OnePlus Nord نقد و بررسی: حق سازش

شده است وجود دارد بسیاری از صحبت در مورد چگونه OnePlus به نظر می رسد قصد بازگشت به ریشه های آن با آخرین گوشی O

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

شده است وجود دارد بسیاری از صحبت در مورد چگونه OnePlus به نظر می رسد قصد بازگشت به ریشه های آن با آخرین گوشی OnePlus Nord. این یک نام تجاری است که برای اولین بار ساخته شده یک نام برای خود را با ارائه مشخصات مشابه به رقابت flagships در قیمت بسیار پایین تر. اما در طول سال قیمت آن رخنه کرد و تا آن زمان £599 / $699 وان پلاس 8 و £799 / $899 8 Pro نیست دور آن بیشتر تاسیس رقبا.

پس از آن آسان است برای وان پلاس, Nord با آن شروع قیمت از £379 (حدود 484) آن را به نظر می رسد مانند OnePlus قصد بازگشت به ریشه های آن است. اما پس از آن به گل سرسبد گوشی نمی خواهید در هر نقطه میانی نورد است به جای گام بعدی در وان پلاس در حال گسترش صف خود را. وان پلاس است که ورود به یک عصر جدید نه بازگشت به یک ساله.

این بدان معناست که وان پلاس تا به حال به برخی از تصمیم گیری های دشوار در مورد که ویژگی های آن را می خواهد همه آن گوشی را داشته باشید و آن را منحصر به فرد برای آن flagships. این یک متعادل کننده عمل می کنند. حذف بیش از حد و شما با یک تلفن است که هیچ کس نباید خرید, اما نگه داشتن بیش از حد و شما را تا پایان با همان "گل سرسبد قاتل" که OnePlus دوست داشتم به برچسب آن گوشی به عنوان بازگشت در روز است. تنها شرکت وان پلاس است گل سرسبد گوشی های خود را که در خطر گرفتار شدن در تیراندازی.

وجود دارد دو مدل از وان پلاس, Nord موجود در اروپا است. وجود دارد £379 / €399 مدل با 8GB حافظه RAM و 128 GB از ذخیره سازی و پس از آن وجود دارد این دستگاه که من شده است با استفاده از آن هزینه £469 / €499 و 12GB RAM و 256 GB از ذخیره سازی. در هند وجود دارد اضافی کمتر-مدل گران قیمت با RAM 6GB / ذخیره سازی 64GB. وجود دارد در حال حاضر هیچ برنامه ای برای انتشار در آمریکا.

بر روی کاغذ تک بزرگترین سازش وان پلاس ساخته شده با نورد نسبت به 8 است و پردازنده آن. نورد است که توسط یک صفحه میانی Qualcomm Snapdragon 765G است که یک گام از Snapdragon 865 موجود در 8 و 8 Pro. اما در خارج از آن انتخاب پردازنده بیشتر از 8 ویژگی های ساخته شده پرش به نورد.

هیجان انگیز ترین برای من این است که این به این معنی Nord هنوز 1080p صفحه نمایش OLED با 90Hz نرخ refresh, اما آن را نیز همان 48-مگاپیکسل دوربین اصلی و سنسور به عنوان 8 و پشتیبانی از زیر 6GHz 5G. نورد حتی می شود یک زن و شوهر از سرگرم کننده اضافی مانند یک دوم دوربین عکاسی از خود با یک فوق العاده میدان دید گسترده و یک چهارم دوربین عقب برای سنجش عمق.

این مشخصات آن را مانند صدا بسیار شبیه به گوشی اما آنچه آنها را به شما بگویم این است که در فرد نورد احساس می کند مانند یک ردیف پایین دستگاه. نورد صفحه نمایش مسطح است, برای مثال, بنابراین آن را ندارد که داستان منحنی است که تولید کنندگان علاقه مند هستند تا از آن عقب تر است پلاستیکی-احساس (آن را در دسترس در هر دو خاکستری یا آبی). من نمی خواهم بگویم آن را احساس می کند 'ارزان' اما آن را قطعا بیشتر از فایده است. که برای تلفن های موبایل مانند یک منفی اما من واقعا دوست دارم سادگی Nord طراحی. آن نشسته است به سادگی در دست طراحی آن را دریافت نمی کند و در این راه نه یک بار من خودم به طور تصادفی لمس کردن طرف از یک صفحه نمایش منحنی ، آن را خوب است برای دیدن یک جک هدفون در اینجا هر چند وجود دارد و همچنین هیچ مقام رسمی IP امتیاز برای گرد و غبار و یا مقاومت در برابر آب.

من خوشحال بودم که با عمر باتری من از نورد. این چیزی است که سخت تر برای ارزیابی با توجه به مقدار زیادی از وقت من صرف در خانه در حال حاضر (و من هم وقتم با تلفن متصل به 4G به جای 5G) اما حتی با روز من با تماشای فیلم های یوتیوب مرور توییتر و نگه داشتن در تماس با دوستان و همکاران بیش از شل و واتساپ من به طور متوسط در هر نقطه بین هشت و ده دقیقه از زمان روی صفحه نمایش بین اتهامات عنوان شده علیه. نورد به راحتی به طول انجامید از طریق روز من و من فکر می کنم تحت استفاده عادی آن را کشش به بعد. بنابراین به وضوح OnePlus نمی خواهند به سازش در عمر باتری خود را برای ارزان تر دستگاه.

مانند وان پلاس 8 وجود ندارد شارژ بی سیم, اما شما دریافت پشتیبانی برای وان پلاس پیچ و تاب شارژ 30T سرعت شارژ استاندارد است. با گوشی روشن من در بر داشت که آن را می تواند شارژ از 0 تا 50 درصد در 25 دقیقه و آمار 100 درصد در کمتر از یک ساعت.

این فوق العاده است که شما لازم نیست برای خرید یک پرچمدار OnePlus دستگاه به یکی از دوست داشتنی خود را به 90Hz بالا-نرخ تجدید صفحه نمایش اما آن را انجام نمی به عنوان و زمانی که زوج با کمتر از یک پردازنده قدرتمند. آن را صاف و ابریشمی هنگامی که شما در حال پیمایش از طریق کاری نسبتا ساده مانند برنامه کشو اما سعی کنید پیمایش از طریق چیزی بیشتر فشرده مانند توییتر بی پایان ویدئوها و تصاویر و نورد صفحه نمایش نمی تواند مطابقت صافی وان پلاس 8 است. آن را هنوز هم بهتر از 60Hz نمایش اما آن مطابقت ندارد و آنچه که ما دیده ایم از سریع بارگزاری صفحه نمایش بر روی گل سرسبد گوشی های.

در غیر این صورت من واقعا دوست Nord صفحه نمایش. آن را دوست داشتنی و روشن آن را رنگارنگ و من نمی توانم تقصیر خود را در صفحه نمایش fingerprint scanner. این یک صفحه نمایش بزرگ اما کوچک تلفن ناهنجاری به این معنی نیست که تلفن خود نبود بیش از حد بزرگ برای من است. من نمی خواهم آن را به هر بزرگتر ،

این شرم آور است که این گوشی کیفیت صدا حفظ نمی کند. وجود دارد یک واحد به سمت پایین شلیک سخنران در اینجا بدان معناست که هیچ صدای استریو و در حالی که آن را می شود مقدار زیادی با صدای بلند به اندازه کافی وجود دارد و نه فقط مقدار باس و یا زندگی به آن است. این یک سازش شما با پرداخت قیمت پایین تر.

تا کنون من صحبت کردن در مورد که ویژگی های OnePlus نگه داشته است برای دستگاه های گل سرسبد و آن می خواهد همه خود را همراه داشته باشند. اما دوربین های سخت تر برای دسته بندی در اینجا به دلیل آنها هرگز یکی از OnePlus هسته نقاط قوت. آنها بوده ام اما هرگز بهترین در کلاس. خبر خوب این است که نورد از دوربین های مشابه پارک توپ به وان پلاس 8 و همچنین می شود یک زن و شوهر از ویژگی های جالب همه از خود آن است.

وجود دارد بسیاری از دوربین های سخت افزاری بسته بندی شده به وان پلاس, Nord. در پشت وجود دارد چهار دوربین: 48 مگاپیکسلی اصلی و دوربین 8 مگاپیکسلی فوق العاده زاویه گسترده و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو دوربین 5 مگاپیکسلی با سنسور عمق. پس از آن دو وجود دارد در جبهه: یک اصلی 32 مگاپیکسل دوربین 8 مگاپیکسلی ultrawide با 105 درجه میدان دید دومی است که منحصر به فرد برای نورد.

در روز روشن, من فکر می کنم شما بسیار شبیه عکس های با کیفیت به 8 با نورد. گاهی اوقات آن را می افزاید: کمی بیشتر اشباع از وان پلاس 8 اما در بیشتر قسمت ها این امر می تواند سخت به آنها بگویید از هم جدا و از جمله هنگام عکس گرفتن از مردم است.

عکس های واید یک داستان متفاوت به دلیل افت وضوح. آن را احساس می کند مانند یک مناسب تجارت در این قیمت و در تعادل من خوشحالم که آن را در اینجا به جای گرفتن یک دوربین با زاویه دید عریض در همه. که به ویژه از زاویه دوربین عکاسی از خود است که یکی از ویژگی های من می خواهم برای دیدن بر روی بیشتر گوشی های. به وضوح پایین تر را می دهد تا عکس هایی با ظاهر نرمتر و من هم دوربین عکاسی از خود در general عجیب درخشان چهره من (هر چند نورد است به دور از تنها گوشی های هوشمند برای انجام این کار). به طور کلی هر چند دوربین با زاویه دید عریض است علاوه بر بزرگ برای گرفتن عکس از گروه.

دو نفر دیگر فوق العاده دوربین در پشت دستگاه بیشتر از یک کیسه مخلوط در تجربه من. من تلاش برای دریافت تیز عکس ها با استفاده از ماکرو دوربین و در حالی که وجود دارد برخی از بهبود عکس های پرتره با تشکر از عمق-سنجش از دوربین نبود کامل و موفق به دریافت اشتباه توسط مو در قسمت بالا سمت چپ من flatmate سر در این شات. با توجه به انتخاب من بسیار به جای شما یک لنز تله مانند ما تو را دیدم در وان پلاس 8 Pro, اما من حدس می زنم وان پلاس می خواهد به نگه داشتن آن برای بالاترین-تلفن پایان.

نور کم عملکرد شبیه به وان پلاس 8 است که به می گویند که آن را قابل قبول اما هیچ چیز شگفت انگیز است.

پس در مورد آن 90Hz صفحه نمایش Nord بسیاری از دوربین های سخت افزاری اما به نظر نمی رسد برای به دست آوردن بهترین مطلق از آن است. اما این به ندرت مورد برای یک میانی تلفن, و این واقعیت که در نورد است که در یک شبیه لیگ به وان پلاس 8 که هزینه های معادل 200 دلار بیشتر است یک دستاورد خوب.

نورد واقعا جامد میانی گوشی اما کامل نیست. آن را به خوبی specced با یک آرایه گسترده ای از دوربین های دیجیتال و بالا-نرخ تجدید صفحه نمایش. اما در واقعیت آن را نمی توانید بیشتر از همه این سخت افزار. پردازنده آن نمی تواند بیشتر از صفحه نمایش خود را در همه زمان ها و عملکرد دوربین تنها به پایان می رسد تا خوب و نه عالی. هیچ یک از این dealbreakers در این قیمت هر چند, و من نمی خواهد می گویند نورد آشکار underperforms در هر منطقه است.

چیدن میانی تلفن است که به طور معمول یک ماده از انتخاب خود را در میدان جنگ در جنگهای. شما انتخاب کنید ویژگی های که برای شما مهم هستند چرا که هیچ میانی تلفن در حال رفتن به ارائه همه آنها. وقتی که می آید به Nord, با این حال, آن را کمی سخت تر برای قرار دادن خود را به خطر انداخته و به عبارت ساده. آن را بیش از حد گرد و معنی وجود دارد هیچ مشکلات جدی اما نیز وجود دارد نه تنها در منطقه که در آن برتری دارد.

که چیز بدی نیست لزوما آن را فقط باعث می شود آن را کمی سخت به صراحت کامل توصیه می شود این گوشی برای هر گروه از مردم است. در سمت تلنگر آن را نیز بدان معنی است که من می توانم با برخی از جزئی هشدارهای توصیه آن را به تقریبا هر کسی است. آن را خوب میانی تلفن, اما آن را نمی توانید انجام دهید همه چیز را در یک وان پلاس می تواند گل سرسبد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن