همه گیر تبدیل پرتقال ترش برای تولید کنندگان در Kodagu

کاهش قیمت و عدم امکانات حمل و نقل به کشورهای دیگر آمار تولید کنندگان سخت مدیکری: Kodagu, نارنجی, آن شناخته شده

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

کاهش قیمت و عدم امکانات حمل و نقل به کشورهای دیگر آمار تولید کنندگان سخت

مدیکری: Kodagu, نارنجی, آن شناخته شده است منحصر به فرد و عطر و طعم است که در تقاضای زیادی نه تنها در سطح بلکه در خارج از دولت است. به طور معمول پرتقال آماده برای برداشت دو بار در سال — یک بار در فصل بارانی و دیگری در طول زمستان.

در مقایسه با پرتقال برداشت در طول فصل بارانی آنهایی برداشت شده در طول زمستان در خواست بزرگ هستند که آنها طعم بهتر. به طور معمول, پرتقال, در حال رشد به عنوان یک جایگزین محصول در مزارع قهوه در منطقه به عنوان آن را به ارمغان می آورد درآمد اضافی به تولید کنندگان در طول فصل بارانی.

Kodagu, نارنجی است که یک نام تجاری را در خود دیده است یک کم از نظر تولید در طول سال. حتی اگر نارنجی رشد کرده بود به عنوان جایگزین محصول در مزارع قهوه از Kodagu وجود دارد تقاضا برای Kodagu, نارنجی, شناخته شده برای طعم منحصر به فرد.

اضافه کردن به مشکلات COVID-19 مستند اتحاد چپ شدید تاثیر بر نارنجی کشت. شده است وجود دارد یک سقوط در تقاضا برای میوه و فروشندگان بیش از حد هستند نه امید بستن به فروش میوه های محلی.

به منظور افزایش به نارنجی کشت گروه باغبانی شده است توزیع نهال پرتقال به تولید کنندگان است. نارنجی نهال در حال رشد در باغبانی مهد کودک در Bethu ایجاد کرد. بسیاری از مردم شده اند, نشان دادن علاقه به خرید پرتقال نهال گفت: مقامات رسمی از باغبانی وزارت گفت: UNI.

بیش از یک دوره از زمان در این منطقه باقی مانده بود با چند پرتقال کشتکار پس از یک بیماری ضربه زدن به محصول است که در حال گسترش از همسایه کرالا در سال 1999. تا آن پرتقال بودند رشد در حدود یک لاخ هکتار در منطقه و در اطراف 1000 ظروف پرتقال فروخته شد در هر سال است. اما با توجه به بیماری برداشت می آیند به شدت در دو سال گذشته است.

با توجه به برخی از كشاورزان یک شیب در بازار نرخ نارنجی دلسرد تولید کنندگان است. همچنین ریشه بیماری پوسیدگی و حمله قارچ ها شده اند تاثیر منفی این محصول همراه با استفاده بیش از حد از کود و حشره کش ها.

حتی اگر مرکبات سبز, بیماری موثر بر پرتقال کنترل شده است که درختان پرتقال که عدم مراقبت در حال متاثر از برگ های زرد بیماری و در نهایت زوال است.

این بار نارنجی کشتکار تا به حال به صورت یکی دیگر از ضربه با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. تولید کنندگان قادر به حمل و نقل میوه ها با توجه به محدودیت در درون مرزهای دولتی. محلی تقاضا برای نارنجی می آیند وادار به تولید کنندگان برای فروش آنها را در قیمت های پایین که در نهایت منجر به ضرر و زیان است.

با توجه به کاهش قیمت بسیاری از تولید کنندگان را انتخاب کرده اند نه به برداشت محصول خود را از کشت و زرع.

برداشت پرتقال در Kodagu انجام شده توسط پیمانکاران که وارد یک توافق با تولید کنندگان است. قبلا جدا از Kodagu, پرتقال بودند در تقاضای زیادی در کشورهای همسایه مانند کرالا.

همچنین Kodagu پرتقال در تقاضا از گردشگران که برای بازدید از منطقه در گذشته است.

نارنجی کشت شده در 8000 تا 10000 هکتار در Kodagu 25 سال پیش. در حال حاضر آن را به چند صد هکتار است.

تولید کنندگان از ذهن تومان. 30 در هر کیلوگرم پرتقال برای آن فروخته شد تومان. 50 تومان. 90 به ازای هر کیلوگرم در بازار است. اما به عنوان هر دو بین دولت حمل و نقل و گردشگری شده اند آمار پیمانکاران بیش از حد نشان نمی دهد هیچ علاقه ای به خرید پرتقال از کشاورزان مقامات اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن