ما 16 مورد علاقه اسباب بازی برای کمک به مراقبت و سرگرم کردن بچه ها

مدرسه برای آینده قابل پیش بینی nannies جداسازی در مراکز مهد کودک را تعطیل و تاریخ بازی لغو شده ا

توسط PARINEWS در 21 اردیبهشت 1399

مدرسه برای آینده قابل پیش بینی nannies جداسازی در مراکز مهد کودک را تعطیل و تاریخ بازی لغو شده است. کودکان خود را در حال حاضر بستگی دارد شما به صورت 24 ساعته مراقبت و آموزش و پرورش و تفریحی. پس چه می توانید انجام دهید را به روز خود را — و ایشان — بهتر است ؟

ما خواسته پدر و مادر از Vox Media آنچه را به آنها شده است با استفاده از برای کمک به آنها را به مراقبت برای آموزش و سرگرم کردن کودکان خود را در خانه. در اینجا برخی از پاسخ های ما است.

(توجه داشته باشید: اگر شما قصد استفاده از یک لانه و یا دوربین های دیگر متصل به اینترنت دوربین به عنوان یک مانیتور کودک شما ممکن است بخواهید برای بررسی از این مقاله در مورد چگونگی امن لانه و دستگاه های دیگر.)

مراقبت از آنهایی که کمی

عزیزم اتصال

من عاشق بچه ها اتصال برنامه را برای پیگیری از برنامه کودک و سلامت همه چیز. این پشتیبانی از چندین بچه ها (مناسب برای کسانی که با دوقلوها / مضارب) و اجازه می دهد تا کاربران متعدد / پدر و مادر / پرستار / پرستاران / پزشکان به آن اضافه شود که کاربران برای اضافه کردن سیاهههای مربوط.

ملیسا جوان
مدیر مهندسی, درآمد, تجربه

[من موافق] در نوزاد اتصال برنامه. آن را تا به بسیاری از ویژگی های ما استفاده نمی, اما ما باید همیشه از آن استفاده می شود برای ردیابی قد / وزن / اندازه سر و بلافاصله آن را نشان می دهد صدک رشد و نمودار.

اد کلینتون
ارشد, محصول, مدیر, گروه کر

جوانه نوزاد

جوانه به شما اجازه می دهد پیگیری تغذیه, داروها, و بیشتر. این به خصوص مفید است که نوزاد دوره که در آن شما از دست دادن تمام حافظه کوتاه مدت و مفهوم زمان است. با جوانه من می تواند علامت را زمانی که من تغذیه کودک, و من به خودم تکیه مه آلود مغز برای به یاد داشته باشید. شوهر من و من هنوز هم گاهی اوقات استفاده از آن را به یاد داشته باشید زمانی که ما به پسر ما در حال حاضر تقریبا دو تیلنول یا دیگر پزشکی است. شما می توانید به اشتراک گذاری آن با چندین اعضای خانواده پس هر کس از اطلاعات.

آنا شمالی
ارشد خبرنگار Vox.com

نظارت بر کودکان و نوجوانان

Dropcam (در حال حاضر لانه Cam)

من عاشق استفاده از ما Dropcam به عنوان یک مانیتور کودک (در نهایت داشتن دو برای هر دو فرزندان ما). این آسان برای استفاده و چند نفر به طور همزمان می تواند نظر پخش و ضبط ویدئو. وجود دارد چند آلی لحظات من قادر به ذخیره تصویری که بی بها هستند (مانند پسر من برای اولین بار گفت: "مامان" و من دختر آرام و آواز به پسر من در شب).

Jory Ruscio
ارشد full-stack مهندس داده

(توجه داشته باشید: Dropcam دوربین های جایگزین شده اند لانه کم.)

ابر کودک مانیتور

ابر کودک مانیتور برنامه به ما اجازه داد چند بار زمانی که ما به طور منظم دوربین / نظارت بر راه اندازی کرده اند که محدوده ما مورد نیاز است. آن را می توانید اطلاعیه های فشار هنگامی که آن را تشخیص صدا در این اتاق است که بسیار مفید است.

اد کلینتون

نوزاد اپتیک DXR-8

من نوزاد اپتیک DXR-8 در هر دو از اتاق بچه ها و یکی در قوانین من در' محل. این عالی نظارت تصویری و شما همچنین می توانید از طریق آن, بنابراین اگر من در دو طبقه و دور و پسر من است و fussing من می توانید به او بگویید من می آیم و او آرام.

ارین Bakst
SVP مردم و فرهنگ

الکسا / اکو

ما فن آوری های مورد علاقه برای بچه ها توسط الکسا — ما با استفاده از این nonstop! با بچه اول من بودم وحشتناک در ورود به سیستم تمام چیزهایی که من نیاز به. بنابراین با این بچه من با استفاده از الکسا. عنوان: "الکسا, ورود به سیستم که من تغذیه کودک 6 ozs." "الکسا, ورود به سیستم که کودک pooped." "الکسا تنظیم زنگ هشدار برای سه ساعت برای یک بطری" (از آنجا پس از سه ساعت, بطری بد است). من برای نوشتن هر چیزی را — پس از آن آسان است! پس از آن ما می خواهم با استفاده از الکسا را "برای تلفن های موبایل از اقیانوس" برای زمانی که او خواب است.

هدر Savatta
کنسرت راه حل

[من موافق] در الکسا / اکو. ما با استفاده از آن به عنوان یک فاصله تایمر. تدریس بچه های ما می گویند "الکسا توقف" واقعا سریع است. همچنین شما می توانید با استفاده از اکو به عنوان یک مانیتور اگر شما می خواهید. شما می توانید با استفاده از تلفن خود را به شیر را به آن را به عنوان یک دستگاه گوش دادن.

ملیسا جوان

Philips Hue lightbulbs

سال از من ممکن است پشیمانی اجازه بچه ها من رشد با الکسا در زندگی خود را. اما تا زمانی که من هنوز هم قرار دادن سوالات به رختخواب ممنون میشم hands-free voice-dimmable چراغ. آنها به ما اجازه حمل دختران ما طبقه بالا و تغییر پوشک در وسط شب بدون قطع بیش از اسباب بازی و یا ترس از بیداری آنها را با یک انفجار ناگهانی نور به صورت. "الکسا مجموعه چراغ به 1 درصد" ممکن است بسیاری ادا عبارت در خانه ما این روز است.

Sean هالیستر
ارشد اخبار, ویرایشگر آستانه

VTech صوتی Baby Monitor

من عاشق VTech non-video baby monitor. آن در حدود $30 و آثار شگفت آور خوبی و بدون هر یک از استاتیک که بسیاری از ناظران را — و آن را به خوبی به چیزی است که فقط صوتی. ما همچنین یک لانه گیری عملکرد به عنوان یک نظارت تصویری هنگامی که ما می خواهم برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد اما ما پیدا کرده اند که صدا در خدمت ما اطلاع رسانی اهداف و نگه می دارد در یک بررسی جدید که پدر و مادر وحشت است که شما ممکن است توسعه از بودن قادر به تماشای کودک شما / بچه خواب تمام وقت.

میریام Nissly
دستیار و مشاور عمومی

[من می توانم تایید] برای VTech مانیتور! به صورت تصویری, ما با استفاده از اب نبات چوبی مانیتور کودک که کاملا خوب اما وابسته به Wi-Fi بنابراین ما فکر کردم این امر می تواند خوب برای پشتیبان گیری فقط در مورد.

تارا بلند
تهیه کننده اجرایی چند ضلعی

فعالیت برای کودکان و نوجوانان

Osmo

برای سنین پنج تا 12

ما طرفداران بزرگ از Osmo بازی برای پیش دبستانی-plus. بازی Osmo است بسیار دوست داشتنی فعالیت برای من سه تا از بچه ها در سن سه و پنج و هفت. فیزیکی قطعات اجازه می دهد برای یک مقدار بیشتر تعاملی و لامسه تجربه. بازی سرگرم کننده و آموزشی است. از کاوش فیزیک, ساخت پیتزا و محاسبه تغییر و برنامه نویسی بچه ها در حال اشغال برای ساعت.

Jory Ruscio

لگو آموزش و پرورش WeDo 2.0 Core مجموعه

برای سنین هفت و بالاتر

پسر من تا به حال بسیاری از سرگرم کننده با این مجموعه است. مفهوم بزرگ در استفاده از یک اسباب بازی که بچه ها در حال حاضر آشنا (لگو) و معرفی آنها به برنامه نویسی و روبات. من دوست دارم که چگونه پسرم را دنبال گام به گام دستورالعمل به پایان رسید و پس از آن تغییر پیشنهاد برنامه نویسی برای انجام کاری متفاوت است. این هر دو به کارگردانی و باز به پایان رسید.

Jory Ruscio

ABCmouse.com Early Learning Academy

برای سنین دو تا هشت

ما به تازگی در هیئت مدیره ABCmouse قطار برای ما پنج سال و این جای تعجب بزرگ! گرافیک بسیار 2002, اما از آن است که نگه داشتن او را سرگرم برای حدود یک ساعت در روز.

ابیگیل Aronofsky
مدیر استراتژی برند

Google Chromecast

من عاشق گوگل Chromecast چرا که ما سعی می کنیم برای به حداقل رساندن pop-ups ads دستی در خانه ما و این که اساسا اجازه می دهد تا من بازیگران هر آنچه که آنها می خواهید به تماشای و یا انجام بر روی تلفن بر روی صفحه نمایش تلویزیون.

استر کوهن
رسانه های اجتماعی, مدیر آستانه

Amazon Fire HD 8 Kids Edition

بر روی کاغذ وجود دارد بسیاری از چیزهایی که بچه ها Edition آتش قرص جذاب به پدر و مادر است. همه آنها می آیند با یک ssbbw لاستیکی مورد که باعث می شود آن را آسان به نگه دارید و سخت برای شکستن. باید بچه خود را شکستن آن آمازون فراهم می کند دو سال نگران آزاد حمایت می کند. و هر یک از بچه ها نسخه قرص همراه با یک اشتراک به آمازون FreeTime خدمات که اجازه می دهد تا پدر و مادر کنترل محتوای در دسترس است بر روی آن و تعیین محدودیت زمانی برای چگونه بچه ها می توانند با استفاده از قرص در هر روز.

در عمل, قرص عینی وحشتناک است. رابط کاربری گیج کننده عملکرد آهسته است و laggy و عمر باتری برگ زیادی به دلخواه می شود. کسانی که همه چیز تمام موضوع برای من یک محصول حرفه ای مؤلف اما برای من پنج ساله و هشت ساله آتش قرص ما آنها را یک زن و شوهر تعطیلات پشت های مورد علاقه خود را ، آنها استفاده از آنها را برای بازی watch Spongebob Squarepantsو شاید گاهی اوقات خواندن یک کتاب. در راه سفر به عقب هنگامی که ما استفاده می شود به کسانی که آنها ضروری به نگه داشتن آنها را خوشحال و اشغال و اجازه دهید من نگرانی در مورد ادغام بر روی بزرگراه بین ایالتی.

در حالی که ما در خانه گیر کرده برای آینده قابل پیش بینی ما به شدت دل کردن دسترسی به قرص مبادا بچه ها صرف تمام لحظات بیداری خود را در آنها خیره. من آرزو می کنم آنها بیشتر مفید برای کمک به مدرسه — اینها هنوز هم در درجه اول زمان پخش و سرگرمی ماشین آلات — اما بچه ها به نظر نمی رسد به خاطر داشته باشید که آنها نمی.

دن Seifert
معاون سردبیر آستانه

به خواب

تخم استراحت +

تخم استراحت+ است که اساسا جهان fanciest ماشین سفید سر و صدا. من آن را دوست دارم چرا که شما می توانید کنترل آن از طریق تلفن خود را; آن را می توان نظارت بر آن را برنامه ریزی تنظیمات پس آن بر می آید به طور خودکار برای خواب و چرت زدن و بار و شما می توانید از خواب بیدار کردن تنظیمات با صداهای مختلف و یا چراغ. آن را به یک شارژ باتری بنابراین شما می توانید جدا از آن و حرکت آن را در اطراف خانه اگر شما نیاز به.

من یکی در هر دو از اتاق بچه ها. هنگامی که پسر من است که با صدای بلند در حالی که کودک در حال چرت زدن ما به نوبه خود او سر و صدا سفید در برنامه. این واقعا مناسب! آه و بلندگوی دو طرفه بنابراین شما می توانید از طریق آن از تلفن خود را.

لورن ویلیامز
SVP & editor-in-chief Vox & Recode

من همچنین با استفاده از تخم استراحت. این برنامه ریزی از تلفن همراه خود را با برنامه و می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک مهد کودک در شب نور خوب برای بیدار کردن نور و صدا و ماشین آلات و غیره.

ملیسا جوان

Dohm کلاسیک سر و صدا سفید ماشین

Dohm بزرگ است چرا که این طبیعی است که سر و صدا. ما هنوز هم استفاده از آن را امروز. سفید سر و صدا است که باید هنگامی که شما زندگی می کنند در یک شهر یک creaky خانه یا خواهر و برادر اشتراک گذاری اتاق.

Jory Ruscio

هاکلبری

هاکلبری واقعا مفید بود در گرفتن بچه های ما خواب دیده. آن را دارای یک رابط کاربری ساده که به شما امکان ورود به سیستم bedtimes, چرت و تغذیه. سپس آن را محاسبه خود "SweetSpot" برای زمانی که بعدی خود را در خواب خواهد بود و یا هنگامی که زمان خواب خود را باید بود. آن را معمولا بر روی نقطه ای و ساخته شده است که قرار دادن کودکان و نوجوانان را یک نسیم است. اگر شما مانند نمودار و نمودار های تاریخچه ویژوال الگوهای خواب خود را بنابراین شما می توانید ببینید که چه مقدار خواب کودکان شما در حال گرفتن بیش از زمان.

Ateeb احمد
مدیر زیرساخت های آن



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن