OneDrive جدیدی تیره و حالت 100GB فایل ها محدودیتی برای کسب و کار

مایکروسافت در حال بهبود آن OneDrive محدودیت آپلود و به اشتراک گذاری ادغام با مایکروسافت تیم برای کسب و کار و د

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

مایکروسافت در حال بهبود آن OneDrive محدودیت آپلود و به اشتراک گذاری ادغام با مایکروسافت تیم برای کسب و کار و در نهایت آوردن dark mode به نسخه وب. این غول نرم افزاری در حال افزایش است آپلود فایل محدودیت اندازه از 15GB برای 100GB برای همه OneDrive و شیرپوینت کاربران امروز. آن را علاوه بر مفید برای کاربران کسب و کار از OneDrive که محدود به 15GB فایل, ساختن آن دشوار برای همگام سازی برخی از بزرگ انواع فایل مانند CAD و یا فایل های ویدئویی.

OneDrive برای کاربران کسب و کار نیز به زودی بهتر شدن تیم های یکپارچه سازی. شما قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن یک فایل در درون تیم و ارائه با گزینه ای را برای ایجاد یک لینک که اجازه می دهد تا فایل ها و اسناد به اشتراک گذاشته شود به شدت در داخل شرکت و یا به هر کسی. مایکروسافت نیز به زودی پشتیبانی از نوار آدرس فایل های بنابراین شما می توانید کپی کردن یک لینک از OneDrive در یک مرورگر و به سادگی به اشتراک گذاری آن.

مایکروسافت همچنین در پرداختن به یکی از بخش های کلیدی از OneDrive فایل های جدید "اضافه کردن به OneDrive" را فشار دهید. کاربران کسب و کار قادر خواهید بود برای پیش نمایش این دکمه جدید در اواخر این ماه و آن را اجازه می دهد تا شما به راحتی اضافه کردن پوشه به اشتراک گذاشته شده به طور مستقیم به خود را OneDrive. این شامل محتوای به اشتراک گذاشته شده از OneDrive یا مشترک کتابخانه ها از مایکروسافت تیم یا شیرپوینت.

بیش از در سمت مصرف کننده از OneDrive مایکروسافت نیز معرفی خانواده و گروه های اواخر این ماه. این اجازه خواهد داد که کاربران OneDrive را به سرعت به اشتراک گذاری فایل, عکس و ویدئوها با یک گروه کامل از OneDrive کاربران است. مایکروسافت نیز در نهایت آوردن یک حالت تیره به OneDrive در وب برای مطابقت مشابه تیره حالت آن در حال حاضر در دسترس است بر روی OneDrive را در iOS و Android apps. روشن نیست که دقیقا زمانی که تاریکی حالت برای OneDrive وب در دسترس خواهد بود اما مایکروسافت امیدوار است آن را در آینده "به زودی" برای هر دو مصرف کننده و کسب و کار حساب های.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب