مخالف رشد می کند در برابر آقا MV مجسمه در تاریخ همتراز با Nalwadi در KRS

میسور/Mysuru: پیشنهاد دولت برای احداث آقا مهدی Visvesvaraya مجسمه همراه با "jarrod magan' Nalwadi Krishnaraja

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

میسور/Mysuru: پیشنهاد دولت برای احداث آقا مهدی Visvesvaraya مجسمه همراه با "jarrod magan' Nalwadi Krishnaraja Wadiyar در جنوب دروازه کریشنا رجا ساغر (KRS) سد را برانگیخته است تا یک بحث داغ است و رهبری شهرستان مورخ پروفسور P. V. Nanjaraj Urs.

این پروژه در حال انجام است در سد و انتظار به پایان خواهد رسید و در شش ماه دیگر. اما در حال حاضر وجود دارد این است که مخالفت با نصب و راه اندازی آقا MV مجسمه در تاریخ همتراز با Nalwadi مجسمه. Visvesvaraya شد Wadiyar را دیوان و رئیس مهندس ساخته شده است که سد.

مردم خواستار آن شدند که تنها Nalwadi مجسمه باید آمد تا نزدیکی دروازه جنوبی برجسته در حالی که آقا MV را مجسمه می توانید در مکان های مختلف در داخل سد و محوطه. چند همفکر افراد تحت رهبری پروفسور P. V. Nanjaraj اورس را تشکیل 'Maharajara Maana Ulisi Janandolana برای samiti' (ذخیره عزت و افتخار مهاراجه میسور).

این برای samiti برگزار شد یک جلسه در Jaladarshini مهمان خانه در روز پنج شنبه برای بحث در مورد مجسمه مسئله است که در آن اعضای مختلف سازمان صورت گرفت. آنها به شدت به مخالفت با دولت حرکت می کند و هشدار داده اند در اعتراض به همان در تاریخ 8 ژوئن در نزدیکی DC ،

حقایق تاریخی

ریاست این نشست پروفسور Nanjaraj Urs گفت که مغبون مهاراجه از میسور Nalwadi Krishnaraja Wadiyar که صرف پول و فروش طلا و جواهر برای ساخت سد منصوب آقا مهدی Visvesvaraya به عنوان مهندس ارشد این پروژه در دسامبر سال 1909 پس از سد طراح و مهندس ارشد سروان. نیکلاس برنارد ادوین یک خارجی درگذشت در حالی که تلاش برای نجات Kannadiga کارگران از غرق شدن در Cauvery رودخانه در حالی که در اوایل همان سال (1909).

اگر چه Visvesvaraya با اعتبار احداث این سد است که به او نام و شهرت جهانی او مجسمه ای ساخته می شود در جای دیگر. اشاره به این که آقا MV اعطا شد این کشور بالاترین غیرنظامی جایزه Bharat Ratna بعد از آن ، Urs اما نگهداری می شود که با وجود Bharat Ratna آن نامناسب است به نصب مجسمه خود را همراه با آن از رویایی Nalwadi Krishnaraja Wadiyar ساخته شده است که بسیاری از فداکاری.

سروان. نیکلاس برنارد ادوین عامل

در حالی که Nalwadi و Maharani وانی Vilas Sannidhana به فروش می رسد از خانواده سلطنتی جواهرات آقا MV بود کسی که اعدام این پروژه است. ما نه در برابر آقا MV اما ما می توانید هر دو آنها را در همان هواپیما و نمی تواند آنها را درمان به همان اندازه, اگر آقا MV مشارکتهای نمی توان نفی او استدلال کرد.

این ادعا که طرح اصلی از سد شد پیش نویس توسط سروان. نیکلاس برنارد ادوین او نگهداری می شود که واقعی با این نسخهها کار در ساخت و ساز این سد صورت گرفت 21 سال از دسامبر سال 1911 به سال 1932 و آقا MV مشغول به کار به عنوان مهندس ارشد از سد فقط برای یک سال (دسامبر 1911 1912) و هفت مهندسان ارشد او موفق شد تا این پروژه تکمیل شد و در سال 1932. این واقعیت باید توجه داشته باشید ، Urs گفت.

توهین به Nalwadi

"مهاتما گاندی بود به نام Nalwadi یک jarrod magan توجه خود را يومان خدمت خالصانه به جامعه است. آن است که Nalwadi که ساخته شده در جهان نگاه در میسور برای آن میراث سازه های زیبایی و مهاراجه چشم انداز برای توسعه این شهرستان است. زمانی که چنین است در این صورت دولت باید سعی کنید به توهین Nalwadi با نصب مجسمه از شخصیت های دیگر که در کنار او در KRS سد داشتند."

ادامه پروفسور Urs گفت که اتحادیه های دولت در سال 2015 تا به حال توهین Nalwadi هنگامی که آن را رد کرد و درخواست های عمومی به نام میسور فرودگاه بعد از او (Nalwadi) و به دنبال نام های دیگر. در حال حاضر آن را به نوبه خود از دولت به توهین Nalwadi گفت و خواست مردم برای آمدن به جلو برای صرفه جویی در عزت و افتخار Nalwadi که اختصاص داده شده تمام زندگی خود را برای رفاه مردم است.

در این جلسه همچنین حل و فصل به مرحله یک اعتراض در مقابل DC در ژوئن 8, و به دیدار با وزیر در مورد این موضوع. سابق MLC Puttasiddashetty, فعال, Shabbir مصطفی اعضای مختلف سازمان — آراویند شارما Nandeesh Urs, Sosale Siddaraju, Vijayadevaraj Urs, Ashwathnarayan Raje Urs, Yamuna, Prithviraj, Subramanya Raje Urs, Borappa شتی و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن