اوراکل است که در مذاکرات برای خرید TikTok 'sکسب و کار ایالات متحده

اوراکل ابراز علاقه به کسب TikTok ، Financial Timesبه گزارش مالی تایمز ، دادن مایکروسافت رقیب بالقوه در پیشنهاد

توسط PARINEWS در 28 مرداد 1399

اوراکل ابراز علاقه به کسب TikTok ، Financial Timesبه گزارش مالی تایمز ، دادن مایکروسافت رقیب بالقوه در پیشنهاد خود را برای کنترل برنامه چینی های اجتماعی ویدیو در آمریکا. لاری الیسون 'sغول نرم افزار سازمانی گزارش داده است مذاکرات مقدماتی با TikTok 'sشرکت مادر ByteDance در حال حاضر برگزار شد ، کار با سرمایه گذاری شرکت های سرمایه گذاری جنرال آتلانتیک و سکویا سرمایه ، و "به طور جدی با توجه به" کسب و کار خود را در ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا ، و نیوزیلند است.

رئیس جمهور ترامپ در روز جمعه دستور اجرایی صادر کرد و دستور داد ByteDance کسب و کار خود را در ایالات متحده در عرض 90 روز به فروش برسانند. FT FT یادداشت که اوراکل میلیاردر بنیانگذار الیسون یکی از چند مدیران فناوری آمریکا است که آشکارا حمایت ترامپ است، هر چند که مشخص نیست که آیا اوراکل خواهد بود خواستگار ترجیح ی کاخ سفید برای TikTok.

معامله برای خرید بخشی از TikTok خواهد بود از نظر قانونی پر و پیچیده فنی. تا به حال، مایکروسافت در تلاش برای یافتن یک خریدار آمریکایی، به عنوان دونده ٔ جلو در نظر گرفته شده است. FT پیش از این گزارش از The Wall Street Journal وال استریت ژورنال که گفته بود توییتر نیز ابراز علاقه زودهنگام کرده است، اما گفته می شود که نگرانی های جدی در مورد ظرفیت مالی خود را برای این معامله وجود دارد. در حالی که ByteDance قیمت را به طور عمومی نام گذاری نکرده است، موفقیت TikTok آن را به عنوان با ارزش ترین راه اندازی جهان در سال 2018 پیشبرد کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن