آنلاین فعالیتهای ادبی حفظ Kodavas مشغول طول مستند

'Kodava Sahitya Changole' عبور از 3000 ضبط شده; با هدف لمس 5000 و بیشتر توسط B. C. Thimmaiah میسور/Mysuru:

توسط PARINEWS در 24 خرداد 1399

'Kodava Sahitya Changole' عبور از 3000 ضبط شده; با هدف لمس 5000 و بیشتر

توسط B. C. Thimmaiah

میسور/Mysuru: تجربه مستند با همه همراه با احساسات و ترس از تنهایی و عدم قطعیت ممکن است منجر به تولد یک ژانر جدید — مستند ادبیات. انزوا در زمان Coronavirus همه گیر ساخته شده است که برخی از افراد افسرده در حالی که دیگران باید آن را تبدیل به یک فرصت مطالعاتی به یادگیری چیزهای جدید و آزمایش با چیزهای جدید.

این بنگلور Kodava Samaja شورای جوانان به تازگی انجام داده است. تجربه. و در نتیجه یک موفقیت فوق العاده ای. شورای جوانان آغاز شده است Kodava Sahitya Changole' (یک رشته از Kodava ادبیات یا یک سری) در طول مستند که در آن Kodava مردم عبور از مرزهای جغرافیایی بود برای ضبط قطعات از Kodava ادبیات و ارسال آن در رسانه های اجتماعی. بنابراین محبوب 'Changole' است که از آن عبور کرده 3,000 قسمت و در حال حاضر به خوبی در راه خود را برای رسیدن به 5000 است.

در Changole' Kodava جوانان و کودکان و زنان و سالمندان در حال گرفتن با هم در دنیای مجازی برای نجات میراث غنی و فرهنگ است. فرهنگ و ادبیات, جشنواره, محلی و شیوه های که در کتاب و جزوه و در ذهن جامعه بزرگان که در حال حاضر در آن وجود دارد برای همه برای دیدن و یادگیری از طریق فیلم ها ارسال شده در های مختلف سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند WhatsApp, Facebook و Instagram.

جنبه های سنت برجسته

جدا از افراد و خانواده ها وجود دارد که باید گرفته در 'Changole' که در آن بزرگان خانواده هستند به معنای واقعی کلمه جستجو کتاب و ادبیات مناسب قطعات به اشتراک گذاشته شود در میان جامعه است. جالب اختصار یک مشخصه از همه قسمت ها در 'Changole' به عنوان افراد ندارید یا صبر برای دیدن کل فیلم.

مردم باید ثبت, جالب, قصه های از روستای خود, خانوادگی, بزرگان, Kodava clan Kodava Vaalaga, Kodava رقص و آداب و رسوم و Kodava ازدواج کودک-نامگذاری سنت ها و آداب و رسوم و همچنین شیوه ها و از همه مهمتر جشنواره روستاها. هر روستا در Kodagu اتحاد الوهیت و جشنواره ها برگزار می شود هر سال برای دلجویی از خدای و دعا برای رفاه روستاییان. این جنبه های منحصر به فرد و برجسته شد در بسیاری از فیلم ها.

عبور از موانع جغرافیایی

جدا از اعضای جامعه زندگی در Kodagu که شات فیلم در پس زمینه از خانه, باغ, قهوه شهرکهای زمینه ها و کوه ها بسیاری از مردم زندگی در شهرستانها و خارج از کشور بیش از حد ساخته شده اند ویدئوها و گردش اند. حتی Kodava جوانان از نیروهای مسلح را ثبت و ارسال شده ،

ابتکار آغاز شده توسط بنگلور Kodava Samaja جوانان رئیس شورای Chokanda Sooraj Somaiah در پایان ماه مارس زمانی که مستند اعلام شد. پس از ضبط قطعه خود را از ادبیات او نامزد سه عضو است که در نوبه خود نامزد نه عضو (هر سه) و گسترش محبوبیت. مثل که "Changole' در حال حاضر عبور 3,000 قسمت است و در این راه به دست 5,000.

پیشنهادات خود را به جامعه

نه تنها خواندن و یا خواندن قطعه را انتخاب کنید و ادبيات گرفته شده از رمان و داستان کوتاه و نمایشنامه و Kodava تئاتر Kodava آهنگ ها و مجموعه شعر بسیاری از اعضای جامعه به خصوص Kodava جوانان که درگیر در کار اجتماعی و اجتماعی-فعالیت های ساختمانی در زمان این فرصت برای دادن مشاوره به جامعه به عمل Kodava آداب و رسوم و تصویب آنها را به نسل جوان.

پیشنهاد داده شد در حفظ و فرهنگی و زبانی روح و بیشتر به علت 'Kodavaaame' (Kodava غرور و جامعه رفاه) به صورت جداگانه و بدون هدف قرار دادن هر کسی. کسانی که به طور کلی قطعه از مشاوره است که کمک خواهد کرد که جامعه به رشد و رونق و در همان زمان حفظ فرهنگ و روح جامعه.

"ما باید پاسخ فوق العاده ای از کودکان نو پا به nonagenarians (از یک سال و نوزاد به 94 سال در مردان و زنان). قبل از "Kodava Sahitya Changole' ما آمد تا با چیزی به نام "Kodava Arivole' یا Kodava لغت که در آن کلمات و ضرب المثل ها توضیح داده شد و به اشتراک گذاشته. بعد آمد 'Nangada Shammi Bavo' (برادر ما در قانون Shammi) که در آن سعی شد تا بیشتر ادبی علت با جذاب کاریکاتور, می گوید:" Chokanda Sooraj Somaiah.

ترویج فرهنگ ،

"این ابتکار برای کشتن خستگی و برخی از فعالیت های که ترویج زبان و فرهنگ و ادبی غول از Kodagu و همچنین ایجاد کرد جشنواره است. آن را با هدف توسعه پیوند میان اعضای جامعه و اعضای خانواده. بسیاری از این ویدئوها نشان می دهد جوانان روایت داستان در مورد خانواده خود اعضای خانواده خود خدمت کرده و یا خدمت در نیروهای دفاع و اعضای خانواده خود را که به دست آمده ملی و بین المللی شهرت," او گفت: 'ستاره میسور.'

"Kodava فرهنگ و ادبیات می تواند رشد کند با چنین طرح و خواهد شد را به نور فراموش شده جامعه قهرمانان. ما Kodavas باید فرهنگ منحصر به فرد است که متفاوت می باشد. متاسفانه این را فراموش کرده است, غفلت و یا نگهداری در کنار خود ما مردم است. شورای جوانان ساخته شده است تلاش برای رسیدن به جامعه و از طریق 'Kodava Sahitya Changole' ما ارسال یک پیام را در حفظ فرهنگ ما روابط خانواده و جامعه پیوند" Sooraj گفت و افزود که تمام ویدئوها خواهد بود ثبت شده و مستند برای مراجعات بعدی.

جلب C. T. راوی توجه

جالب توجه است که این ویدئوها و آن محبوبیت بسیار زیاد به توجه از کانادا و وزیر فرهنگ و ارشاد C. T. راوی و وزیر بیش از حد اتحاد پیوست ارابه موسیقی با قرائت شعر توسط Haradasa Appacha Kavi. حتی وزیر سابق Shobha Karandlaje به قرائت یک قطعه ادبی. مانند بسیاری از غیر Kodava دانشمندان و محققان قدردانی ابتکار عمل و گفتاری بسیار مورد Kodava ادبیات مردان در نیروهای مسلح و در همه جا از Kodava بازیکنان هاکی.

"این بنگلور Kodava Samaja جمهور Mukkatira T. Nanaiah معاون رئیس جمهور Mallengada میرا Jalaja کومار وزیر Chiriyapanda S. Suresh Nanjappa مشترک وزیر Kokkalera T. Kuttappa همه دیگر حامل و اعضای کمیته کمک کرده اند و به حمایت از 'Changole' ابتکار" Sooraj اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن