امضا شد با شهر Hefei پایتخت استان آنهویی. اعلام کرد در ماه فوریه و نهایی در ماه آوریل آن را شامل یک گروه متعلق به دولت و یا دولت های مجاور و ساخت و ساز و توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری شرکت های پمپاژ حدود 1 میلیارد دلار به یک شرکت تابعه در چین ایجاد شده توسط Nio به نام به سادگی "Nio چین است."

در بازگشت Nio تا به حال به ارتکاب آن "هسته کسب و کار و دارایی در چین از جمله خودرو تحقیق و توسعه زنجیره عرضه و فروش و خدمات و Nio قدرت" (که آخرین بخش بودن آن شارژ و باتری تعویض کسب و کار) به این شعبه جدید. Nio همچنین به سرمایه گذاری حدود 600 میلیون دلار از آن خود پول به Nio چین و متعهد به ساخت یک ساختمان جدید به طور خاص برای شعبه جدید در حرفه.

در بالای همه که حرفه سرمایه گذار گروه در حال حاضر دارای 24 درصد از Nio چین است. دیگر 76 درصد متعلق به Nio, Inc., برگزاری شرکت در بالا بسیار از EV اندازی این ساختار شرکت. Nio, Inc. چیزی است که معاملات در بازار بورس و پس از این شرکت ساخته شده مطمئن شوید که به آن بگویید سهامداران در اخیر درآمد تماس بگیرید که آنها را از خطر کنترل از Nio چین "برای مدت طولانی."

که اطمینان مهم است زیرا شرکت هایی مانند Nio هستند به ظاهر مستقل از دولت در چین حداقل در مقایسه با زمانی که به آشکار شرکت های دولتی. بله آنها بهره مندی از یارانه های دولتی و تهاجمی برق خودرو, سیاست, اما آن را مانند پکن خواستار روز-به-روز عکس های.

اما این مورد خواهد بود کمی سخت تر را به پس از این معامله به این دلیل که سرمایه گذار حرفه گروه بود اعطا حق رای با توجه به مختلف قابل توجهی امور شرکت" مانند تغییرات به Nio چین ساختار شرکت و آن "کسب و کار اصلی و ... اساسنامه" که با توجه به Nio "ممکن است به طور قابل توجهی محدود کردن توانایی ما به برخی شرکت های بزرگ تصمیم گیری با توجه به" جدید تابعه. و اگر Nio نیست آمار فروش خاص معیار یا Nio چین تابعه خود به خود در عرض پنج سال در این حرفه سرمایه گذاران پول نقد می تواند سهام خود را در یک 8.5 درصد حق بیمه.

اگر که اتفاق می افتد و Nio قادر به پرداخت آنها پشت این حرفه سرمایه گذاران می توانند نیروی Nio به فروش سهام در Nio چین است. "[w]e ممکن است از دست دادن کنترل" شرکت هشدار داد سرمایه گذاران در اخیر پر کردن.

Nio زیادی ندارد از یک انتخاب نیست, بلکه به این معامله می گوید: مایکل دان از ZoZo, رفتن, یک خودرو, گروه مشاوره متمرکز بر بازار چین است.

"در یک نقطه خاص وجود دارد می آید یک روز حساب که در آن [شرکت های چینی] فقط گرسنه به صورت نقدی و آنها را به اطراف نگاه کن و بگو چه ما جایگزین اینجا ؟ و نهایی backstop است که دولت" دان می گوید. "چین می خواهد برای رهبری جهان در وسایل نقلیه الکتریکی و آنها را از این امکانات برای ارائه Nio با پول نقد تاسیسات به آن اجازه ادامه با رویای آن."

هنوز, آن را تا به برخی از منتقدان نگران است. یک سرمایه گذار که کوتاه است Nio سهام (به معنی او اساسا شرط بندی قیمت سهم را پایین) نامیده و آن را یک "دارایی نوار" و کسانی که امتیازات این شرکت ساخته شده و در بازگشت برای حرفه سرمایه گذاری قرار داده و سهامداران در خطر است.

دان مخالف هر چند او اذعان می کند Nio بود "در یک محل که در آن آنها آسیب پذیر و آنها تا به حال به از دست دادن کنترل برخی از عناصر."

"من فکر می کنم آن را به نوعی از یک بازی ؟ من نمی. من فکر می کنم آن را در کوتاه مدت بداهه برای زنده ماندن با این امید که آنها می تواند در بهبود عملکرد و reassert کنترل از سرمایه گذاری در داخل و خارج از چین," او می گوید.

اما او می افزاید: "هر چیزی ممکن است در چین. زمانی که شرکت شما در حال سرمایه گذاری در نیز متعلق به چینی سهامداران از جمله شرکت های دولتی یا دولت همه شرط خاموش هستند."

Nio قلم مو با مرگ

پول آمد و در خصوص زمان بسیار مهم برای Nio به عنوان راه اندازی شد barreling نسبت های مالی فاجعه است.

نه تنها Nio سوخته از طریق بیش از 6 میلیارد دلار از زمان تاسیس آن در سال 2014 است, اما آن را تصادفا بارها و بارها در 2019. با وجود این که Nio اولین سال کامل از فروش و شرکت راه اندازی یک دوم بیشتر مقرون به صرفه برقی SUV آن را در نهایت تحویل نیمی از تعداد کل خودروهای آن وعده داده شده در سال گذشته است.

پیشرفت این شرکت افتاد شد تا تعدادی از چیزهایی که: یک باتری فراخوان دولت چین را کاهش یارانه ها در گران قیمت و برقی, وسایل نقلیه قبل از همه گیر رکود در اقتصاد چین و توسط Nio خود پذیرش مستقیم پنج سال بدون کنترل رشد.

Nio رفت و از طریق چند دور از اخراج تاخیر یک وسیله نقلیه جدید و لغو طرح ساخت کارخانه خود را به عنوان یک نتیجه. این شرکت همچنین فروش فرمول آن برقی الکترونیکی مسابقه تیم مبلغ 15 میلیون دلار رقمی است که قبلا گزارش با توجه به های اخیر پر کردن.

به سرسخت این خونریزی Nio صرف بخشی بهتر از سال گذشته در تلاش برای ترساندن تا بودجه جدید. که جستجو نمی تواند به خوبی. یک پیشنهاد $1.45 میلیارد مقابله با آژانس توسعه اقتصادی در پکن هرگز محقق نشد. به جای Nio زخم گرفتن 200 میلیون دلار وام از موسس آن و Tencent در سپتامبر سال 2019 و سپس در زمان دیگری $435 میلیون ارزش بدهی در اوایل سال 2020 به صندوق عملیات خود را قبل از اینکه در نهایت پوشش مقابله با Hefei.

پس از آن البته COVID-19 همه گیر رسید. Nio فروش به طور خلاصه flatlined آیا به عنوان تقریبا هر خودروساز است. این شرکت رفت و از ارائه 8,224 وسایل نقلیه در سه ماهه چهارم سال 2019 به 3,838 خودرو در سه ماهه اول سال 2020 — قرار دادن Nio تقریبا در خط با که آن را در سه ماهه اول سال 2019 (3,989 ماشین تحویل) هنگامی که آن را تا به حال فقط یک مدل برای فروش.

Nio سه ماهه اول سال جاری تعداد تأکید چگونه وجودی همه چیز رو. راه اندازی تولید شده فقط $177.3 میلیون درآمد در 3,838 ماشین آن به فروش می رسد در سه ماهه اول و $193.8 میلیون دلار درآمد کل در سه ماهه. این شرکت در نهایت ارسال شده $238.9 میلیون دلار ضرر به پایان رسید و سه ماهه تنها با $338.6 میلیون از پول نقد در بانک که این شرکت گفت: یک بار دیگر "است و نه کافی برای تامین نیاز سرمایه در گردش و نقدینگی برای عملیات مستمر در آینده قابل پیش بینی" مارک دومین سه ماهه متوالی است که Nio تا به حال به موضوع یک هشدار است.

اما در میان نقاهت جدید بازار خودرو در چین Nio تحویل 3,436 وسایل نقلیه در مه — تقریبا به عنوان بسیاری که آن را حمل به سراسر سه ماهه اول. محکم با خوشبینی در اطراف این حرفه سرمایه گذاری تحلیلگران جی پی مورگان و گلدمن ساکس را به روز رسانی رتبه خود را از سهام این شرکت. مدیر عامل ویلیام لی گفت: او احساس اعتماد به نفس Nio دارای بودجه کافی به جلو حرکت کند و به نظر میرسد همه چیز به روند برگشت.

اگر Nio می سازد در این حرکت شرکت هنوز هم می تواند از طریق در دنبال جاه طلبی های خود را برای تبدیل شدن به یک نام تجاری جهانی دان می گوید. او همچنین نگران نیست این برنامه خواهد بود مهار توسط این واقعیت است که دولت های محلی در حال حاضر به طور مستقیم درگیر است.

"این حرفه دولت خواهد بود کاملا 100 درصد در حمایت از این جهت به جهانی و رقابت در سطح جهانی و در بخشی به دلیل ارزش نام تجاری بالا می رود و اگر آن را نمی, چین, تنها, بازی," او می گوید. دولت مرکزی در پکن نیز خواستار بیشتر صادرات از چین وسایل نقلیه با توجه به دان که جواب خوبی برای Nio طولانی مدت است.

موفقیت در این مقیاس می تواند یک مزیت به حرفه یک محل که در حال حاضر زمزمه با خودروساز فعالیت و یکی که فقط دیده می شود وضعیت خود را بهبود پس از جوهر خشک در مقابله با Nio. فقط در هفته گذشته فولکس واگن اعلام کرد این ریختن بیش از 2 میلیارد دلار به دولت متعلق به خودروساز JAC موتورز و باتری ساز Guoxuan با تکنولوژی بالا دو شرکت واقع در شهرستان مرکز استان آنهویی.

JAC Motors فقط اتفاق می افتد به این شرکت که باعث می شود Nio اتومبیل هر چند دان فکر می کند این حرکت را تنها بیشتر تقویت هر شرکت چشم انداز. "آنهویی استان با بهره گیری آشکار قدرتمند فروشگاه در پکن به نظر می رسد خم جهنم در ایجاد خود را به عنوان یک هسته تولید hub در چین EV صنعت" او می گوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن