صفحه جوانه کاربران گزارش اتصال بلوتوث مسائل

صاحبان جدید گوگل صفحه جوانه گزارش انواع ارتباط با مسائل واقعی بی سیم از earbuds. 9to5Google گزارش می دهد که مس

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

صاحبان جدید گوگل صفحه جوانه گزارش انواع ارتباط با مسائل واقعی بی سیم از earbuds. 9to5Google گزارش می دهد که مسائل مطرح شده در گوگل حمایت از انجمن ها و همچنین در تعدادی از ق موضوعات و مشکلات شده اند تکرار در نقد و بررسی دستگاه های برگزار شده توسط DroidLife, 9to5Googleو خود ما جفت در اینجا در آستانه.

برای بیشتر قسمت ها این صدا مانند معمولی بلوتوث مسائل مربوط به اتصال. ما جفت برای مثال ما در بر داشت که هر دو از earbuds را رها اتصال خود را به طور همزمان قبل از اتصال قطره از هر فرد earbud به نوبه خود. بیش از DroidLife, Kellen Barranger می گوید: از earbuds' اتصال کاهش یافته و اگر او کف دست خود را بر گوش او اما که جوانه شد در غیر این صورت خوب در استفاده روزمره.

متاسفانه روشن نیست که دقیقا چه چیزی باعث این مسائل است. های اخیر به روز رسانی سیستم عامل به نسخه 295 نظر نمی رسد که این موضوع را ثابت بر اساس گزارش کاربر و یک ق کاربر گزارش می دهد که گوگل آنها را فرستاده جایگزینی جفت از earbuds تنها برای جایگزینی جفت به همان مسائل است. مسائل گزارش شده در هنگام اتصال به گوگل صفحه گوشی به عنوان به خوبی به عنوان برخی از گوشی های سامسونگ.

این مسائل به نظر نمی رسد که جهانی با این حال. هر دو پلیس آندروید و Android Authority گزارش که آنها تا به حال هر گونه مسائل با خود earbuds.

آن را غیر معمول نیست برای درست بی سیم از earbuds گاهی اوقات برش در مکان های شلوغ اما آن را برای تلفن های موبایل به عنوان اگر صفحه جوانه' مسائل بدتر از بیشتر است. ما تماس گوگل برای دیدن اگر وجود دارد یک به روز رسانی سیستم عامل در حال توسعه برای رسیدگی به این مسائل است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب