Peloton خواهد شد در حال حاضر اجازه می دهد تا به کاربران برای شناسایی به عنوان nonbinary در آن برنامه

Peloton امروز اعلام کرد که کاربران در حال حاضر باید این گزینه را انتخاب کنید nonbinary به عنوان جنس خود را به

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

Peloton امروز اعلام کرد که کاربران در حال حاضر باید این گزینه را انتخاب کنید nonbinary به عنوان جنس خود را به عنوان بخشی از شرکت گسترده تر تعهد به غرور ماه. Nonbinary کاربران ظاهر خواهد شد به عنوان "NB" در رهبران جایی که آنها در رقابت با افراد دیگر با استفاده از این برنامه است. کاربران هنوز هم قادر خواهد بود برای فیلتر کردن رهبران با سن و جنس است.

Nonbinary جنسیتی گزینه هنوز هم غیر معمول در بسیاری از محصولات با تکنولوژی اگر چه Peloton حرکت می تواند فشار شرکت های دیگر به گزینه استاندارد در سراسر سیستم عامل. Facebook حمایت کرده است nonbinary جنسیتی نامگذاریهای پس از 2014 و تعدادی از نرم افزار دوستیابی در حال حاضر به معرفی ویژگی های, از جمله آتش زنه OkCupid و Grindr. حتی شکلک در حال حاضر nonbinary گزینه با هر دو گوگل و اپل با انتشار جنسیتی را شامل آیکون های سال گذشته است. اپل معرفی 328 emoji و گوگل راه اندازی شد 53.

در بسیاری از شرکت های فن آوری در حال نوجوانانی که به طور فزاینده ای به رسمیت شناخته شده nonbinary جنس در دولت توابع. در سال 2017, اورگان, شد و برای اولین بار دولت به رانندگان گزینه ای را برای خود شناسایی به عنوان nonbinary در گواهینامه رانندگی خود را. در سال های پس از ده ایالت دیگر به تصویب رسید عمل.

به عنوان بخشی از غرور ماه Peloton همچنین اهدای $100,000 به علی فورنی مرکز (AFC) یک سازمان غیر انتفاعی است که با فراهم کردن منابع برای بی خانمان LGBTQIA+ جوانان و همچنین 20 درصد از آن غرور 2020 مجموعه فروش برای اضافی $25,000.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن