هیچ COVID-19 بیمار تحت درمان در Cheluvamba و K. R. بیمارستان: DC

میسور/Mysuru: همه Coronavirus بیماران بستری و درمان در تعیین COVID-19 بیمارستان در Mysuru و تحت هیچ شرایطی آلو

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

میسور/Mysuru: همه Coronavirus بیماران بستری و درمان در تعیین COVID-19 بیمارستان در Mysuru و تحت هیچ شرایطی آلوده بیماران در حال درمان در دولت اجرا K. R. بیمارستان و یا در Cheluvamba بیمارستان.

"هر روز K. R. بیمارستان اخذ شده است 50 تا 60 بيمار مبتلا به مشکلات تنفسی و همه آنها در معرض COVID-19 انجام شد. در صورتی که آنها در حال آزمایش مثبت آنها منتقل تسهیلات تعیین شده و در حال درمان در K. R. بیمارستان یا Cheluvamba بیمارستان" روشن Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar.

DC را روشن می آید پس از یک ویدئو ادعا کرد که COVID بیماران در حال درمان در میان سایر بیماران در K. R. بیمارستان. "بسیاری از موارد آنفلوانزا مانند بیماری (ILI) و شدید تنفسی حاد بیماری (ساری) گزارش شده در بسیاری از غیر COVID بیمارستان. قبل از بستری یک بیمار را سواب گلو جمع آوری شده و در حال ارسال برای تست. دو روز طول می کشد برای گزارش آزمایشگاه آمده و سپس چنین بیماران بستری در به انزوا بخش خاص که بیمارستان. از آنها برخی از موارد ممکن است تست مثبت" DC گفت.

که خاص ویدئو Abhiram Sankar روشن است که K. R. کارکنان بیمارستان عمل کرده بود در صورت مسئول و هیچ جا وجود دارد هر گونه نقض پروتکل. "بیمار بستری شد K. R. بیمارستان به عنوان او تا به حال مشکلات تنفس و قبل از او اعتراف اجباری سواب تا به حال جمع آوری شده است. به عنوان آزمایشگاه گزارش آمده بود بیمار شد و در حال درمان در بیمارستان بود و حال تجویز اکسیژن است. پروتکل های درمان است که به دنبال آن با توجه به P-272 بودند که به دنبال این بیمار مورد بیش از حد" او گفت:.

سی گفت که بیماران با داشتن یک ساری تاریخ را نمی توان بلافاصله منتقل شده از یک مرکز درمان دیگر و تغییر انجام شده است تنها پس از بررسی و حصول اطمینان از بدن بیمار بیماری است. "همه اقدامات احتیاطی گرفته شده اند و K. R. بخش بیمارستان که در آن بیمار پذیرفته شده بود و این بخش شده است sanitised. تحت هیچ شرایطی, K. R. بیمارستان و Cheluvamba بیمارستان تبدیل شود به COVID بیمارستان" Abhiram Sankar اعلام کرد.

در وضعیت بیماران در تعیین COVID-19 بیمارستان دی سی گفت که پنج نفر در زیر گروه های مختلف سنی در واحد مراقبت های ویژه (ICU) در بیمارستان. "تنها یک نفر از آنها دارای بیماری تنفسی و دیگران recuperating خوب" DC افشا می شود.

DC بستری که وجود دارد کمبود پرستاران, خانه داری و D گروه کارکنان, اما وجود دارد هیچ کمبود پزشکان. "وجود دارد هیچ موضوع در نظافت و شستشوی لباس ها. برخی از پزشکان خود را در حال انجام عملیات تمیز کردن," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن