آنلاین Seva آغاز می شود در MM تپه معبد

جانبازان می های مختلف انجام Sevas به الوهیت و باید از طریق دارشان www.mmhillstemple.com Chamarajanagar: نر Mah

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

جانبازان می های مختلف انجام Sevas به الوهیت و باید از طریق دارشان www.mmhillstemple.com

Chamarajanagar: نر Mahadeshwara معبد یکی از برجسته معابد در دولت واقع در بالای نر Mahadeshwara تپه در Hanur taluk در Chamarajanagar منطقه آغاز شده است آنلاین seva به جانبازان از روز شنبه.

پس COVID-19 همه گیر و مستند همه مکان های عبادت بسته شد و جانبازان محروم شدند از ارائه puja. وجود دارد کرور جانبازان در انتظار معبد به بازگشایی و مرد Mahadeshwara تپه توسعه اقتدار در حال حاضر ساخته شده است یک مرکز که در آن جانبازان می توانید دارشان الوهیت و عرضه می تواند آنلاین ساخته شده است.

جانبازان می توانید ورود به سیستم MM هیلز سازمان توسعه وب سایت www.mmhillstemple.com بین 4 صبح تا 5.30 بعد از ظهر و همچنین از ساعت 6.45 به 8 ساعت هر روز به ارائه puja و دارشان.

Prasadam توسط پست

جانبازان در دولت که کتاب خود را sevas و پیشنهاد ویژه pujas در نام خود را آنلاین می توانید فایده prasadam (bilvapatre, vibhuti و خشک انگور) توسط پست با توجه به Jayavibhavaswamy از MM تپه توسعه قدرت.

نرخ هر seva

در زیر نرخ ثابت توسط سازمان برای هر یک از seva. Pancha Kalasa Navarathna Kireetadharane: Rs. 600; Ekadashavaara Rudrabhisheka: Rs. 300; Navarathna Kireetadharane: Rs. 750; Rudrabhisheka: Rs. 300; Ashtotara Bilwarchane: Rs. 300; Panchamrutha Abhisheka: Rs. 300; روشنایی به مدت یک ساعت: Rs. از 1200; 30 دقیقه: Rs. 750; 15 دقیقه: Rs. 500; Huli Vahana, Belli Vahana و Basava Vahana seva: Rs. 200.

در نظم اجتماعی را حفظ فاصله, Maharudrabhisheka, Rudra Trishathaka نامگذاری مراسم Laddu Seva Kajjaya Seva Bangarada Rathotsava, Sankashtahara Chaturti و Urottina Seva آنا Brahmotsava Seva لغو شده اند.

وزیر Jayavibhavaswamy گفت که هر چند مختلف sevas شد در دسترس آنلاین از قبل از آن است که برای اولین بار است که جانبازان بودند ارائه شده دارشان الوهیت آنلاین. بسیاری از جانبازان ساخته شده با استفاده از این فرصت در روز چهارشنبه و پنج شنبه بود و دارشان از الوهیت او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن