NITI Aayog موجب اقتدار شهر مدرس برای تغذیه سگ های ولگرد در طول مستند

میسور/Mysuru: به عنوان یک سراسر کشور مستند تحمیل شد برای جلوگیری از شیوع کروناویروسبسیاری از مردم شریف پا به ج

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

میسور/Mysuru: به عنوان یک سراسر کشور مستند تحمیل شد برای جلوگیری از شیوع کروناویروسبسیاری از مردم شریف پا به جلو به کمک و تغذیه مضطرب است. اما بر اساس شهر مدرس نمایش داده می شود او را سامری خوب روحی با تغذیه سگ های ولگرد و نه اجازه دهید آنها را از گرسنگی مردن در زمانی که این لال موجودات چپ با هیچ منبع غذایی است.

سخنران Nivedita harini بازیگر پا در زمان سختی با کمک کانین در خیابان و کار او را به خود جلب کرده قدردانی از NITI Aayog است که توییتی او شریف کار خود در توییتر رسمی رسیدگی و گفت: "نه همه قهرمانان فصل capes. برخی از خوراک دستگیر میشوند." توییت پس از Nivedita تکمیل تغذیه 3,000 سگ های ولگرد. او در ادامه به خوراک 4,621 strays برای بیش از 54 روز.

Nivedita می آموزد شیمی در Sharada Vidya Mandira و او ملبس به نقش تاج جنگجو برای تغذیه دستگیر میشوند. او پیوسته دست در دست Mysuru منطقه دولت, اطلاعات و تبلیغات وزارت, هندی Red Cross جامعه است و انجام این شاهکار است که او به دست آورده به رسمیت شناختن ملی.

سگ او را بسیار دوست داشت و می خواست به آنها را تغذیه روزانه. این ساخته شده خود را اعمال می شود به طور داوطلبانه زمانی که اطلاعات و تبلیغات مدیر گروه ارشد و افسر IAS P. Manivannan به نام از داوطلبان برای خدمات اجتماعی از جمله تغذیه دستگیر میشوند. هر روز Nivedita مورد استفاده برای تغذیه سگ برای بیش از چهار ساعت در سراسر شهر پس از آماده شدن شیر و پروتئین مخلوط مواد غذایی و همچنین خریداری شجره نامه از مخاطبین به اشتراک دستگیر میشوند. دو ساعت در روز در طول مستند مورد استفاده در آماده سازی غذا و دو ساعت استفاده می شود به صرف رفتن در اطراف شهرستان.

او از دست نداد حتی یک روز. او آنها را تغذیه روز پس از مستند برداشته شد زمانی که دستگیر میشوند به حال چیزی برای خوردن. "در طول روز اولیه از COVID-19 گسترش وجود دارد اطلاعات غلط کمپین که حیوانات خانگی و دستگیر میشوند باعث خواهد شد این ویروس به گسترش است. من قلب شکسته و تنها بعد از آن بود روشن است که آنها نمی گسترش ویروس. من در زمان ماموریت به خوراک سگ و من خوشحالم که من قادر به خدمت به لال موجودات," او گفت: 'ستاره میسور.'

"معمولا خیابان حیوانات بستگی دارد در کنار جاده از eateries و داوطلبان که به طور منظم بعد از آنها نگاه کنید. این مستند مانع این کار است. من متوجه سگ حلق آویز در مورد در پیش بینی از مواد غذایی هر زمان که مردم منتقل می کند. آنها تا به حال تبدیل شدن به تمام پوست و استخوان. این به من منتقل شد و من در زمان شیرجه رفتن" او گفت:.

Nivedita شروع تغذیه یک بسته از سگ در نزدیکی خانه اش و به زودی تصمیم گرفت برای پیدا کردن بیشتر گرسنه سگ و آنها را تغذیه. او به سفر در سراسر شهر با ظروف مواد غذایی و تغذیه گرسنگان بسیاری است. او آغشته به مبالغ او را نجات داد. بعد به کمک ریخت و در هنگامی که او عمل شریف متوجه شد. "Savitha Nagabhushan از مردم برای حیوانات (PFA) به من کمک کرد شجره نامه و بعد از آن بسیاری از داوطلبان دوستان و همکاران من تن به تن با برنج و غذای سگ" او گفت:.

هر روز او استفاده می شود به دنبال یک مسیر – Chamundipuram, Ittigegud, Dasara نمایشگاه سیرک زمینه Nazarbad و Vishweshwaranagar صنعتی حومه. "در ابتدا سگ ها استفاده می شود هرگز تا زمانی که من ارائه مواد غذایی است. آن زمان برخی از روزها برای به دست آوردن اعتماد خود را. بعد وقتی که من رفت و نزد آنها می آیند در حال اجرا برای مواد غذایی" Nivedita نشان داد.

پست-مستند حتی زمانی که هتل ها و رستوران ها باز می شدند او ادامه داد: برای تغذیه دستگیر میشوند هر روز متناوب. در حال حاضر او در حال شکل گرفتن همان مسیر هر یکشنبه. "من برنامه ریزی برای ادامه این کار و من به هیچ وجه قصد توقف آن را هر چند من حفر را به من پس انداز" او قول داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن