طاووس رابط هدف به از نو خلق کردن احساس زنده تلویزیون, اما آن را می آید تا کوتاه

هر جریان خدمات است که به دنبال ویژگی های standout به افتراق خود را از رقابت و طاووس امکانات سعی کنید به ترکیب

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

هر جریان خدمات است که به دنبال ویژگی های standout به افتراق خود را از رقابت و طاووس امکانات سعی کنید به ترکیب سه نوع مختلف از تجربیات در یک برنامه: سنتی جریان رابط گزینش, کوچک, کوتاه, فرم newsy لحظات و "زنده تلویزیون." اما پس از چند روز با طاووس, برنامه, چه شد بسیار آشکار به من برنامه نیست و به عنوان قوی به عنوان Comcast جاه طلبی های آن است.

بسته به اینکه چگونه مردم را تماشا طاووس, آنها خواهید بود ارائه شده با دو گزینه های مشاهده. برای مردم با استفاده از طاووس در تلویزیون و برنامه به طور خودکار باز کردن در "فهرست" اصلی جریان پورتال. یک نسخه از فهرست استفاده می شود بر روی آی فون XR دیده می شود در سمت چپ تصویر زیر کلیک کنید. برای مردم با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه و یا قرص طاووس در "روند" است که به عنوان یک مجموعه ای از های کوتاه, اخبار, سرگرمی, ورزشی کلیپ. فکر می کنم از آن را مانند یک مخلوط Instagram, YouTube و Quibi همه نورد را به یکی. (شرف داده شد که نسخه پیش نمایش از نرم افزار به طوری که برخی از مطالب در دسترس نیست.)

(افشای: Comcast که صاحب NBCUniversal همچنین یک سرمایه گذار در Vox Media آستانه'ثانیه پدر و مادر شرکت.)

بیایید شروع با فهرست به عنوان بسیاری از مردم به احتمال زیاد به جریان طاووس از طریق خود تلویزیون دستگاه های متصل مانند پلی استیشن و ایکس باکس کنسول و یا تلویزیون اپل واحد. بخش مرور نیست به خصوص مبتکر یا قابل توجه اما آن کار می کند. هر کسی که استفاده از Netflix یا Hulu را در حال حاضر بتن درک چگونه به استفاده از این بخش خاص از برنامه. چه آن را انجام, اما, نمایشگاه NBCUniversal قابل توجه فروشگاه. آن را گنجینه ای از IP گذاشته شده در آسان به حرکت مد که مصالح یک تن از تلویزیون خوب در یک مکان.

طاووس اصلی تاکید بر NBCUniversal این فروشگاه از عنوان. با توجه به این که طاووس است که راه اندازی شده و بدون بیش از حد بسیاری از اصل داشتن یک کتابخانه محبوب و در تقاضا عناوین ضروری است. هر ردیف طراحی شده است برای یادآوری مشترکین که NBCUniversal یک کمی از همه چیز از واقعیت تلویزیون نشان می دهد (از جمله زنان خانه دار واقعی سریال Keeping up with the Kardashians) به تحسین کمدی (30 Rock, Two and a Half Men, Everybody Loves Raymond) به procedurals (Law and Order: SVU, Law and Order: Criminal Intent) و رقابت و نوسازی خانه را نشان می دهد.

در این راه طاووس موفق در یاد مردم چرا باید آن را تبدیل به یک برنامه آنها را باز به طور مداوم. چهار زبانه — ویژه تلویزیون را نشان می دهد و بچه ها — تهیه کردن که مخاطبان. آن را پنجم و ششم زبانه در حال دیدن سایت بخش است که ارائه یک کمی بیشتر بینش چگونه طاووس خود را متمایز از رقبای خود را فراتر از محتوا به تنهایی.

طاووس اختصاص داده شده و اخبار ورزشی تب و اغلب روزها کسانی که زبانه خواهد بود و جمعیت با برنامه های زنده. در اخبار سمت بالا کاشی — که چه طاووس تیم فراخوانی حافظه اصلی در بالای صفحه — احتمال تغییر ان بی سی به تازگی اعلام کرد 24 ساعته امروز نشان می دهد, برنامه نویسی, امروز در تمام طول روز. برای ورزش طراحی مشابه استفاده خواهد شد اما وقتی که می آید به بالا مشخصات انحصاری مانند لیگ کسانی که وقایع زندگی خود را داشته باشند کاشی در بالای فهرست صفحه با برجسته ارتقاء بازی.

اگر طاووس را طاق مطالب آن بزرگترین قرعه کشی, چرا نسخه موبایل تمرکز بر روی آن کلیپ کوتاه "روند" صفحه ؟ من می توانم به شما بگویم. وجود ندارد هر چیزی قابل توجهی در مورد این بخش است. آن را حل نمی کند هر چیزی که NBCUniversal را, Twitter, Instagram و صفحات یوتیوب در حال حاضر نمی انجام دهد.

تنها دلیل من می توانید ببینید برای داشتن بخش برجسته است که به خاطر آن احساس می کند مانند چیزی است که باید بر روی یک گوشی. کلیپ های کوتاه و اسکرول را از طریق آنها به اندازه کافی آسان است. NBCUniversal همچنین می توانید با استفاده از این بخش به نقطه طاووس مشترکین نسبت به آنچه اتفاق می افتد; به عنوان مثال, Premier League live بازی خواهد بود پرچم به عنوان چنین در روند tab برای افرادی که به دنبال پرش به بازی.

بر اساس زمان من با برنامه روند نیست یک منطقه من تصور مردم خواهد شد با استفاده از اغلب. که گفت: طاووس تیم در حال کار بر روی راه هایی برای گسترش قابلیت های آن و ارائه شده و این تیم آن را می بیند به عنوان یک راه برای کمک به افتراق این سرویس از رقبای خود است. این روند بخش نیز کمک می کند تا بازی را به این منطقه که طاووس واقعا می خواهد به فروش مشترکین در: مطالب زندگی می کنند.

واقعا چکش صفحه اصلی که نقطه طاووس یک "کانال" بخش طراحی شده است که به تقلید سنتی خطی تلویزیون. در هسته ی اصلی آن طاووس است مانند یک reimagined اساسی کابل بسته است. کانال دیده می شود در تصویر زیر سعی کنید که واضح تر توسط غذا به منافع مختلف است. کانال های لباس طاووس آن را به نگاه مانند چندین گزینه های زنده اما طاووس نمی کند در واقع انجام هر گونه زنده NBCUniversal کانال های کابل. وجود دارد همیشه-on NBC Sports, به عنوان مثال; اما طاووس خواهد باید یک کانال اختصاص داده شده به ورزش های برجسته است که شامل کلیپ ها و دیگر ورزش ها-مجاور را نشان می دهد. که می تواند با ورود به توکیو و پکن بازی های المپیک در سال 2021 و 2022 بود.

وجود دارد یک زن و شوهر از زنده اخبار, گزینه, اما بسیاری از کانال های ذکر شده در حال گروه بندی بر روی تقاضا محتوا که طاووس به نظر می رسد فیلتر به یک خطی "زنده" صفحه نمایش. کلیک کردن بر روی True Crime کانال بازی خواهد کرد یک قسمت از پزشکی قانونی فایل هااما این است که به سرگرمی زندگی می کنند. هنوز هم داشتن یک منوی کشویی کانال راهنمای احساس بسیار آشنا و به من آرامش بود — که این هدف است.

Gidon کاتز رئیس مستقیم به مصرف کننده در NBCUniversal گفت: آستانه قبل از برنامه راه اندازی است که آنچه که آموخته بیش از سه ماه گذشته است که مردم می خواست به مانند طاووس بود "زنده است." کانال می تواند از نو خلق کردن که پایه کابل احساس از آنجا که شما می توانید با کلیک بر روی یک عنوان در حالی که مرور و فقط باید آن را شروع به بازی اما آن را کاملا هنوز وجود دارد. کانال نیست بیش از حد هیجان انگیز و آنها در حال زندگی می کنند نه در مفهوم تحت اللفظی از این مدت است. طاووس تیم است که به دنبال گسترش آن ارائه شده و در ماه های آینده.

به عنوان یک به طور کلی جریان خدمات طاووس بیشتر موفق. مرور بخش است بیشتر یا کمتر از آنچه که ما در حال استفاده می شود به, و آن را بیش از کافی است. اگر طاووس تیم می تواند به شکل از چه باید بکنید با روند و کانال های از این فرصت برای طاووس به چیزی خاص قطعا وجود دارد. در حال حاضر این برنامه احساس شلوغ با ویژگی های است که تنها نیمی نمیفهمد که در واقعیت همه من واقعا می خواهم از یک جریان است که من نشان می دهد و فیلم در یک محل است که به اندازه کافی آسان به فهرست را از طریق و با ملاحظه محتوا طراحی شده است. طاووس را به فهرست بخش می کند که; و من خودم تنها ماندن در آن منطقه را هر زمان که من با استفاده از طاووس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب