پاناسونیک برای از سرگیری کار در تسلا نیویورک خورشیدی کارخانه این هفته

پاناسونیک شروع مجدد تولید در تسلا بوفالو, نیویورک, پانل های خورشیدی کارخانه این هفته پس از برخی از کسب و کار د

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

پاناسونیک شروع مجدد تولید در تسلا بوفالو, نیویورک, پانل های خورشیدی کارخانه این هفته پس از برخی از کسب و کار در غرب نیویورک منطقه داده شده است چراغ سبز برای بازگشایی, آستانه آموخته است. کارخانه غیر فعال شده تقریبا دو ماه.

"من تصمیم به بازگشایی کارخانه از چهارشنبه 5/20" مارک شیما رئیس جمهور پاناسونیک آمریکای شمالی خورشیدی انرژی بخش گفت: در یک شنبه شب ایمیل خود را به 400 نفر از کارکنان که به دست آمده توسط آستانه. دو روز را صرف انجام چک تجهیزات, او گفت:, و "استاندارد ساخت" روز جمعه آغاز خواهد شد مه 22.

پاناسونیک "تکمیل آماده سازی تحت همکاری با تسلا مانند تهیه ماسک های عفونی و دستمال مرطوب, مجموعه پروتکل جدید برای ورود قوانین جدید در کافه تریا و تولید کف صندلی جدید واگذاری در منطقه به منظور حفظ 6' به شخص بعدی" شیما نوشت. کارکنان نیز باید از طریق یک بیماری همه گیر آموزش ایمنی قبل از اولین تغییر با توجه به ایمیل.

روشن نیست که آیا تسلا که استخدام بیش از 1000 نفر در این کارخانه نیز راه اندازی مجدد تولید وجود دارد پس از در حال حاضر از سر گرفته تولید باتری در نوادا و تولید خودرو در کالیفرنیا است. چندین سخنران برای این شرکت نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر در روز سه شنبه.

پاناسونیک در اصل برنامه ریزی شده را به کارکنان خود را به عقب در مه 16, اما تا به حال به تاخیر در راه اندازی مجدد خطوط تولید خود به دلیل غربی نیویورک منطقه در ابتدا دیدار با فرماندار نیویورک اندرو کومو معیار برای بازگشایی, به عنوان آستانه اولین هفته گذشته گزارش. تولید در این کارخانه متوقف شده است از اواسط ماه مارس و یکی از پاناسونیک کارگران کارخانه آزمایش مثبت برای COVID-19 مدت کوتاهی پس از خاموش شدن — چهارم شناخته شده کارمند در یکی از تسلا ما امکانات برای تست مثبت در آن زمان است.

پاناسونیک اعلام کرد قصد دارد برای پایان دادن به دخالت خود را در Buffalo کارخانه در اوایل این سال است. این شرکت گفت: بسیاری از کارکنان خود را که آنها تنها نیاز از طریق پایان ممکن است با برخی از آنها مورد نیاز از طریق آغاز ماه ژوئن. اما پس از خاموش شدن سرقت این شرکت از دو سال از تولید شیما گفت که کارکنان پاناسونیک در حال حاضر کار در این کارخانه تا پایان ماه ژوئن است. این شرکت قرار است به طور کامل خروج این کارخانه در ماه سپتامبر.

بوفالو کارخانه است که در آن تسلا همچنین باعث می شود آن "سقف خورشیدی" محصول که فشار پانل های خورشیدی-سبک تکنولوژی منحصر به فرد کاشی های سقف. مشک به تازگی گفت که تسلا بود "به دست آوردن شتاب با سقف خورشیدی قبل از COVID اساسا بسته ما هر دو از این توانایی نصب و توانایی برای به دست آوردن اجازه ها و پروانه." مشک بود نیز گفت: تسلا ممکن است با استفاده از بوفالو کارخانه تولید هواکش برای COVID-19 بیماران اما معلوم نیست اگر تسلا تا کنون ساخته شده ، این شرکت به جای منابع برخی از مکان هایی مانند چین و ارسال آنها را به مکان نیاز دارند.

پس از اخبار از پاناسونیک و تسلا فروپاشی ظاهر در ماه فوریه آن را کشف شد که تسلا شده است با استفاده از سلول های خورشیدی از یک شرکت چینی در آن خورشیدی سقف کاشی و پاناسونیک آغاز صادرات محصولات آن باعث می شود در بوفالو کارخانه. پاناسونیک هنوز هم تا به برخی از این سفارشات خارج از کشور سمت چپ را پر کنید با توجه به ایمیل همین دلیل است که این شرکت در حال گسترش تولید برای یک ماه دیگر.

هر دو شرکت از سر گرفته عملیات تسلا در نوادا Gigafactory هفته گذشته است. (Panasonic باعث می شود سلول های باتری برای تسلا خودروهای الکتریکی و ذخیره سازی انرژی محصولات است که کارخانه.) فقط این هفته پاناسونیک رئیس امور مالی گفت: این شرکت با توجه به گسترش حضور خود در نوادا کارخانه. تسلا در ضمن گزارش شده است که کار بر روی نسل بعدی باتری برای محصولات خود را در رابطه با باتری غول معاصر Amperex Technology Co. Ltd.

تسلا نیز از سر گرفت ساخت اتومبیل در سوم خود را به ما کارخانه در کالیفرنیا است. مدیر عامل شرکت Elon Musk بارها برافراشته در برابر ماندن-صفحه اصلی سفارشات که ناشی از خود شرکت و کارخانه را تعطیل خواستار آنها را "خلاف قانون اساسی" و "فاشیست." در یک ایمیل به کارکنان در هفته گذشته شیما گفت: پاناسونیک "همیشه پیروی از قوانین و رسمی جهت از دولت و دولت های محلی حتی اگر کسانی که متفاوت از قصد ما برای PSNA فعالیت های کسب و کار."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب