هیچ بیمارستان خصوصی در کارناتاکا تواند انکار COVID-19 درمان

بنگلور: هیچ بیمارستان خصوصی و یا ایجاد پزشکی در کارناتاکا می تواند به نوبه خود به دور یا رد درمان به COVID-19

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

بنگلور: هیچ بیمارستان خصوصی و یا ایجاد پزشکی در کارناتاکا می تواند به نوبه خود به دور یا رد درمان به COVID-19 بیماران. "موسسات پزشکی خصوصی در دولت نباید انکار رد یا جلوگیری از درمان برای بیماران مبتلا به COVID و COVID علائم مانند" دستور رئیس, منشی, T. M. Vijay Bhaskar.

Bhaskar برجسته است که دولت در زمان توجه داشته باشید برخی از موسسات پزشکی خصوصی در دولت امتناع از درمان به COVID بیماران. به گفته رئیس, منشی, چنین فسخ مقدار به نقض بخش 11 از کارناتاکا پزشکی خصوصی استقرار قانون 2017 که مقرر است که هر پزشکی خصوصی ایجاد باید مشارکت فعال در اجرای تمام ملی و دولت برنامه سلامت.

"موسسات پزشکی خصوصی باید مشارکت فعال در اجرای تمام دولت ملی و برنامه های سلامت در چنین شیوه ای که دولت ممکن است اطلاع" گفت: Bhaskar. دبیر کل گفت: همچنین این وظیفه قانونی و از همه خصوصی امکانات پزشکی برای جلوگیری از گسترش بیماری های مسری و پایبند به بیمار منشور.

Bhaskar استناد فاجعه قانون مدیریت 2005 و گذشت سفارش در ظرفیت رئیس دولت در امور اجرایی کمیته مدیریت بحران تحت اختیارات واگذار شده در بخش 24(f) و 24(من). او همچنین کارگردانی بیمارستان های خصوصی به شدت مطابق با مفاد بخش 11 و 11 یک از کارناتاکا خصوصی موسسات پزشکی عمل 2017 و هند مجازات (IPC).

دولت کمیسیون بهداشت و درمان Pankaj Kumar Pandey نیز روشن است که هیچ خصوصی کالج پزشکی بیمارستان یا مشابه ایجاد می انکار درمان به COVID بیماران.

"کالج پزشکی خصوصی بیمارستان ها و موسسات را انکار نمی تواند رد یا جلوگیری از درمان COVID بیماران و افراد با COVID علائم" گفت: Pandey.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن