انویدیا می گوید توسعه دهندگان در حال حاضر باید در انتخاب کردن که شامل بازی در کارت گرافیک GeForce حالا

Nvidia اعلام کرد که سیاست جدید برای آن در حال حاضر GeForce ابر سرویس بازی روز چهارشنبه این بدان معناست که ناشر

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

Nvidia اعلام کرد که سیاست جدید برای آن در حال حاضر GeForce ابر سرویس بازی روز چهارشنبه این بدان معناست که ناشران و توسعه دهندگان را مجبور به انتخاب کردن به پلت فرم به عنوان از راه دور قابل پخش از طریق Nvidia سرور.

"پاسخ قوی شده است با بیش از 200 ناشران ارتکاب به جریان در خدمات" خوانده شده یک پست وبلاگ از Phil Eisler کارت گرافیک Nvidia کارت گرافیک GeForce در حال حاضر معاون رئیس جمهور. "رفتن به جلو تنها بازی ها هستند که تصمیم گرفتند در دسترس خواهد بود در این سرویس ارائه اعتماد به نفس در GeForce بازی در حال حاضر کتابخانه. در عین حال برخی از ناشران هنوز هم بدانند خود را ابر استراتژی. کسانی که نمی تصمیم گرفتند در 31 مه حذف خواهد شد."

این تغییر به معنای آدرس اختلاف بر سر صدور مجوز به عنوان Nvidia بود از جمله بازی های بر روی پلت فرم بدون اجازه صریح از برخی از توسعه دهندگان بازی و ناشران و سپس از بین بردن این نرم افزار بعد ظاهرا پس از شکایت خصوصی در مذاکرات به وجود آمد.

بر خلاف گوگل Stadia که شما نیاز به خرید یک مجوز جداگانه برای یک بازی در ابر Nvidia GeForce در حال حاضر اجازه می دهد تا مشترکین برای دسترسی به خود را به کتابخانه های موجود از بازی های خریداری شده از مغازه مانند حماسه و بخار. که رویکرد ثابت شده است بحث از آنجا که آن را بالا می برد مهم تا حد زیادی از سوالات پاسخ داده نشده در مورد دیجیتال مالکیت و اساسی مدل کسب و کار, ابر بازی. در حال حاضر به نظر می رسد انویدیا می خواهم به ماندن در دوستانه مذاکره با ناشر بازی همکاران که بسیاری از آن را با این نسخهها کار از نزدیک با آن در کامپیوتر کارت گرافیک.

یک نکته مثبت برای مشترکین است که این تغییر باید معنی نگاه ما به مراتب کمتر ناگهانی حذف به عنوان مورد بود که ناشران بزرگ مانند اکتیویژن بلیزارد و Bethesda yanked کل کتابخانه ها در اوایل سال جاری پس از GeForce در حال حاضر بتا خارج شد و تبدیل شد به یک سرویس پرداخت می شود. از امروز ناشران که در انتخاب کارت گرافیک GeForce در حال حاضر توسط مارس 31st خواهد شد که بازی های خود را حذف. Nvidia همچنین یک لیست در حال حاضر قابل پخش عناوین که دیگر در دسترس خواهد بود بعد از این هفته از جمله عناوین در سگا-منتشر فرانچایز مانند صوتی و Yakuza.

کارت گرافیک GeForce در حال حاضر در حال حاضر از دست داده است و یا به زودی خواهد شد از دست دادن بازی از این ناشران بزرگ: Activision Blizzard, Bethesda, Capcom, Crytek, Konami Xbox Game Studios, Rockstar, سگا, Square Enix, Take-Two / 2K Games و برادران وارنر اما Nvidia می گوید آن پلت فرم ارائه می دهد دسترسی به بیش از 2000 عنوان و آن را شامل نمی شود بازی از ناشران بزرگ مانند Bandai Namco, Bungie, CCP Games, Electronic Arts, حماسه, شورش, Ubisoft و شیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن