Oculus اتصال در حال حاضر 'فیس بوک اتصال،' و آن را اتفاق می افتد سپتامبر 16th

کنفرانس سالانه فیس بوک Oculus اتصال خواهد شد آنلاین تنها در تاریخ 16th برگزار شد -- و آن را به عنوان فیس بوک ا

توسط PARINEWS در 5 شهریور 1399

کنفرانس سالانه فیس بوک Oculus اتصال خواهد شد آنلاین تنها در تاریخ 16th برگزار شد -- و آن را به عنوان فیس بوک اتصال ، بخشی از جذب تدریجی غول اجتماعی از شرکت تابعه واقعیت مجازی خود را دوباره نام تجاری.

اتصال 2020 خواهد شد به طور عمومی جریان آنلاین, تغییر فیس بوک اعلام کرد در ماه آوریل. مانند رویدادهای چند سال گذشته، ترکیبی از اخبار واقعیت مجازی و افزوده از فیس بوک را پوشش خواهد داد. اما بر خلاف سال های گذشته، آن را به عنوان یک کنفرانس VR قاب نیست. در عوض آن را برای اولین outing برای "آزمایشگاه واقعیت فیس بوک،" نام است که در حال حاضر تمام تلاش های VR و AR فیس بوک را پوشش می دهد. که شامل Oculus، که بر روی بازی های VR و هدست تمرکز; جرقه علیرضا، سیستم علیرضا مبتنی بر تلفن فیس بوک؛ و ويديوفون پورتال .

فیس بوک برنامه ای برای اتصال فاش نکرده است. این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: "بینندگان می توانند کلیدی از رهبران فیس بوک و بینندگان صنعت را تجربه کنند تا در مورد آخرین نوآوری ها در AR/VR بشنوند و به جلسات توسعه دهنده غوطه ور بپیوندند." مارک زوکربرگ مدیر عامل فیس بوک و دانشمند ارشد Oculus مایکل آبراش به نظر می رسد به احتمال زیاد به ظاهر، به عنوان آنها در سال های گذشته انجام داده اند. ("آزمایشگاه های واقعیت فیس بوک" پیش از این به بخش تحقیقاتی آبراش اشاره کرده بود که به FRL Research تغییر نام می دهد.) با این حال، Oculus CTO سابق جان کارمک، سخنران محبوب کانکت، سال گذشته به تلاش های هوش مصنوعی فیس بوک نقل مکان کرد.

"فیس بوک اتصال" rebranding به دنبال یک انتخاب بحث برانگیز برای نیاز به ورود فیس بوک در هدست Oculus -- phasing از گزینه ای برای نگه داشتن حساب Oculus غیر مرتبط. Oculus در سال 2014 به دست آورد، اما آن را حفظ یک نام تجاری متمایز است که نگرانی در اطراف شیوه های حریم خصوصی فیس بوک و قابلیت های داده کاوی dampened.

یک اطلاعیه مطبوعاتی Oculus می گوید چتر جدید FRL "وضوح" را در اطراف تیم های AR و VR افزایش خواهد داد، "از نظر بصری ما را به عنوان بخشی از فیس بوک شناسایی در حالی که به دنبال آینده پلت فرم محاسبات بعدی است که مردم را در مرکز قرار می دهد." همچنین به سمت مسائل مربوط به حریم خصوصی اشاره می کند و می گوید که «با توسعه فناوری به تکامل رویکرد [آن] به حریم خصوصی ادامه خواهد داد.»

Oculus بخش عمده ای از اخبار سخت افزاری خود را برای Connect ذخیره می کند و امسال ممکن است از این قاعده مستثنی ن باشد. تصاویر به بیرون درز ظاهرا نشان داد تازه Oculus تلاش هدست است که می تواند در پاییز امسال راه اندازی. بینندگان همچنین ممکن است به روز رسانی به افق، یک دنیای مجازی فیس بوک اجرا شده است که در حال حاضر در بتا را ببینید. کنفرانس های گذشته دست در نسخه های نمایشی نمونه اولیه برجسته, چیزی است که احتمالا در سال 2020 اتفاق نمی افتد. اما عدم جلسات در فرد ممکن است Oculus فشار برای راه اندازی ویژگی های نرم افزار جدید در اطراف نشان می دهد به جای برگزاری آنها را برای ماه های آینده.

طرح های AR فیس بوک بسیار شگفت انگیزتر است. تا کنون آن را در آوردن تلفن مبتنی بر علیرضا به مصرف کنندگان متمرکز شده است ، اما آن را هیپ ایده های آینده نگر تر -- مانند "نقشه های زنده" برای عینک های هوشمند -- در طول اتصال گذشته است. رقابت علیرضا مصرف کننده در ماه های اخیر نازک شده است، با جهش سحر و جادو تغییر به کسب و کار و شمال قطع عینک هوشمند خود را پس از کسب گوگل. اما رقیب Nreal به تازگی راه اندازی یک جفت عینک مصرف کننده در کره، و فیس بوک ممکن است به روز رسانی در جدول زمانی خود را ارائه دهد.

رمان همه گیر کروناویروس در اوایل سال جاری زنجیره تامین فیس بوک را تضعیف کرد و پیدا کردن هدست های Quest و Rift S آن را دشوار کرد. اما گزارش درآمد بهاری این شرکت همچنین پیشنهاد کرد که دوری اجتماعی در حال رانندگی افزایش استفاده از VR و AR است. فیس بوک به ندرت شماره های فروش سخت را منتشر می کند. اما اگر هدست های آن (یا محصولات دیگر) ضربه نقطه عطف قابل توجهی، ما ممکن است بیشتر در مورد چشم انداز دوران همه گیر VR در اتصال بشنوید - و همچنین آینده طولانی مدت متوسط است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن