حالا, کیث و کین از مرده COVID می تواند آخرین مخارج انجام: DC

میسور/میسورو: اکنون، کیث و کین می توانند آخرین مرایح COVID-19 متوفی را به عنوان در آداب و رسوم خود اما در شرای

توسط PARINEWS در 26 مرداد 1399

میسور/میسورو: اکنون، کیث و کین می توانند آخرین مرایح COVID-19 متوفی را به عنوان در آداب و رسوم خود اما در شرایط سخت دولتی انجام دهند، معاون کمیسیون رکن ابهیرام G. Sankar در جلسه بررسی COVID-19 که دیروز در تالار ZP در اینجا برگزار شد.

در پی یک دستورالعمل دولتی، آخرین مرایح قربانیان COVID توسط اداره ٔ ناحیه مطابق با پروتکل انجام شد. اما طبق آخرین دستورالعمل های مرکز بر اساس گزارشی که ویروس از اجساد COVID-19 منتشر نمی شود، اداره ناحیه ای به خانواده اجازه خواهد داد آخرین مرایح مردگان را طبق رسوم خود انجام دهد.

با این حال، دولت شرایط خاصی را تعیین کرده است که بر اساس آن مردگان باید پس از پاشیدن آن با مواد ضدعفونی کننده در گودالی به عمق ۶ فوت دفن شود. سوزاندن بدن با هیزم مجاز نیست اما اجساد را می توان در کوره های سوزانده شده الکتریکی.

با در نظر گرفتن این که کارکنان شهرداری محلی، پانچایات شهر و اداره درآمد در طول انجام مراسم گذشته حضور خواهند داشت، دی سی گفت: این برای همه اجباری است که مراسم آخرین اجرای تجهیزات حفاظت شخصی و کیث و کین، با شماره بیش از 10، می تواند آیین ها را از فاصله امن بیش از 10 فوت تماشا کنید.  مقامات حاضر گزارشی را در مورد روش های انجام شده ارائه خواهند داد.

اداره منطقه در طول آخرین مدایح مرحوم COVID برای دریافت شکایات زیادی در مورد دور نگه داشتن خانواده استفاده می شود. اما به دنبال دستورالعمل های دولت اتحادیه، دولت اجازه داده است که نزدیک و عزیز در آخرین مرایح، او را به عنوان یک دولت در این مورد، به عنوان یک دولت در این کشور، اجازه داده است.

در ادامه، دی سی گفت که ون های شنی دار MCC می تواند برای حمل و نقل بدن به زمین های دفن یا سوزش در محدوده شهر استفاده شود. با این حال، در صورت وجود مناطق روستایی، خانواده باید ترتیبات خود را برای تغییر بدن فراهم کند.

پس از آخرین آیین، کارکنان زمین دفن مربوطه و یا سوزش باید گزارشی را در مورد روش های زیر به اداره منطقه ارائه، DC افزود. در این جلسه خاطری شده است که کوره های سوزش الکتریکی در جایاناگر که بیش از 7 سال پیش ساخته شده هنوز به کار گرفته نشده است.

'' وزیر ناحیه "سوماشکار" که ریاست این نشست را بر آن داشت، به مقامات مسئول هدایت کرد تا گزارشی از وضعیت این جسد سوزی ارائه دهند و برای استفاده از این کرمسوزی اقدام لازم را انجام دهند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن