OnePlus تایید Nord داشته باشد ultra-wide selfie camera

آینده OnePlus نورد را به یک دوربین عکاسی از خود با فوق العاده گسترده ای 105 درجه میدان دید. OnePlus تایید این

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

آینده OnePlus نورد را به یک دوربین عکاسی از خود با فوق العاده گسترده ای 105 درجه میدان دید. OnePlus تایید این خبر در یک ویدیو ارسال شده به نورد Instagram صفحه. اگر چه آن را تایید نمی کند این قطعنامه از دوربین قبلی گزارش از اندروید مرکزی گفت که این گوشی را دو selfie دوربین: یکی 8 مگاپیکسل دوربین با زاویه دید عریض و اصلی 32 مگاپیکسل دوربین عکاسی از خود. OnePlus قبلا نشان داده شده است نمونه اولیه یک دستگاه با دو دوربین های عکاسی از خود در طول یک فیلم مستند در مورد نورد.

در ویژگی اعلام تصویری, OnePlus قرار ultra-wide selfie camera به عنوان یک جایگزین برای استفاده از یک selfie stick معنی آن باید مفید برای گرفتن عکس های سلفی از گروه و یا فقط از خود در کنار بیشتر از محیط زیست خود را. Ultra-wide selfie دوربین نیست به طور کامل از ویژگی های جدید در گوشی های. 2018 را از صفحه 3 به عنوان مثال شامل یک دوم دوربین 8 مگاپیکسلی با 97 درجه میدان دید.

امروز ویژگی می پیوندد به طور فزاینده ای لیست جامع از اطلاعیه های وان پلاس ساخته شده در مورد آن در آینده گوشی های هوشمند. این گوشی با توجه به انتشار برای اولین بار در هند و اروپا تنظیم شده بود توسط یک پیکسل 765G پردازنده و هزینه کمتر از معادل 500 دلار است. غیررسمی این شایعه به یک 6.55-اینچ صفحه نمایش OLED با 90Hz نرخ تجدید. همه این است که با توجه به توان نشان داد در هفته آینده در ژوئیه 21, زمانی که OnePlus میزبان یک واقعیت افزوده راه اندازی رویداد برای نورد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن