بیش از نیمی از ما بچه ها در حال بازی Roblox و آن را در مورد به میزبان Fortnite-esque مجازی احزاب بیش از حد

حماسه بازی های محبوب رایگان-به-بازی بازی عنوان Fortnite نشان داده است که افراد به ویژه کودکان و نوجوانان در حا

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

حماسه بازی های محبوب رایگان-به-بازی بازی عنوان Fortnite نشان داده است که افراد به ویژه کودکان و نوجوانان در حال حاضر به گله به جذاب فضاهای مجازی به برگزاری meetups, و احزاب را به عنوان راه هایی برای معاشرت در طول بیماری همه گیر. بسیاری از این کودکان به احتمال زیاد بازی Roblox, بیش از حد. این شرکت فقط گفته The Verge که بیش از نیمی از ما را کودکان و نوجوانان زیر سن 16 بازی — و این هفته Roblox اضافه کردن خود را در فضای خصوصی آنها را به میزبان های مجازی خصوصی تولد احزاب و گردهمایی های اجتماعی.

بر خلاف Fortniteحزب رویال حالت که کوچک جزیره پر از فعالیت برای کل جامعه به لذت بردن از جمله کنسرت ها و فیلم نمایش اسپانسر شده از طرف بازی حماسی خود Roblox را "حزب جای" یک محل خاص برای بازیکنان به میزبان خود وقایع.

محل حزب در حال حاضر در تست بتا و رایگان برای دسترسی به آن شد که قبلا استفاده شده توسط توسعه دهندگان برای میزبان خود را در بازی حوادث از جمله یک جهان: با هم در خانه مجازی کنسرت در ماه آوریل است. که در همان ماه های توسعه دهندگان شروع به انطباق بازیکنان به دنبال برگزاری اجتماعی متمرکز حوادث با راه اندازی "با هم بازی" ابتکار ساخته شده است که ایجاد و پیوستن به سرور خصوصی از طریق Roblox ارزان تر در 10 Robux (حدود 12 سنت) در هر سرور.

در اینجا چگونه Roblox توضیح داده شده "با هم بازی":

یک راه آسان برای پیدا کردن بازی است که اجازه می دهد شما را به شرکت در فعالیت های سرگرم کننده اجتماعی با دیگران مانند بازدید از مراکز خرید کمپینگ رفتن و یا سوار waterslides همه در حالی که باقی مانده امن و سالم در داخل خانه.

در حال حاضر اگر چه توسعه دهندگان ارائه می دهند کسانی که سرور خصوصی به صورت رایگان و با آنها می توانید انتخاب محل حزب اگر آنها می خواهند به میزبان های مجازی جشن تولد در خاص که Roblox مرحله.

Roblox راه اندازی در سپتامبر سال 2006 شده است و یکی از بسیاری از بازی های که بازیکنان به طور خاص کودکان باید مورد استفاده قرار گیرد به ماندن متصل با دوستان خود در حالی که در گیر شده است. در ماه مارس Roblox دیدم 40 درصد افزایش کاربران; در آوریل Roblox شرکت گفته بلومبرگ که "دو سوم از تمام ایالات متحده کودکان بین 9 و 12 ساله با استفاده از Robloxو آن را توسط یک سوم از آمریکایی ها در زیر سن 16 سالگی." در فقط سه ماه است که تعدادی ظاهرا در حال حاضر رشد از "سوم" به "بیش از نیمی از آمریکایی ها که سن و این شرکت می گوید این 120 میلیون فعال ماهانه بازیکنان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن