'Pandavapura کارخانه قند را شروع به خرد کردن در یک ماه'

شکر بارون Murugesh Nirani در تعامل با شهر کاتبان میسور/Mysuru: اعلام کرد که Pandavapura کارخانه قند (PSSK-Pand

توسط PARINEWS در 8 تیر 1399

شکر بارون Murugesh Nirani در تعامل با شهر کاتبان

میسور/Mysuru: اعلام کرد که Pandavapura کارخانه قند (PSSK-Pandavapura Sahakara Sakkare Karkhane) است که او به تازگی گرفته شده در 40 سال اجاره خواهد بود آغاز شده و در یک ماه رئیس بگلکت منطقه بر اساس Nirani قند و BJP MLA از بیلگی, Murugesh Niraniکه همچنین وزیر سابق گفت که او مصمم به کارخانه به گذشته خود افتخار.

او در سخنرانی خود در تعامل دیدار برگزار شده توسط Mysuru منطقه روزنامه نگاران انجمن (MDJA) در Patrakarthara Bhavan در اینجا این صبح است.

تأمل در گذشته خود Nirani گفت او شروع به یک کارخانه قند در بگلکت منطقه 25 سال پیش از دیدن وضع اسفناک تولید کنندگان نیشکر در منطقه است. حاکی از این است که تنها وجود دارد Godavari کارخانه قند در این منطقه پس از آن برای خرد کردن نیشکر گفت او شروع به خود کارخانه قند به عنوان یک چالش و در حال حاضر گروه خود را صاحب هفت کارخانه قند.

"من شروع کردم اولین کارخانه قند با ظرفیت خرد کردن فقط 500 تن در هر روز است. اما در حال حاضر گروه در مجموع در خرد کردن 50,000 تن نیشکر در روز است. میلز همچنین باید قدرت Co-گیاهان تولید اتانول و CNG واحدهای تولید است. با گذشت زمان و موفقیت به دست آمده در صنعت قند, گروه گسترش به بخش های دیگر مانند سیمان, مراقبت های پزشکی, مهمان نوازی و آموزش و پرورش," او گفت:.

این ادعا که گروه قند شرکت بزرگترین تولید کننده شکر و اتانول در جنوب هند Nirani گفت که او قصد دارد به عرضه اتانول به صنعت حمل و نقل هوایی نیز در روزهای آینده آن را به عنوان استفاده می شود برای تهویه توربین سوخت.

بازگشت به PSSK, Nirani گفت که ماشین آلات در کارخانه در حال گرفتن زنگ زده و عمدتا به دلیل عدم تعمیر و نگهداری. "آن را حداقل برای دو سال به جای همه این ماشین آلات با آخرین آنهایی که. من نمی خواهم به علت تاخیر بیشتر در خرد کردن صرف وقت در جایگزینی به عنوان این می تواند بسیاری از مشکلات برای تولید کنندگان از منطقه است. به این ترتیب من تصمیم به شروع به خرد کردن در سمت راست به صورت جدی توسط بهترین استفاده از ماشین آلات موجود در کارخانه و به جایگزینی ماشین آلات در یک مرحله به مرحله شیوه" شکر بارون گفت.

اشاره کرد که در دهه PSSK دارای اهمیت تاریخی بیش از حد آن را به عنوان آغاز دوران سابق میسور Maharajas او گفت که Krishnaraja Wadiyar است نقش خود را مدل و او را به کار سخت در جهت تحقق چشم انداز که مهاراجه تا به حال برای آسیاب.

پاسخ به یک پرس و جو در انتظار دستمزد کارخانه, کارکنان, Nirani گفت که او آموخته است که 130 نفر در آسیاب هنگامی که آن را به عنوان بسته یک زن و شوهر از سال پیش و به آنها پرداخت نشده است حقوق و دستمزد. اطمینان که او خواهد شد روشن در انتظار دستمزد در عرض یک روز از امضای رسمی قرارداد اجاره نامه, Nirani گفت که هیچ دامنه را برای سیاست در حال اجرا از آسیاب.

"اگر من متعلق به BJP سیاسی, من یک کارآفرین برای اولین بار با سیاسی پیوست که آن را به در حال اجرا در کارخانه ها و دیگر موسسات تجاری. و وجود خواهد داشت هیچ دامنه برای حزب یا طبقه سیاست در حال اجرا از آسیاب" او نگهداری می شود.

او در ادامه گفت که هیچ کارگر بود که خدمت در این کارخانه خواهد بود retrenched و همه آنها را دوباره به کار است.

MDJA جمهور C. K. Mahendra دبیر K. J. Lokesh ببو و معاون رئیس جمهور (شهرستان) M. Subramanya شد و در حال حاضر در تعامل با.

آخرین مطالب