حیوان خانگی صحبت

در این هفته پت بحث Maneka توضیح می دهد که چگونه به مراقبت از بچه گربه ها که مادر فوت کرده و یا آنها را رها توس

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

در این هفته پت بحث Maneka توضیح می دهد که چگونه به مراقبت از بچه گربه ها که مادر فوت کرده و یا آنها را رها

توسط Maneka گاندی

است declawing یک گربه غیر قانونی در هند ؟

بله Onychectomy یا د-چنگالی شدن یک جرم قابل مجازات تحت رفاه حیوانات عمل 2011 هند است. فصل چهارم از قانون معاملات با مقررات مورد ظلم و ستم به حیوانات به طور کلی. بخش 17 (l) قانون به صراحت آمده است که: "mutilates یک حیوان در هر شیوه ای از جمله گوش برداشت دم docking defanging clawing د, نام تجاری, سوراخ کردن و یا کشته شدن هر حیوانی در هر شیوه ای دیگر از آن تجویز شده توسط هیئت مدیره;"

در هر صورت هیچ دامپزشکان در هند می دانم که چگونه به آن را انجام دهد.

نحوه مراقبت از بچه گربه ها که مادر فوت و یا ترک آنها را ؟

طبیعی و سالم وزن هنگام تولد یک بچه گربه است که در مورد 99.22 گرم. در پایان هفته اول یک بچه گربه به طور معمول باید دو برابر وزن بدن و قرار دادن آن در مورد 198.44 گرم تا اینها خوب وزن برای ضبط به منظور نظارت یک بچه گربه را رشد. اگر یک بچه گربه نیست به دست آوردن وزن به اندازه کافی به آن ممکن است به معنی چیزی است که وجود دارد اشتباه است که نیاز به خطاب.

پس از دو یا سه روز یک بچه گربه را بند ناف خشک خواهد شد و سقوط آن چشم و گوش بسته باقی خواهد ماند در حالی که کمی نشده است. در این مرحله بچه گربه وابسته است به طور کامل بر آن (و یا پرورش انسان) برای گرما و مواد غذایی و بهداشت. آن را به خزیدن به اطراف آن حلقه, گریه, آن است که اگر گرسنه خواب. شما نیاز به بازی در نقش مادر اگر بچه گربه یتیم است و یا نادیده گرفته شده توسط آن ،

بچه گربه ها قادر به تنظیم درجه حرارت بدن خود را هنگامی که آنها تنها چند روز پس از پتو یک لامپ حرارتی گرمایش پد و عناصر دیگر ممکن است لازم باشد برای اطمینان از یک بچه گربه گرم باقی می ماند. اگر یک بچه گربه می شود بیش از حد سرد آن می میرند.

سازمان دیده بان بچه گربه ها برای عدم افزایش وزن یا کاهش وزن است. این چیزها می تواند نشان می دهد بچه گربه است نه غذا خوردن به اندازه کافی و یا چیز دیگری وجود دارد اشتباه است. به حباب های مایع و یا بیرون آمدن از بینی. این می تواند نشان می دهد آرمان یا یک سوراخ در سقف دهان است. سازمان دیده بان برای نفخ شکم. ممکن است این معنی است که یک بچه گربه نیست ادرار یا مدفوع و ممکن است نیاز به برخی از کمک از شما. به طور معمول رنگ زبان و لثه ها از بچه گربه ها به اطمینان حاصل شود که آنها در رنگ صورتی روشن. مطمئن شوید که هر یک از بچه گربه در حال حرکت است در اطراف به خواب و پرستار است. یک بچه گربه معمولی می خزد در آن حلقه برای پیدا کردن نوک پستان.

اگر یک بچه گربه یتیم و نیاز به بطری تغذیه ویژه گربه شیر جایگزینی فرمول باید مورد استفاده قرار گیرد به ارائه تغذیه مناسب. یک بچه گربه در خانه فرمول استفاده می شود به طور موقت. جدید متولد بچه گربه باید مصرف حدود هفت قاشق چای خوری در روز و خوردن مقدار کمی از هر دو ساعت.

چگونه برای کمک به بچه گربه ها به اجابت مزاج و ادرار کردن ؟

تحریک بچه گربه با یک نرم بافت: در هر تغذیه, تحریک بچه گربه برای استفاده از توالت. استفاده از یک نرم یکبار مصرف پارچه (دستمال یا کاغذ توالت را بزرگ کار می کنند) اجتناب از محصولات خشن و سنگین مانند حوله کاغذی که می تواند باعث تحریک بچه گربه پوست.

موقعیت بدن برای تحریک بچه گربه ها می تواند متفاوت باشد; پیدا کردن موقعیت است که با این نسخهها کار بهترین برای شما و بچه گربه. نگه داشتن بچه گربه مداوم با یک دست و به آرامی مالش ناحیه تناسلی در یک حرکت دایره ای خود را با بافت نرم. بچه گربه باید شروع به ادرار. همچنان به تحریک بچه گربه تا زمانی که او دیگر ادرار. بسته بچه گربه سن این ممکن است در هر نقطه از 10 به 40 ثانیه.

اگر بچه گربه نیاز به مدفوع تحریک پایین در کل زمانی که آنها در حال هل دادن. تحریک کننده کمک می کند تا آنها را تشویق به استفاده از عضلات خود را به عبور مدفوع بنابراین ادامه تا زمانی که بچه گربه به پایان رسید کسب و کار خود را.

چند بار در روز انجام دهید شما باید برای تغذیه بچه گربه خود را?

بچه گربه ها نیاز به تقریبا دو برابر این مواد مغذی از گربه های بالغ برای هر دو انرژی و رشد است. بدیهی است که خود را tummies نمی تواند رسیدگی به مقادیر زیادی از مواد غذایی است. بنابراین بسیار شبیه به نوزاد انسان, آنها نیاز به تغذیه مکرر در کاهش تدریجی به عنوان آنها رشد می کنند. مهم این است که در طول این زمان به وزن بچه گربه ها به طور منظم برای اطمینان از آنها به طور منظم به دست آوردن اما نه تبدیل شدن بیش از حد چربی است.

آن را امن برای زنان باردار به نگه داشتن گربه ؟

شما باید برای خلاص شدن از گربه خود را. شما فقط نیاز به کمی برنامه ریزی و دانش. گربه ها و بچه ها coexisted مسالمت آمیز برای هزاران سال. چون توکسوپلاسموز می تواند باعث نقص هنگام تولد در کودکان و زنان باردار گاهی اوقات فرض کنیم که آنها باید خلاص شدن از گربه خود را. این کاملا غیر ضروری به عنوان ساده چند اقدامات حفاظت در برابر ابتلا به این بیماری است.

توکسوپلاسموز یک بیماری ناشی از یک انگل است که می تواند آلوده گربه خود را اگر او می خورد طعمه در حال حاضر در کنف انگل و یا می آید در تماس با خاک آلوده و یا می خورد خام یا نپخته گوشت.

بسیاری از زنان به طور طبیعی به دست آوردن ایمنی به توکسوپلاسموز و نمی خواهد از آن عبور کند و به فرزند متولد نشده خود را. در واقع شانس هستند که شما قبلا در معرض توکسوپلاسموز. دکتر شما می توانید برای دیدن اگر شما در این گروه است. اگر شما هیچ نگرانی در مورد گرفتن آن در دوران بارداری است.

نگه داشتن گربه خود را داخل خانه نمی رسیدگی به جعبه بستر در حالی که باردار تمیز کردن جعبه بستر پس از هر بار استفاده پوشیدن دستکش و شستن دست های خود را برای جلوگیری از عفونت از گوشت خام و جلوگیری از عفونت از خاک است. این کمک خواهد کرد که شما در طول بارداری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن