بدون ورود برای جانبازان به Chamundi تپه معبد در Ashada جمعه

میسور/Mysuru: در یک تصمیم روشن به دنبال پایان دادن به سردرگمی بیش از جانبازان اجازه می دهد برای Ashada جمعه جش

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

میسور/Mysuru: در یک تصمیم روشن به دنبال پایان دادن به سردرگمی بیش از جانبازان اجازه می دهد برای Ashada جمعه جشن در روپیه Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi هیل در زمینه COVID-19 نظارتی اقدامات منطقه وزیر S. T. Somashekar اعلام کرده است که جانبازان اجازه داده نخواهد شد به دارشان ربانی در تپه معبد در تمام Ashada جمعه ها در این سال است.

صحبت به presspersons پس از برگزاری جلسه ای با مقامات و نمایندگان مردم در بالای تپه صبح امروز Somashekar گفت که Chamundi معبد دوباره باز شد برای جانبازان همراه با برخی از قوانین و مقررات در ژوئن 8 پس از آن بسته شد بیش از دو و نیم ماه پیش با توجه به COVID-19 ناشی مستند.

"امروز تصمیم گرفته شده است اجازه می دهد تا جانبازان به تپه معبد در Ashada جمعه ها که سقوط در ژوئن 26, جولای 3 و 10 و 17 و همچنین در روز Vardhanti (13 ژوئیه) می آید که به زودی پس از Ashada به عنوان یک کنترل جمعیت اقدام به متوقف کردن گسترش مرگبار Coronavirus بیماری همه گیر. این معبد بسته خواهد شد برای جانبازان در روزهای جمعه شنبه و یکشنبه در Ashada ماه با خاموش کردن در روزهای شنبه و یکشنبه اعلام کرد در حال حاضر قبل از آن. اما تمام عرفی و سنتی pujas و آداب و رسوم مرتبط با Ashada و Vardhanti انجام خواهد شد کشیش," او گفت:, و اضافه کرد که معبد باز خواهد شد برای جانبازان در تمام روز های دیگر به غیر از تعطیلات عمومی (7.30 صبح تا 1 بعد از ظهر و ساعت 3.30 ساعت 5.30 pm), با همه جانبازان مورد نیاز برای حفظ اجتماعی فاصله و پوشیدن ماسک صورت.

معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت که اگر چه دولت به شدت احترام به احساسات مذهبی مردم و دولت های منطقه است که تحت فشار به این تصمیم در جهت منافع عمومی ایمنی و بهداشت در پی COVID-19 بیماری همه گیر.

حفظ که تصمیم به ممنوعیت دارشان برای جانبازان در Ashada روزهای جمعه و Chamundeshwari Vardhanti گرفته و پس از مشاوره منطقه وزیر MP قانونگذاران محلی و تپه معبد مدیریت او اعتراض جانبازان به همکاری با مقامات در این زمینه است.

تاکید بر نیاز به صورت دقیق پس از مستند مقررات توسط جانبازان در طول دارشان در معبد در روزهای دیگر, او هشدار داد که دولت منطقه ممکن است مجبور به تعطیل معبد دوباره اگر شایع تخلفات موجود در روزهای آینده. با اشاره به تازه COVID موارد مثبت در منطقه دی سی گفت که او صادر کرده است, اطلاع رسانی, درخواست از همه اعضای عمومی به خود را مورد آزمایش قرار در مورد آنها دچار, سرفه, سرماخوردگی, تب یا درد گلو است که علائم مرگبار Coronavirus.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن