COO سابق Pinterest است شکایت برای تبعیض جنسیتی و تلافي

شرکت سابق شرکت پیچست به خاطر تبعیض جنسیتی از این شرکت شکایت می کند. فرانسواز بروگر می گوید که او کمتر از همسال

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399

شرکت سابق شرکت پیچست به خاطر تبعیض جنسیتی از این شرکت شکایت می کند. فرانسواز بروگر می گوید که او کمتر از همسالان مردش پرداخت شده، بارها از جلسات مهم خارج شده و با توجه به شکایت قانونی اش بازخوردهای جنسیتی داده شده است. پس از صحبت کردن در مورد این نگرانی ها اخراج شد، طرح دعوی در دادگاه می گوید.

Brougher، که قبلا به عنوان سرب کسب و کار جهانی در میدان و به عنوان یک معاون در تیم تبلیغاتی در گوگل کار می کرد، به گفته خود LinkedIn، از نامساوی حقوق و دستمزد زمانی که Pinterest در حال آماده شدن برای عمومی در سال 2019 یاد گرفته شده است. او نبايد کمتر از همسالان مردش ساخته بشه و حقوق ش به سرعت کمتري داده شده پس از آوردن این به توجه بن سیلبرمن مدیر عامل Pinterest، او هنوز هم به مبارزه با نسبتا جبران می شود. اخبار برای اولین بار توسط نیویورک تایمز گزارش شده است.

Brougher همچنین می گوید او را از جلسات هیئت مدیره پس از IPO -- وضعیت ی که ممکن است غیر معمول نیست ، به جز که اعضای دیگر تیم خود را به حضور خواسته شده بود محروم شد. "هنگامی که شما به عنوان شماره 2 آورده شده، انتظار می رود که به مدیر عامل توصیه، او در مصاحبه ای به نیویورک تایمز گفت. اما وقتی در جلسه ای که تصمیمات گرفته می شود و زمینه آن را نداری، قرار نگیری، کار شما را سخت تر می کند."

همچنین این طرح دعوی، تبعیض ی مورد ادعای یرای رئیس مالی تاد مورگنفلد را بر می شکند. طبق شکایت، مورگنفلد از بروگر پرسید که «به هر حال شغل شما چیه؟» در مقابل همکارانشان در ژانویه ۲۰۲۰. Morgenfeld همچنین به Brougher بررسی عملکرد که "بد گفت : بسیاری از موفقیت های قابل توجهی خانم Brougher به عنوان COO ، طرح دعوی در دادگاه می گوید.

هنگامی که بروگر نگرانی های خود را در مورد این درمان به سیلبرمن مطرح کرد، او پیشنهاد کرد که او با کنجکاوی به وضعیت نزدیک شود و وضعیت را با "یک زن و شوهر قدیمی که بر سر چه کسی قهوه درست می کنند" مقایسه کرد. در ماه آوريل اخراج شد

شکایت بروگر در پی انتقاد از این شرکت از دو کارمند سیاه پوست است که در توییتر درباره سوء رفتار صحبت کردند. به گزارش واشنگتن پوست، اگروما اوزوما و اریکا شیمیزو بنکس که در تیم سیاست گذاری عمومی شرکت پرچست کار می کرد و به رهبری برخی از The ابتکارات مورد ستایش این شرکت در برابر اطلاعات غلط بهداشتی و محتوای نژادپرستانه کمک می کرد، می گویند که آنها کم پرداخت شده و تحت نظرات نژادپرستانه از مدیر خود قرار گرفته اند. هر دو زن نیز می گویند که پس از جلو آمدن در مورد سوء رفتار شان، علیه آنها تلافي شد.

طرح دعوی در دادگاه جدید بالاترین مشخصات تبعیض جنسیتی در سیلیکون دره از الن پائو شرکت سرمایه گذاری Kleiner Perkins Caufield و Byers در سال 2012 به دادگاه است. Brougher است که توسط همان شرکت حقوقی که نماینده پائو نمایندگی: رودی، Exelrod، زیف و لو.

pinterest بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن