بیش از 30 COVID-19 بيمار untraceable در شهرستان

مقامات پیدا کردن آن را دشوار برای ردیابی کسانی که آزمایش مثبت به دلیل نادرست اطلاعات تماساز این پس Aadhaar کار

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399
  • مقامات پیدا کردن آن را دشوار برای ردیابی کسانی که آزمایش مثبت به دلیل نادرست اطلاعات تماس
  • از این پس Aadhaar کارت رای دهندگان ID یا پان کارت اجباری قبل از سواب مجموعه

میسور/Mysuru: بیش از 25 تا 30 COVID-19 نفر در شهرستان که فرستاده شد به خانه قرنطینه untraceable به آنها داده بود اشتباه شماره تماس برای نظارت مقامات در حالی که دیگران به اشتباه آدرس.

"هر روز کارکنان قادر به ردیابی افرادی که نام آنها در این لیست گنجانده از خانه جداسازی بیماران پس از آزمایش مثبت گفت:" معاون کمیسر Abhiram G. Sankar.

صحبت کردن به ستاره میسور امروز صبح گفت که اجتماعی فاصله تنها راه برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس و کسانی که در تماس با مثبت بيماران در معرض خطر آلوده شدن. "حتی اگر ما موفق به ردیابی بیماران از آن خواهد شد یک کار طاقت فرسا برای ردیابی کسانی که در تماس خود را. این خطر وجود دارد از این افراد رومینگ خیابان و denizens زندگی در مجاورت نه دانستن هر چیزی. مردم باید بیشتر مسئول" DC گفت.

'ما در حال پیدا کردن آن را دشوار برای پیگیری کسانی که آزمایش مثبت به دلیل نادرست اطلاعات تماس. اضافه کردن به مشکلات ما اشتباه آدرس مبله توسط کسانی که برای تست ساخته شده است آن را حتی سخت تر برای ردیابی بیماران و اولیه خود را, اطلاعات تماس," او گفت:.

شده اند وجود دارد بیش از 25 به 30 مورد از بیماران dodging مقامات از طریق ابزار های مختلف در Mysuru منطقه. "مقامات ما پیدا کرده اند که هنگامی که سواب گلو جمع آوری شده مردم داده اند آدرس اشتباه, اشتباه, شماره تلفن, شماره 9 رقمی شماره تلفن های و حتی شماره تلفن های افراد دیگر است. ما در بر داشت سه نفر در Agrahara دادن آدرس اشتباه. در برخی موارد آنها را روشن کردن تلفن همراه خود را و یا می داده اند اشتباه جزئیات تماس و نادرست شماره تلفن همراه. این ساخته شده است که آن را تقریبا غیر ممکن است برای ما برای ردیابی آنها" Abhiram Sankar گفت.

برای جلوگیری از این مسائل دولت های منطقه ساخته شده است آن را اجباری برای مردم به تولید خود Aadhaar کارت و یا رای دهندگان ID پان کارت یا هر کارت هویت معتبر در حالی که جمع آوری اطلاعات قبل از تست های گرد. "ما خواسته افسران به درخواست فردی برای دادن یک تماس از دست رفته به افسر تلفن همراه, برای از بین بردن شانس نادرست شماره تلفن," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن