بر روی تقاضای تحویل مواد غذایی برنامه های در حال اجازه دادن به افراد زیر سن قانونی به منظور الکل رگولاتور می گویند

مواد غذایی و آشامیدنی و خدمات مانند DoorDash, Postmates و بارگذاری می خورد کمک در افزایش الکل زیر سن قانونی تح

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

مواد غذایی و آشامیدنی و خدمات مانند DoorDash, Postmates و بارگذاری می خورد کمک در افزایش الکل زیر سن قانونی تحویل به افراد زیر سن قانونی در کالیفرنیا در ماه گذشته دولت بخش نوشیدنی الکلی کنترل (ABC) در بر داشت در یک تحقیق جدید. و به دلیل آرام محدودیت در اطراف الکل takeout و تحویل در COVID-19 موضوع بدتر تنظیم کننده می گویند.

بررسی یافته های ارسال شده به عنوان یک صنعت مشاوره به ABC وب سایت می گویند "این گروه اخیر اجرای اقدامات نشان داد که شخص ثالث تحویل خدمات به طور معمول ارائه مشروبات الکلی به افراد زیر سن قانونی" و این که "بسیاری از مجوز و تحویل خدمات آنها استفاده هستند و عدم پایبندی به انواع دیگر تعهدات قانونی." این وضعیت است که تشدید این بیماری همه گیر به دلیل "یک افزایش مشخص در تحویل" هنگامی که دولت شروع اجازه می دهد که فروش و تحویل به رفتن کوکتل و دیگر انواع مشروب در ماه مارس است.

بررسی شد و موجب یک آوریل مقاله ای از واشنگتن پستکه همچنین اولین گزارش در بررسی یافته های روز جمعه که دقیق سهولت که با آن بارگذاری می خورد مشتریان می تواند به منظور الکل برای تحویل در COVID-19 همه گیر بدون نیاز به نشان دادن سن مناسب تایید. DoorDash, Postmates و بارگذاری بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

پستدر آن تست الکل تحویل از طریق در برنامه های تقاضا در کالیفرنیا یافت می شود که برخی از رانندگان چپ نوشیدنی در خارج بدون تعامل با مشتریان و برنامه ها اجازه سفارش از الکل و بدون همراه از اقلام مواد غذایی است که در برابر دولت قوانین در اطراف نوشیدنی الکلی تحویل. مسئله این است که با فشار دادن یکی برای هر دو بر روی تقاضا برنامه ها و رستوران ها خدمات آنها به عنوان هر دو می تواند برگزار شد با عنوان جرم جنایی مسئول فروش و ارائه الکل به افراد زیر سن قانونی ارسال گزارش.

کالیفرنیا تنظیم کننده می گویند تقصیر نهفته است عمدتا با بر روی تقاضا خدمات تحویل به عنوان کسانی که سیستم عامل و رانندگان آنها در اغلب موارد عدم به درستی شناسایی مشتریان و رعایت دیگر دولت قوانین. در مورد بارگذاری می خورد که اجازه نمی الکل فروش رسمی و غیره ندارد ساخته شده است در شناسه بررسی مکانیزم در نرم افزار برخی از همکاری رستوران فروش الکل به هر حال و انجام این کار بدون چک کردن سن مشتری پس از تحویل. DoorDash و Postmates باید ID چک ساخته شده است به برنامه های خود را به دلیل هر دو به طور رسمی پشتیبانی فروش الکل اما تنظیم کننده می گویند کسانی که دستورالعمل های اغلب نادیده گرفته شده توسط رانندگان تحویل.

"این گروه به تازگی انجام اقدامات اجرایی در سراسر کشور و در بر داشت نقض قابل توجهی از قانون است. بیشتر مربوط به این است که افراد زیر سن قانونی به طور معمول قادر به خرید الکل از طریق تحویل از رستوران ها" مشورتی می خواند. "شده اند وجود دارد موارد که در آن مجوز خود کارکنان انجام داده اند اما به مراتب بیشتر رای شده است كه بين شخص ثالث و خدمات تحویل. مجوز مسئول این غیر قانونی تحویل و گروه را تشویق می کند مجوز به بررسی شیوه های از این خدمات و اعتماد خود را بر آنها."

تنظیم کننده می گویند که DoorDash حال بارگذاری و Postmates — که این کاهش به نام به طور مستقیم اما که غالب مواد غذایی و آشامیدنی (persian) تحویل نرم افزار در کالیفرنیا — دستورالعمل ها در محل برای محافظت در برابر ارائه الکل به افراد زیر سن قانونی. "اما این دستورالعمل ها تا حد زیادی نادیده گرفته شده توسط پرسنل تحویل," مشورتی می خواند.

در آن تحقیق ABC مقامات دستور داد حدود 200 مشروبات الکلی در طول چند آخر هفته هر دو با استفاده از بر روی تقاضا برنامه های کاربردی و ارائه خدمات فردی رستوران ها و کافه و آن را با استفاده از طعمه های زیر سن 21 عنوان دریافت کنندگان در برخی موارد از ارسال گزارش. رستوران ها و کافه ها به طور غیر قانونی به ارائه کودکان با مصرف الکل در حدود یک نفر از هر چهار تحویل در آزمون و یا 25 درصد نرخ شکست در حالی که در برنامه های تقاضا را پس از چهار نفر از هر پنج یا متناوب 80 درصد میزان شکست.

ABC می گوید آن را دیدم بر روی تقاضا برنامه های' شکست نرخ بهبود در ابتدا پس از تماس با شرکت اما نیمی از تحویل به افراد زیر سن قانونی هنوز لغزش از طریق پست ، ABC نمی تواند تحریم شرکت های خود را پس از عمل ممکن است شامل رفتن پس از درایور و یا رستوران ها و ABC است هشدار بارگذاری و سیستم عامل های دیگر است که آن را ممکن است برای انجام بنابراین اگر این وضعیت همچنان ادامه دارد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن