طاووس تا مواد تشکیل دهنده مخفی در جریان جنگ های رایگان آن ردیف

طاووس است NBCUniversal جدید, جریان, خدمات و گذشته عمده شرکت کننده در محاوره جریان جنگ. اما Gidon کاتز شرکت رئی

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

طاووس است NBCUniversal جدید, جریان, خدمات و گذشته عمده شرکت کننده در محاوره جریان جنگ. اما Gidon کاتز شرکت رئیس جمهور مستقیم به مصرف کننده معتقد است طاووس می توانید با تکیه به چیزی بیشتر از بزرگترین رقبای نخواهد شد: ارائه بیمه سرگرمی عمدتا به صورت رایگان.

وقتی که طاووس راه اندازی فردا در سراسر ایالات متحده, مردم, می توانید بین سه ردیف های مختلف: به طور کامل رایگان آگهی نسخه پشتیبانی که به مردم می دهد دسترسی به بیش از 13000 ساعت از محتوای اخبار روزانه و برنامه نویسی ورزشی و نمونه برداری از طاووس سری اصلی اما نه کامل دسترسی داشته باشید. بعد از آن طاووس حق بیمه, a $4.99-یک-ماه نسخه ای که به مردم می دهد بیش از 20 ، 000 ساعت از محتوا از جمله تمام طاووس اصل و منحصر به فرد زندگی می کنند برنامه نویسی اما هنوز هم ویژگی های برخی از تبلیغات. تاپیک $9.99-یک-ماه نسخه ای که ارائه می دهد همان چیزی که بدون هیچ گونه تبلیغات است. ($4.99 ردیف خواهد شد رایگان برای Comcast و کاکس مشترکین.)

آن را به یک استراحت از سنتی خدمات جریان که معمولا شکستن به دو دسته اصلی: SVOD (اشتراک ویدئو بر روی تقاضا) و AVOD (تبلیغات مبتنی بر ویدئو بر روی تقاضا). طاووس است که در نظر گرفتن یک رویکرد منحصر به فرد در مسائل خط بین هر دو اما این شرکت تمرکز بر دادن طاووس دور به رایگان به مردم به عنوان بسیاری که ممکن است با توجه به Katz.

که با یک غول ستاره متصل به ورود به سطح لایه قابل ملاحظه ای همراه با محتوای کمتر — از جمله دسترسی به برخی از زنده مزایای که NBCUniversal ترویج به عنوان یک تفاوت کلیدی برای خدمات خود را (مانند زنده لیگ برتر فوتبال بازی). برای دسترسی کامل به کسانی که زندگی می کنند خدمات به واقعا لذت بردن از طاووس برای چه آن را به انجام طراحی شده — آن را به من هزینه 10 دلار در ماه (که من بیشتر تمایل به رفتن ad-free).

(افشای: Comcast که صاحب NBCUniversal همچنین یک سرمایه گذار در Vox Media آستانه'ثانیه پدر و مادر شرکت.)

به علاوه حتی ردیف پرداخت می شود محدودیت های خود را. هیچ دسترسی به ان بی سی به طور منظم خطی کانال طاووس را سرپرستی live feeds — یک تفاوت عمده از خدمات دیگر مانند CBS دسترسی به همه آن را ارائه می کند آن سنتی کانال برای $5.99 در ماه است. و در حالی که NBCUniversal می بیند طاووس به عنوان یک پایه کابل جایگزینی از انواع آن هنوز هم تنها ارائه NBCUniversal محتوا و معنی آن را نمی تواند در رقابت با بیشتر گوشت-out (اما) تلویزیون جایگزینی خدمات مانند زنجیر TV, YouTube, TV یا FuboTV. که برگ طاووس به عنوان بیشتر از یک NBC-نسخه منحصر به فرد از پایه کابل با بسیاری از محدودیت ها به جای درست پایه کابل جایگزینی.

NBCUniversal است با این استدلال که طاووس است که بهترین نسخه از این ایده گسترش چه زنده بازی ها, نشان می دهد, و, اخبار, برنامه نویسی, گزینه های در دسترس هستند به طاووس — و Comcast — مشتریان فراتر از راست کپی از ان بی سی کانال ارائه چیزهایی مانند بازی های لیگ برتر و دسترسی به جدید 24 ساعته امروز نشان می دهد جریان پورتال برای زنده اخبار.

اما حتی با محدود تر و زنده مشاهده کاتز امیدوار است که با داشتن دسترسی به اخبار و برخی از ورزش ایجاد خواهد شد جذاب تر جریان تجربه برای مردم استفاده می شود به Netflix, دیزنی پلاس و دیگر SVODs. امید از NBCUniversal است که مردم واقعا می خواهید به ترکیب جنبه های زندگی مشاهده تلویزیون را در جریان خدمات و آن را جدا طاووس از رقبا.

"قرار دادن آنها را به یک نرم افزار ما باور داریم که ما می تواند در خدمت طیف وسیع تری از نیازهای مشتری" کاتز گفت. "آنچه که ما طراحی کرده ایم چیزی است که شیپور خاموشی به بیشتر های اساسی دلایل اساسی که مردم به تماشای تلویزیون. که بسیار متفاوت از آنجا که هیچ کس دیگری در جریان جهان در حال انجام است که."

حتی طاووس طراحی (ساخته شده شبیه به یک تلویزیون زندگی می کنند خدمات) بر spotlighting زنده برنامه های تلویزیون از جمله منحصر به فرد لیگ برتر, فوتبال بازی ها, یک کانال اختصاص داده شده به زنده شنبه شبتا به دقیقه به دقیقه اخبار برنامه نویسی. طاووس خوانده شده به عنوان یک استراتژی دفاعی به تلاش برای تقویت مزایای کابل به مشتریان ترجیح می دهند که جدید گزینه های جریان. قادر به ارائه به طور کامل رایگان آگهی نسخه پشتیبانی (و "رایگان" بیمه ردیف برای افرادی که با چوب خود را Comcast یا Cox طرح) است "کاملا اساسی" با توجه به Katz.

اگر معمولی جریان خدمات سر به بازار با ایده اخلال چگونه مردم در حال تماشای تلویزیون طاووس تقریبا به عنوان یک یادآوری به همین دلیل مصرف کنندگان مانند تلویزیون کابلی در وهله اول. پس از طاووس در بازار در یک نسخه محدود (آن در دسترس بود در ابتدای ماه آوریل برای Comcast در انعطاف پذیری و X1 در مشتریان) کاتز گفت: آنچه که آنها واقعا متوجه شده است که مردم دوست داشتن فقط چیزی بازی زمانی که آنها باز طاووس شبیه به استاندارد کابل تلویزیون.

"آن را می دهد مردم آسایش" کاتز گفت. "این باعث می شود مردم احساس می کنند که تلویزیون زنده است."

کاتز گفت: در آستانه جلوتر از طاووس را راه اندازی است که آنها را دیدم "یک شکاف عظیم در بازار" برای محتوای حق بیمه بر روی یک ad-پشتیبانی از پلت فرم. که شامل همه چیز از محبوب نشان می دهد و فیلم مانند 30 راک و سریع و خشمگین حق رای دادن به برنامه نویسی زنده و همچنین به عنوان ورزش و اخبار.

در نهایت هدف این برای NBCUniversal است که به $4.99 طاووس حق بیمه ردیف را به صورت رایگان برای همه از طریق توزیع توافق با هر عمده پرداخت-ارائه دهنده تلویزیون مانند Comcast و کاکس و سیستم عامل های دیگر مانند Roku و آمازون که طاووس در حال حاضر نیست اعلام کرد ، طاووس رئیس مت استروس گفت: تنوع آخر بازی است که با داشتن "اکثریت بازار قادر به دریافت طاووس رایگان."

"ایده راه اندازی یک سرویس رایگان در این مرحله, در این نوع از لحاظ اقتصادی به چالش کشیده محیط زیست برای ما کاملا اساسی" کاتز گفت. "آن را حذف تمام کسانی که موانع برای کسانی که مصرف کنندگان که نگران هستند در حالی که به دنبال در آن بر روی کاغذ از تمام کسانی که هزینه اشتراک."

بسته به نوع که شما بخواهید طاووس است که پس از رسیدن یا بهترین یا بدترین زمان. تعدادی از NBCUniversal را برنامه ریزی شده اصل نمی خواهد راه اندازی با طاووس به عنوان اصل در نظر گرفته شده به دلیل مسائل مربوط به تولید در آورده با این بیماری همه گیر. (رقبای خود مانند HBO حداکثر در همان قایق است.)

اما آنچه طاووس فاقد در محتوای اصلی بازی در حال حاضر تحت سلطه توسط Netflix بکشد — این پرچم در حال اهتزاز منتشر کرده است بیش از 50 فیلم در اولین شش ماه از سال را در هزینه: رایگان است. آن کتابخانه گسترده ای از محبوب IP و اخبار زنده در حال آمدن است در زمانی که تقریبا همه گیر در داخل و چسب به اخبار چرخه که می تواند کمک به افزایش مشخصات آن است.

بر روی کاغذ طاووس است که هر دو حرکت هوشمند برای Comcast و یک معامله خوب برای مصرف کنندگان متوسط. طاووس است که ارائه یک reimagined اساسی کابل بسته کاتز پیشنهاد کرد; حتی در گران ترین, پایان 10 دلار در ماه است که هنوز هم کمتر از Netflix, HBO Max آمازون نخست تصویری یا Hulu و بدون تبلیغات. علاوه بر آن ارائه یک فروشگاه از IP که بیشترین خدمات جریان نمی تواند در رقابت با. (توجه داشته باشید: از آنجا که از یک رابطه موجود برخی از این عناوین که به نظر می رسد در طاووس نیز در جریان Hulu.) طاووس نیز اجازه می دهد تا Comcast به جمع آوری داده های مشتری و فروش با قیمت بالاتر بیش از حد تبلیغات هدفمند. NBCUniversal توسعه یافته کاملا جدید تبلیغات تکنولوژی طاووس و مدیران این شرکت نیست و خودداری از اهمیت طاووس کار به عنوان یک تبلیغ پشتیبانی و تبلیغ متمرکز بر محصول.

که در آن دو احتمال زیاد محبوب ردیف پشتیبانی شده توسط تبلیغات جدا طاووس از قبل تکرار همان ایده است. طاووس نیست اولین پرچم در حال اهتزاز سعی کنید برای ارائه به نیمی از یک فروشگاه به عنوان بخشی از یک رایگان لایه و بسیار گسترده تر و کامل انتخاب به عنوان بخشی از یک گران تر ارائه شده است. Hulu و سعی در انجام آن بیش از یک دهه پیش اما زخم خلاص شدن از آن رایگان پایه ردیف به دلیل شرکت نمیفهمد آن را گرفتن مقدار زیادی از دادن دور یک تن از محتوا بر روی یک ad-پشتیبانی از لایه. Hulu و در نهایت کاملا مبتنی بر اشتراک ویدئو بر روی تقاضا خدمات انتقال سابق خود را رایگان ردیف به $5.99 اشتراک اما Comcast می خواهد به استفاده از آن دو پایه ردیف به عنوان تبلیغات سیستم عامل است.

در حال حاضر در آستانه راه اندازی وجود دارد یک میلیون افکار رفتن را از طریق کاتز را در مورد آنچه اتفاق می افتد پس از طاووس را راه اندازی اولیه. چیزی که او را نگه می دارد تا در شب نیست مردم برای ثبت نام, اما بدانند چگونه به نگه داشتن آنها را. مخاطبان حفظ و نگهداری. بوسیله اسباب گردنده. این شرایط است که می آیند تا در صنعت اغلب و چیزی که تقریبا هر streamer مبارزات با گذشت زمان. برای کاتز پاسخ این است که تلاش برای خارج برنامه یک رقیب مانند Netflix بکشد اما به شکل از چگونه به تلویزیون احساس بیشتر شبیه به تلویزیون دوباره حتی اگر آن را در یک جهان که به شدت در حال تغییر است.

"در نهایت این فرصت را به نگه داشتن در دادن مردم bingeable درام در حال رفتن به منقضی" کاتز گفت. "و ما در حال رفتن به باید مطمئن شوید که ما به عنوان یک صنعت کار کردن چگونه ما جلب رضایت طیف وسیع تری از موارد استفاده برای تلویزیون است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن