Oppo راه اندازی اواسط محدوده رنو 4 نرم افزار برای $470

Oppo اعلام کرده است که رنو 4 نرم افزار به صورت بین المللی آزاد است. این یک mid-range گوشی نیست که یک میلیون ما

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

Oppo اعلام کرده است که رنو 4 نرم افزار به صورت بین المللی آزاد است. این یک mid-range گوشی نیست که یک میلیون مایل دور از خواهر شرکت وان پلاس' جدید Nord در مشخصات طراحی و قیمت گذاری.

رنو 4 نرم افزار دارای یک مات پشت پنل با یک شیب طراحی و براق کننده در چهار دوربین دست انداز. آن را احساس بسیار نازک و سبک با استانداردهای امروز در 7.7 میلی متر ضخامت و 161g. دوربین دست انداز خرس "افسانه نوآورانه QUADCAM" در حروف است که یک بازی بسیار سرگرم کننده چیزی برای نوشتن بر روی یک دوربین دست انداز اما در غیر این صورت این دستگاه جذاب است.

گوشی خوب به نظر می رسد از جلو هم با 6.5-inch 90Hz 1080p AMOLED با کوچکترین منحنی در لبه ها. بر خلاف دیگر خمیده صفحه نمایش این پنل نیست کشش راست به لبه گودی که می تواند یک نرم افزار یا باهم بسته به چشم انداز خود را.

داخلی مشخصات شامل یک پیکسل 720G پردازنده (در مقابل نورد را 765G), 8GB RAM, 128 GB از ذخیره سازی و 4000 mAh. Oppo شامل 65W SuperVOOC 2.0 flash شارژ است که می تواند در پر کردن باتری در 36 دقیقه بیش از USB-C است که در واقع کمی کندتر از اجرای این فناوری در برخی دیگر از Oppo گوشی اما سریع هنگامی که در مقایسه با تقریبا هر شرکت دیگر. هیچ شارژ بی سیم, جای تعجب نیست برای Oppo.

دوربین راه اندازی شامل 48-مگاپیکسل اصلی سنسور 32-مگاپیکسل عکاسی از دوربین 8 مگاپیکسلی ultrawide 2 مگاپیکسل ماکرو دوربین 2 مگاپیکسل, تک رنگ, سنسور. یکی از کلیدی ترین ویژگی های دوربین سیاه و سفید و حالت ویدئو است که برجسته مردم یا فردی رنگ بنابراین شما می توانید فیلم های خانگی خود را نگاه مانند Sin City — آن را در واقع کار می کند بسیار خوب است.

رنو 4 Pro در دسترس خواهد بود در بازارهای مختلف و هند راه اندازی است که در آگوست 5th. وجود دارد فقط یک 8GB/128GB مدل و آن را برای فروش Rs. 34,990 ($~470). که ممکن است به سختی فروش در برابر وان پلاس, Nord: OnePlus غالب بازار حق بیمه در هند و معادل 8GB/128GB مدل هزینه های Rs. 27,999 (375 دلار) با یک پردازنده سریعتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن