داروسازان ارسال داده ها از سرفه, سرماخوردگی, تب طب, خرید

آموزش آپلود داده می شود در شهرستان پس از یک هفته میسور/Mysuru: نزدیک به یک ماه پس از سفارش صادر شد به داروخانه

توسط PARINEWS در 11 خرداد 1399

آموزش آپلود داده می شود در شهرستان پس از یک هفته

میسور/Mysuru: نزدیک به یک ماه پس از سفارش صادر شد به داروخانه ها و druggists در سراسر کشور برای آپلود اطلاعات از افراد خرید دارو برای سرفه و سرماخوردگی و تب مشخص شده وب پورتال Mysuru معاون داروهای کنترل کننده اتاق ارائه شده است آموزش داروسازان پس از یک هفته.

پس از این داروسازان پزشکی و صاحبان فروشگاه ها در حال حاضر آپلود لیست به وب سایت است که می آید تحت دولت مدیریت بحران اقتدار (SDMA). سفارش به ها نام و شماره تلفن کسانی که خرید بالای مواد مخدر صادر شد برای پیگیری COVID-19 علائم.

صحبت به 'ستاره میسور' معاون داروهای کنترل کننده Arun Kumar گفت که آموزش برای داروسازان و کارکنان فروشگاه های پزشکی داده شده است پس از یک هفته و اضافه شده است که تقریبا در تمام فروشگاه های پزشکی آپلود شد نام و جزئیات دیگر از کسانی که خرید دارو برای سرفه و سرماخوردگی و تب که نشانه COVID-19.

او در ادامه گفت که وزارت بهداشت مقامات را تصادفی تماس ها به بیماران ذکر شده در لیست و انجام COVID-19 آزمون در کسانی که با علائم.

در ضمن N. Raghavan از Raghulal و شرکت. گفت که منطقه-عاقلانه آموزش به داروسازان در نحوه ارسال اطلاعات از کسانی که خرید و سرفه سرد و تب داروهای داده شده است و اضافه شده که داروهای کنترل بخش در حال انجام یک کار بزرگ است.

او در ادامه گفت که فروشگاه های پزشکی را آغاز کرده اند که آپلود جزئیات و افزود که مقامات وزارت بهداشت در حال انجام یو پی اس را با تماس با کسانی که خریداری دارو و انجام آزمایشات در صورت نیاز.

Raghavan گفت که این وب سایت ایجاد شده توسط SDMA می توان توسط معاون کمیسر منطقه افسر بهداشت داروهای کنترل کننده و دیگر مقامات مربوطه.

آن را ممکن است به یاد می آورد که در پی افزایش Coronavirus موارد مقامات دولتی ساخته شده بود آن را اجباری برای پزشکی مغازه ها و داروسازان به نگه داشتن یک رکورد از شماره تلفن و آدرس از مشتریان که خرید دارو برای تب و سرفه سرد و یا علائم شبیه به COVID-19.

هر شب داروسازان را به ها جزئیات از جمله مواد مخدر خرید در وب سایت های ایجاد شده توسط دولت مدیریت بحران اقتدار. هر شکست و یا مرور توسط فروشگاه های پزشکی منجر به تعلیق مجوز.

داروخانه ها druggists و داروخانه ها در بیمارستان ها باید به یک ورودی از نام و آدرس و برجسته و شماره تلفن همراه از تمام افرادی که در حال ارائه بالای مواد مخدر بیش از شمارنده. بعد یک وب سایت ایجاد شده برای فروشگاه های پزشکی به ها داده های روزانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن