عملیات ببر: دو گربه های بزرگ اسیر در Mysuru و Kodagu

این felines ایجاد کرده بود و مرج در روستاهای هم مرز با Bandipur و جنوب Kodagu قهوه املاک گوندلوپت: ساکنان روست

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

این felines ایجاد کرده بود و مرج در روستاهای هم مرز با Bandipur و جنوب Kodagu قهوه املاک

گوندلوپت: ساکنان روستاهای هم مرز با Bandipur ببر رزرو و مناطق خاصی از مزارع قهوه در جنوب Kodagu باید heaved آه امداد امروز به عنوان دو ببر که تا به حال خرابی ایجاد شده توسط یورش انسان سرزمین و کشتار گاو سر دستگیر شدند روز گذشته توسط وزارت جنگل در عملیات های جداگانه.

در حالی که گریزان چهار سال ببر نزدیک Bandipur دستگیر شد نزدیک Kundakere با کمک از رام فیل ها دیگر ببر دستگیر شد در Srimangala در جنوب Kodagu.

بی خوابی شبانه به روستاییان

ببر اسیر در نزدیکی Bandipur استفاده می شود برای کشتن گاو سر در Kadabur, Chirakanahalli, Kundakere و Omkar مستعمره مرز Bandipur رزرو ببر. این گربه تا به حال به کشته شدن بیش از 17 گاو و متعدد گوسفند پس از یک ماه و داده بود شب بی خوابی به روستاییان بودند که از ترس به گام از خانه های خود را حتی در طول روز زمان است.

روز دوشنبه بعد از ظهر پنج رام فیل ها از جمله Dasara فیل Abhimanyu و کریشنا از Mathigodu فیل اردوگاه و Jayaprakash, Parthasarathi و گانش از Ramapura فیل اردوگاه آغاز شد عملیات خود را برای ردیابی گریزان ببر و ترسیم آن در یک بوش که در آن کشته شدن یک گوسفند در اوایل.

Tranquiliser پیکان اخراج

به عنوان به زودی به عنوان ببر دیدم Abhimanyu آن فرار به نزدیکی ناف کشت و زرع متعلق به یکی Parameshwarappa نزدیکی Kundakere. جنگل کارکنان که به دنبال ببر فیل ها احاطه شده موز کشت و زرع و جنگل کارکنان اخراج tranquiliser دارت ببر اما ببر ناپدید شد به بیشه.

هر چند جنگل کارکنان جستجو برای ببر آنها قادر به آن را بیابید و آن را به عنوان تا به حال تبدیل شدن به تیره, عملیات جستجو متوقف شد در شب. از سرگیری عملیات جستجو روز سه شنبه صبح, جنگل کارکنان در حدود 9 صبح متوجه میناکاری علائم ببر و گربه پنهان شده در Parameshwarappa زمینه.

به زودی دامپزشک دکتر Nagaraju tranquilised ببر که ارائه آن ناخودآگاه. جنگل کارکنان سپس پیچیده ببر در یک شبکه و آن را در زمان دور. Bandipur پروژه ببر مدیر T. Balachandra گفت که ببر زخم در پا و قادر به شکار و چنین بود که به دنبال یک طعمه آسان است. این امر می تواند اجازه دهید رایگان به جنگل پس از ارائه درمان, او گفت:.

دستیار Conservators از جنگل ها (ACFs) M. S. Ravikumar و K. Paramesh و دیگر جنگل پرسنل در زمان عملیات.

ببر مشبک در جنوب Kodagu

در یکی دیگر از ببر عملیات در Srimangala در جنوب Kodagu, جنگل پرسنل گروه موفق شده اند در گرفتن یک ببر بود که ترساندن برخی از روستاها در جنوب Kodagu.

در اوایل این ماه ببر خال خال بود داخل قهوه و مستغلات در نزدیکی Balele و نیز اندیش در نزدیکی یک قهوه و مستغلات در Rajapura ایجاد کرد. ترس تا به حال گریبانگیر ساکنان روستاهای واقع در حاشیه Nagarahole پارک ملی پس از گاو سر کشته شده توسط ببر در Virajpet Taluk.

روستاهای در حاشیه Bramhagiri پناهگاه حیات وحش و Nagarahole پارک ملی مانند Birunani, Beeruga, Ponnampet, Hudikeri, Harihara, Haisudlur, Bellur, Nalkeri, Kumatoor, Balele, Kottageri, Nittur, Karmad, Nallur, Mayamudi, Dhanugala, Siddapura, Valnoor و دیگر مناطق متاثر شده اند و گاو قتل گزارش شده است.

تهدید پس از 4 ماه

پس از گذشته سه تا چهار ماه بیش از 75 گاو کشته شدند و ساکنان بهبود حال نیم خورده لاشه در زمینه های خود را و قهوه املاک و یا در نزدیکی گاو میریزد. پس بسیاری از شکایت وزارت جنگل در نهایت عمل کرده است. ببر دستگیر شد در 2 امروز هستم و دکتر Sanath کریشنا Muliya سر کار.

چند روز به عقب ببر تا به حال مورد حمله یک گاو جرسی متعلق به Kallengada دینش Devaiah و گربه سانان خال خال شد توسط دینش خیزان 5 فوت دور از گاو لاشه. Dinesh فرار کرده بود نقطه ای ترس برای زندگی خود را. پس از نمایندگی به وزارت جنگل و تظاهرات توسط روستاییان سبز سیگنال داده شد آن را ضبط.

گروه مقصر انفعال

اما روستاییان جنوب Kodagu گفت که وجود دارد دو یا سه ببر در پرسه زدن در جنوب Kodagu و جنگل گروه انجام شد هیچ چیز به جز کلیک کردن بر روی عکس گاو لاشه نیمه خورده شدن توسط ببر. این روستاها هستند نزدیک به یک ببر به پرسه زدن در اطراف در همه زمینه ها. آنها حداقل 8 تا 9 کیلومتری آنها استدلال می کنند توجیه حضور بیش از یک گربه.

مسئول معاون کنسرواتور از جنگل ها (DCF) Konerira Roshni, دستیار کنسرواتور از جنگل ها (ACF) Sripathi محدوده جنگل افسر (RFO) Aramanamada Theertha و Kushalnagar معاون محدوده جنگل افسر (DRFO) Kannanda Ranjan Devaiah رهبری تیم را از جنگل کارکنان و موفق شد در گرفتن ببر. ببر شده است و بازسازی در Koorgalli توانبخشی مرکز Mysuru باغ وحش در حومه Mysuru.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن