Pandavapura کارخانه شکر همه مجموعه ای برای یک شروع تازه

Pandavapura: این Pandavapura Sahakara Sakkare Karkhane (PSSK) در Pandavapura در مندیا منطقه محبوب شناخته شده ب

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

Pandavapura: این Pandavapura Sahakara Sakkare Karkhane (PSSK) در Pandavapura در مندیا منطقه محبوب شناخته شده به عنوان Pandavapura کارخانه قند در نظر گرفته و به عنوان راه نجات از بسیاری از نیشکر تولید کنندگان در این بخش از منطقه است که تمام مجموعه به صورت مجدد شروع به زودی با دولت به احتمال زیاد به تکمیل فرآیند مناقصه توسط May 13.

کارخانه آغاز شده است که در این تعاونی بخش دهه پیش بسته شد سال پیش با توجه به نصب و زیان پس از آن دولت دعوت احزاب خصوصی برای اجرای کارخانه. بعد Kothari قند جلو آمد و به اجرای کارخانه اما نمی تواند مدیریت آن را اجرا کنید و پس از آن کارخانه بسته شد دوباره. اما در حال حاضر حرکت دولت برای راه اندازی مجدد کارخانه را به دست اورد تازه کشش با دعوت از مناقصه برای اجازه دادن به کارخانه در اجاره برای یک مدت 40 سال است.

بیش از 10 خصوصی بازیکنان از جمله Kothari قند باید پیشنهاد برای مناقصه و پیشنهاد موفق شناخته خواهد شد تنها زمانی که دولت باز می شود تمام دریافت مناقصات است که به احتمال زیاد به رخ می دهد در مدت کوتاهی.

پیشنهاد موفق ممکن است مجاز به شروع به قدرت Co-generation و رسومات واحد در کارخانه به عنوان یک کارآیی اقتصادی. این کارخانه در حال حاضر دارای یک خرد کن ظرفیت 3 ، 500 تن در روز و موفق پیشنهاد ممکن است به بالا بردن آن را به 5000 تن در روز برای زنده ماندن اقتصادی عنوان مناقصه هنجارهای.

دولت دعوت کرده بود مناقصات پس از قطعنامه تصویب در جلسه همه اعضا در مندیا معاون کمیسر دفتر on Mar.1, 2019 که به ریاست سپس DC Manjushree.

دولت در حال تنظیم شرایط خاص و در مناقصه که شامل پرداخت از انتظار دستمزد به کارکنان تحمل هزینه نوسازی نسل از 12 مگاوات برق و حفاظت از کارکنان منافع در میان دیگران. در حال حاضر که آخرین مهلت برای ارسال مناقصات داشتن به پایان رسید و همه چشم ها به دولت به عنوان تمام مراحل درگیر در موشکافی مناقصه است به احتمال زیاد به طور کامل توسط May 13.

مندیا DC می پرسد کارخانه به در انتظار پرداخت غرامت به کشاورزان

در ضمن مندیا معاون کمیسر Dr. M. V. Venkatesh گفته است که تمام کارخانه قند در این منطقه مجبور به پاک کردن نیشکر غرامت به کشاورزان توسط مه 15.

ریاست بیش از یک جلسه با کشاورزان به بحث در مورد شروع نیشکر خرد کردن نجومی دکتر Venkatesh گفت که ICL قند در K. R. حیوان خانگی به پرداخت تومان.13.46 کرور روپیه NSL قند در Koppa تومان.31.34 کرور روپیه سریلانکا Chamundeshwari قند در K. M. Doddi تومان. 33.53 کرور روپیه Bannari امان قند در ننجنگود Taluk تومان.3.33 کرور و Kunthur کارخانه قند در کللگل Taluk چند کرور روپیه به عنوان غرامت به کشاورزان که عرضه نیشکر به این کارخانه است.

آموزش کارخانه ها برای پاک کردن تمام کشاورز غرامت مه 15, DC گفت که موشکافی مناقصه فرایند Pandavapura کارخانه قند تقریبا کامل است. این کارخانه پس از شروع کار می توانید از بیش از 8 لاخ تن نیشکر در هر سال او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن