تنها پنج درمانگاه های سیار از امروز; 11,789 مردم به نمایش تا تاریخ

میسور/Mysuru: تا کنون در مجموع 11,789 مردم سود برده از کلینیک های سیار راه اندازی شده توسط دولت منطقه on Apr.2

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: تا کنون در مجموع 11,789 مردم سود برده از کلینیک های سیار راه اندازی شده توسط دولت منطقه on Apr.29 به ارائه خدمات پزشکی در آستان.

این تسهیلات که تا به حال 10 موبایل واحد در روز راه اندازی شد افزایش یافته و به 12 روز-2. اما از امروز (7 مه) وجود خواهد داشت تنها پنج درمانگاه های سیار در دسترس برای خدمات.

دیروز کلینیک های سیار بازدید K. R. Mohalla, Basaveshwara جاده Madhuvana, Subbarayanakere, Chamundi تپه Veeranagere, Bannimantap, هسور J. P. نگر پیر RMC NURM چهارم Chamundeshwari پارک در Sharadadevi ناگار Rehmania بلوک Tavarekatte راه آهن و چهارم از بافندگان مستعمره و نمایش 1,515 مردم است.

امروز, تلفن همراه, کلینیک انجام خواهد شد اردوگاه های بهداشتی در Srirampura, مندی Mohalla, Turabali خیابان, S. S. نگر از Bannimantap, Ashokapuram و Subhash نگر (Kesare).

سلامت غربالگری تکمیل شده در تمام بخش ها است. از این رو از مارس 7, تنها پنج درمانگاه های سیار در کار باشد. تا حال حاضر وجود دارد 12 واحد همراه با یک پزشک در هر واحد در حال حاضر وجود دارد خواهد بود دو پزشک در هر یک از پنج واحد. اردوگاه های بهداشتی انجام خواهد شد در 5 مکان تا مارس 17. – دکتر Nagaraju, MCC سلامت افسر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن